AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Del Skrevet 5. desember 2016 Er det ikke rart med noen som sier at dem bare ønsker kvinnevenner, og bare har kvinnevenner? (han har ingen venner av samma kjønn..) Anonymkode: d6bcb...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Del Skrevet 5. desember 2016 Nei. Jeg feks har ønske om bare guttevenner fordi jentevenner alltid på ett eller annet stadie finner noe å utsette på meg. De er sjalu eller hva som helst å ta meg på. Veldig vanskelig å finne kvinnevenner som ikke fører konkurranse mot meg. Gutter kan vel ha det slik også regner jeg med. Anonymkode: 94588...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Del Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg feks har ønske om bare guttevenner fordi jentevenner alltid på ett eller annet stadie finner noe å utsette på meg. De er sjalu eller hva som helst å ta meg på. Veldig vanskelig å finne kvinnevenner som ikke fører konkurranse mot meg. Gutter kan vel ha det slik også regner jeg med. Anonymkode: 94588...6be Om du alltid finner kvinnevenner du ender opp med å ikke komme overens med bør man kanskje se på fellesnevneren? Anonymkode: fe233...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laviniabcn79 Skrevet 6. desember 2016 #4 Del Skrevet 6. desember 2016 Min erfaring med en mann som bare har venninner og lite guttevenner, var enkelt å greit at han er den største horebukken jeg kjenner. Han bryr seg igrunn ikke om å ha kompiser,det passer han fint med alle disse forskjellige venninne. Som han besøker litt her og der i ny og ne. Holder alltid en dør litt på gløtt, og rullerer rundt. Han er selvsagt også den som ikke har venner på FB tilgjengelig for alle, og om du skriver på vegen hans, er det kun du selv som kan se innlegg. Han har igrunn sikret seg i hue og ræva for å unngå at alle prosjektene hans klæsjer med hverandre. Når det koker litt ekstra rundt ørene hans, sletter han alle sosiale medier for en stund til det roer seg..... Såååå, er han i gang igjen.. Tinder, Happn, snap, insta osv. Han trives med det. Han er en fjott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. desember 2016 #5 Del Skrevet 6. desember 2016 De jeg kjenner som har mest kvinnevenner er menn som er små av vekst og ikke særlig selvhevdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. desember 2016 #6 Del Skrevet 6. desember 2016 Jo. Det er rart å ha så sterke fordommer mot halve menneskeheten at man ikke engang er villig til å vurdere å ha en mann som venn. Jeg mener det samme om kvinner som bastant hevder at alle kvinner (selvsagt med ett eneste unntak - de selv) er falske, overfladiske eller hva som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Del Skrevet 6. desember 2016 43 minutter siden, Cathrine88 skrev: Jo. Det er rart å ha så sterke fordommer mot halve menneskeheten at man ikke engang er villig til å vurdere å ha en mann som venn. Jeg mener det samme om kvinner som bastant hevder at alle kvinner (selvsagt med ett eneste unntak - de selv) er falske, overfladiske eller hva som helst. Jeg mener ikke at det er noe galt i å ha venner av motsatte kjønn, men jeg syns det er litt rart når en mann velger å 'bare' ha venninner. Begynner å lure på intensjonene.. viss man møtes sammen som venner i en vennegjeng er én ting, men blir det ikke egentlig litt rart når en mann og en kvinne sitter sammen hjemme hos hverandre på en kveld? Anonymkode: d6bcb...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå