AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Del Skrevet 4. desember 2016 Er det innafor å klage på naboer som bruker tørketrommel etter midnatt? Kan jeg sende sen klage til kontoret? Hilsen en sliten student som ikke får sove om natt Anonymkode: 46dd4...b64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Del Skrevet 4. desember 2016 Vaskemaskiner og andre større maskiner skal være ferdige når stilletiden er der. Om noen går 10 - 15 minutter over så bryr ingen seg. Men går det langt over midnatt så er det klage til styret om du ikke får sove av bråk. Anonymkode: d7b82...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Del Skrevet 4. desember 2016 Naboen min støvsuger f.eks. akkurat nå. Det er irriterende, og jeg vurderer å sende styret en klage i morgen. Anonymkode: 8ef40...4b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 5. desember 2016 #4 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg synes det er helt innafor å klage på det. Støvsuging er jo ekstremt bråkete. Men bare av nysgjerrighet, hva tenker dere om gulvvask i "stilletiden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2016 #5 Del Skrevet 5. desember 2016 Det skal være stille etter 23.00 så det er bare å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Del Skrevet 5. desember 2016 Takk for svar! I dag begynte tørketrommelen å gå igjen før 6.30 😩 Sender en klage. Anonymkode: 46dd4...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Del Skrevet 5. desember 2016 Hvorfor ikke bare ringe på hos naboen; "hei, det er veldig lytt her så jeg hører tørketrommelen deres veldig godt og får ikke sove når den er på.." Kan det være så enkelt som at de tror den ikke høres? Det er stor forskjell på hvor lytt det er i ulike borettslag og blokker Anonymkode: de73c...35f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er bare å skrive til styret og klage. Det skal være stille fra kl 23 - 7 og ingen bruk av støyende maskiner i dette tidsrommet. Anonymkode: 2b015...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Del Skrevet 5. desember 2016 Prat med naboen. Anonymkode: c0837...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg hang rett og slett en lapp på felles tavle i gangen der jeg informerte om at vaskemaskin høres svært godt i etasjen under, og om de kunne la være å vaske på natten. Har ikke hatt noen problemer etter det. Anonymkode: e68bb...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Del Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare ringe på hos naboen; "hei, det er veldig lytt her så jeg hører tørketrommelen deres veldig godt og får ikke sove når den er på.." Kan det være så enkelt som at de tror den ikke høres? Det er stor forskjell på hvor lytt det er i ulike borettslag og blokker Anonymkode: de73c...35f 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prat med naboen. Anonymkode: c0837...b65 De fleste vet og de fleste styrer ønsker at denne typen saker taes gjennom styret foordi det å prate med naboen kan utløse konflikter man ikke ønsker. Husordensregler er der for å følges. Ikke alle forstår hva det innebærer å bo i blokk og å ta hensyn til andre, særlig om natten. Noe tråder i massevis på forumet viser. Anonymkode: d7b82...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Del Skrevet 5. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste vet og de fleste styrer ønsker at denne typen saker taes gjennom styret foordi det å prate med naboen kan utløse konflikter man ikke ønsker. Husordensregler er der for å følges. Ikke alle forstår hva det innebærer å bo i blokk og å ta hensyn til andre, særlig om natten. Noe tråder i massevis på forumet viser. Anonymkode: d7b82...db0 Dummeste jeg har hørt. Man snakker med naboen før man går via styret. Anonymkode: 2b54b...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Del Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Man snakker med naboen før man går via styret. Anonymkode: 2b54b...0a8 Dette! Hva slags samfunn er vi i ferd med å bli når ikke man kan ta opp helt hverdagslige problemer med naboer? Anonymkode: 08e44...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishus Skrevet 5. desember 2016 #14 Del Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hang rett og slett en lapp på felles tavle i gangen der jeg informerte om at vaskemaskin høres svært godt i etasjen under, og om de kunne la være å vaske på natten. Har ikke hatt noen problemer etter det. Anonymkode: e68bb...53e Det gjorde jeg også siden jeg ikke visste hvilken leilighet det var, funket fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå