Gå til innhold

Dette er tråden for alle oss som ikke skal gifte oss i dette livet!

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke singel. Har hatt samboer i 14 år. Men føles på en måte litt "sårt" at "alle andre" er/blir gift og vi ikke er forlovet en gang. Hadde et mål om å bli gift før jeg ble 30 og når jeg ikke ble det så vil jeg ikke. Selv om jeg sikkert hadde svart ja om han hadde fridd, men sjansen for at han gjør det er liten og det gjør ingenting :) Men da ville jeg giftet meg i all hemmelighet uten noe selskap. Bare tanken på selskap får den sosiale angsten min til å klikke. 

Jeg ser ikke hva som er poenget med å gifte seg egentlig, hvis man vil være sammen resten av livet så må man ikke å gifte seg for å kunne det liksom, ingenting som blir annerledes av at man gifter. Og de fleste ekteskap varer ikke livet ut så da er det greiest å ikke være gift 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (10 minutter siden):

Jeg ser ikke hva som er poenget med å gifte seg egentlig, hvis man vil være sammen resten av livet så må man ikke å gifte seg for å kunne det liksom, ingenting som blir annerledes av at man gifter. Og de fleste ekteskap varer ikke livet ut så da er det greiest å ikke være gift 

Du har helt rett, jeg tenker egentlig sånn jeg også. Men så er det det som "alle" jenter drømmer om med romantisk frieri, å være "prinsesse" for en dag osv som aldri skjedde meg. Det føles litt sårt, selv om jeg ikke vil gifte meg nå. Om du skjønner hva jeg mener. Er nok mer en jentegreie den drømmen om romantisk frieri og perfekt bryllup. Drømte om det da jeg var yngre.

Helt riktig det der, de fleste ekteskap går i oppløsning uansett.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, meningen med denne tråden var bare å lage en tråd for oss som vet helt sikkert at vi ikke skal gifte oss i dette livet. :)  Skal ikke lure folk inn og fjerne dem fra fremtidig giftermål, men bare samles litt for å vise at det finnes flere av oss, i tilfelle noen trodde at de var alene om å mene dette. 

Jeg har aldri drømt om prinser, prinsesser og hvite hester og glassko som kanskje passer...jeg foretrekker en foret vinterdress, øks, ryggsekk, bål og alle de andre tingene som ikke er typisk ungpikedrømmer. Jeg kjenner meg veldig jordet og er fornøyd med det. 

Kunne ha laget en tråd for alle oss som ikke skal ha barn i dette livet også, for vissheten er der.  :jepp: 
Hvis vi ser bort fra "gjøken i øst", så er dette helt bombesikkert for min del. :baby: Hilsen Hoppetante.

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Kunne ha laget en tråd for alle oss som ikke skal ha barn i dette livet også, for vissheten er der.  :jepp: 

Hvis vi ser bort fra "gjøken i øst", så er dette helt bombesikkert for min del. :baby: Hilsen Hoppetante.

Jaaa! En sånn tråd trenger vi! Jeg har aldri ønsket meg barn et milliondels nanosekund en gang. Til manges store frustrasjon. Det er fordelen med å passere "førr", folk slutter å gnåle om biologiske klokker og sånt pisspreik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jaaa! En sånn tråd trenger vi! Jeg har aldri ønsket meg barn et milliondels nanosekund en gang. Til manges store frustrasjon. Det er fordelen med å passere "førr", folk slutter å gnåle om biologiske klokker og sånt pisspreik. 

Jeg vil heller bli onkel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Da har det på mystisk vis poppet opp en slik tråd.  :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...

Da er det på tide å gjøre opp status for året og jeg går inn i det neste med en like klar overbevisning
som jeg har hatt veldig lenge; jeg skal ikke gifte meg i 2023. . . ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 22.12.2022 den 0.33):

Da er det på tide å gjøre opp status for året og jeg går inn i det neste med en like klar overbevisning
som jeg har hatt veldig lenge; jeg skal ikke gifte meg i 2023. . . ☺️

Hva skjer om en frier dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hurra meg rundt, for en flink Sol du er! :hoppe:  Jeg står for hvert ord den dag i dag og skal ALDRI gifte meg! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Håper det dukker opp flere som blir med i klubben vår. :nikke: 

Bare de ikke har gått i fella siden sist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Bare de ikke har gått i fella siden sist :ler:

:sjokkblå:  Der sier du noe. Kan jo hende at de ikke hadde innrømmet noe her, anonyme som de og vi alle er. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok. :D Jeg slipper også....men hva hvis skjæbnen har noen på lager for hver og en av oss. Hva skal vi gjøre da?
Innrømme det i offentlighet? Kanskje det merkes på at vi ikke er her så mye lengre? :fnise:  Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Sant nok. :D Jeg slipper også....men hva hvis skjæbnen har noen på lager for hver og en av oss. Hva skal vi gjøre da?
Innrømme det i offentlighet? Kanskje det merkes på at vi ikke er her så mye lengre? :fnise:  Ikke vet jeg...

:hund: Løp er vel et populært ord i tråder på kg.

Man kan vel være sammen med noen uten å måtte gifte seg. Bedre å være sammen av fri vilje enn fordi et papir sier så.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

:hund: Løp er vel et populært ord i tråder på kg.

Man kan vel være sammen med noen uten å måtte gifte seg. Bedre å være sammen av fri vilje enn fordi et papir sier så.

Ahh...det stemmer jo. LØP! :fnise:  Eller Hoppe avsted skal jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...