AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Del Skrevet 5. desember 2016 Selv er jeg typen som tar mennesker på alvor. Spesielt de jeg liker og ønsker å ha rundt meg. Jeg fucker ikke opp med å drive med tull rundt dem eller gjør ting som får dem til å lure på hvor de har meg. Jeg er altfor seriøs person til det. Så hvorfor kan ikke de jeg forsøker å bli kjent med tenke litt lengre enn bare sin egen interesse der og da? Være såpass oppegående at de avslutter og sier ifra når de må ha skjønt hvordan jeg er som person? For jeg skjuler jo det ikke. Nå har jeg nettopp gitt en klar beskjed hvor jeg står, at jeg ikke godtar å bli holdt på gress, og jeg regner egentlig ikke med å høre noe derfra igjen. Jeg orker bare ikke å kaste bort tid på mennesker som ikke tar initiativ og som ikke kjører en ren linje i kommunikasjon og gir beskjed hvor landet ligger. Hvor mye tid og innsats skal man gi slike? De er interessert, men plutselig ikke interessert og gidder ikke si det engang. Anonymkode: 256fe...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Del Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv er jeg typen som tar mennesker på alvor. Spesielt de jeg liker og ønsker å ha rundt meg. Jeg fucker ikke opp med å drive med tull rundt dem eller gjør ting som får dem til å lure på hvor de har meg. Jeg er altfor seriøs person til det. Så hvorfor kan ikke de jeg forsøker å bli kjent med tenke litt lengre enn bare sin egen interesse der og da? Være såpass oppegående at de avslutter og sier ifra når de må ha skjønt hvordan jeg er som person? For jeg skjuler jo det ikke. Nå har jeg nettopp gitt en klar beskjed hvor jeg står, at jeg ikke godtar å bli holdt på gress, og jeg regner egentlig ikke med å høre noe derfra igjen. Jeg orker bare ikke å kaste bort tid på mennesker som ikke tar initiativ og som ikke kjører en ren linje i kommunikasjon og gir beskjed hvor landet ligger. Hvor mye tid og innsats skal man gi slike? De er interessert, men plutselig ikke interessert og gidder ikke si det engang. Anonymkode: 256fe...c6e Vanskelig å si.. kan du prøve å spesifisere litt mer hva du mener så kanskje det blir litt lettere å komme med innspill? Anonymkode: c618a...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Del Skrevet 5. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si.. kan du prøve å spesifisere litt mer hva du mener så kanskje det blir litt lettere å komme med innspill? Anonymkode: c618a...206 Legger jeg ut mer detaljer blir jeg sikkert gjenkjent. Men på et helt generelt grunnlag, når du forsøker å bli kjent med andre og de prater velvillig og er me på det. Så plutselig bare stillhet i flere dager, ingen intiativ, ingenting. Så står du der og har åpnet opp og gitt av deg selv og får tomhet tilbake. Forsøker du mer eller trekker du deg tilbake? Sier du ifra, klart og tydelig eller bare blir du stille og gjør nada? Og så lurer jeg på om det med å ta ansvar er kun et modenhetstegn. Da mange unnlater å ta det, uansett hvor gamle de er. Anonymkode: 256fe...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. desember 2016 #4 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg typen som tar mennesker på alvor. Spesielt de jeg liker og ønsker å ha rundt meg. Jeg fucker ikke opp med å drive med tull rundt dem eller gjør ting som får dem til å lure på hvor de har meg. Jeg er altfor seriøs person til det. Så hvorfor kan ikke de jeg forsøker å bli kjent med tenke litt lengre enn bare sin egen interesse der og da? Være såpass oppegående at de avslutter og sier ifra når de må ha skjønt hvordan jeg er som person? For jeg skjuler jo det ikke. Nå har jeg nettopp gitt en klar beskjed hvor jeg står, at jeg ikke godtar å bli holdt på gress, og jeg regner egentlig ikke med å høre noe derfra igjen. Jeg orker bare ikke å kaste bort tid på mennesker som ikke tar initiativ og som ikke kjører en ren linje i kommunikasjon og gir beskjed hvor landet ligger. Hvor mye tid og innsats skal man gi slike? De er interessert, men plutselig ikke interessert og gidder ikke si det engang. Anonymkode: 256fe...c6e Er det vennskap eller kjærlighetsforhold du skriver om? Endret 5. desember 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. desember 2016 #5 Del Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si.. kan du prøve å spesifisere litt mer hva du mener så kanskje det blir litt lettere å komme med innspill? Anonymkode: c618a...206 Du har et poeng anonym. Dette ble litt "kan verken sykle". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Del Skrevet 5. desember 2016 Dere får ikke flere detaljer så bare glem det. Anonymkode: 256fe...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Del Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker bare ikke å kaste bort tid på mennesker som ikke tar initiativ og som ikke kjører en ren linje i kommunikasjon og gir beskjed hvor landet ligger. Hvor mye tid og innsats skal man gi slike? De er interessert, men plutselig ikke interessert og gidder ikke si det engang. Anonymkode: 256fe...c6e Gidder ikke kaste bort tid på sånne folk i det hele tatt. Det handler som regel om at de tror de kan få noe bedre/vil ha alle muligheter åpne/har en som andre-valg. I det hele tatt: det er kyniske folk som ikke er noe å samle på. Anonymkode: 53491...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Del Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke kaste bort tid på sånne folk i det hele tatt. Det handler som regel om at de tror de kan få noe bedre/vil ha alle muligheter åpne/har en som andre-valg. I det hele tatt: det er kyniske folk som ikke er noe å samle på. Anonymkode: 53491...e88 Er godt mulig det er tilfelle ja. Skikkelig kjip følelse å oppleve slikt. Gir opp. Anonymkode: 256fe...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Del Skrevet 5. desember 2016 Du virker veldig intens og ikke så dyktig på uuttalt mellommenneskelig kommunikasjon. Å bli gode venner er ikke noe man bestemmer seg for på et gitt tidspunkt, som med et parforhold eller arbeidsforhold. Vennskap utvikler seg organisk over tid. Noen fort, andre sakte. Eller en blanding, først fort, så litt sakte, så fort igjen. Det finnes ingen regler og du må rett og slett "go-with-the-flow". Ved å være så bevisst på venneforholdet, vil paradoksalt nok skyve det vekk fra deg. Noen vennskap kommer lett og fort, og forsvinner like fort. Andre vennskap kommer vanskeligere, men forblir for resten av livet. Forskjellige typer vennskap utfyller hverandre. Å bygge vennskap handler om å identifisere og slå til på de rette øyeblikkene for å treffes. Og er dermed i like stor grad kontekstavhengig som personkjemi, som ofte får overdrevent betydning. Anonymkode: 0d706...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå