Gjest lurven Skrevet 24. mars 2022 #101 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg pleide også å si at jeg ikke skulle gifte meg. Men plutselig var jeg gift. Barn har jeg alltid hatt lyst på så da ble det det og. Det er fordeler og ulemper med å være gift. Fordelen for oss er at man ikke bare kan slå opp eller stikke når ting blir vanskelig men man må jobbe seg gjennom problemene, det har vi gjort og nå går det mye bedre. Men ser at dette også kan være en ulempe da man kan bli i et dårlig forhold fordi der er vanskeligere å dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #102 Del Skrevet 24. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg pleide også å si at jeg ikke skulle gifte meg. Men plutselig var jeg gift. Barn har jeg alltid hatt lyst på så da ble det det og. Det er fordeler og ulemper med å være gift. Fordelen for oss er at man ikke bare kan slå opp eller stikke når ting blir vanskelig men man må jobbe seg gjennom problemene, det har vi gjort og nå går det mye bedre. Men ser at dette også kan være en ulempe da man kan bli i et dårlig forhold fordi der er vanskeligere å dra Må være artig å ha deg som pappa 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mars 2022 #103 Del Skrevet 24. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Må være artig å ha deg som pappa 😄 Ja håper der. Tuller mye med sønnen vår. Så får heller mora være den strenge😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. mars 2022 #104 Del Skrevet 24. mars 2022 Kan egentlig ikke se noen fordeler med ekteskap. Men fint for dem, det passer for Så lenge jeg slipper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #105 Del Skrevet 24. mars 2022 Sola de skrev (1 time siden): Kan egentlig ikke se noen fordeler med ekteskap. Men fint for dem, det passer for Så lenge jeg slipper Så blir ikke å melde deg på gift ved første blikk ved det første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. mars 2022 #106 Del Skrevet 24. mars 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Så blir ikke å melde deg på gift ved første blikk ved det første? Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter på det skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #107 Del Skrevet 24. mars 2022 Sola de skrev (7 minutter siden): Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter på det skal skje. Jeg hadde syntes det er kleint å være med på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 24. mars 2022 #108 Del Skrevet 24. mars 2022 Det bli'kke no' bryllup på lørdag, på lørdag.... eller noensinne, for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #109 Del Skrevet 25. mars 2022 Å lese litt i denne tråden hver dag er et tillegg til vitaminer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #110 Del Skrevet 7. oktober 2022 På tide å presentere denne tråden for nye folk som kjenner at sånn har de det også. P.s. jeg har det fremdeles veldig "sånn". Ska`kke gifte meg noen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #111 Del Skrevet 7. oktober 2022 Ikkeno bryllup på meg nei 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2022 #112 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Blir ikke noe bryllup her heller. Drømte om det perfekte bryllup da jeg var yngre, men nå, nei. Ikke min greie. Selv om jeg føler meg litt alene om å ikke være gift i min alder. Endret 7. oktober 2022 av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #113 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg ser ikke poenget med giftemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #114 Del Skrevet 8. oktober 2022 jukkapalme skrev (9 timer siden): Blir ikke noe bryllup her heller. Drømte om det perfekte bryllup da jeg var yngre, men nå, nei. Ikke min greie. Selv om jeg føler meg litt alene om å ikke være gift i min alder. Er du singel også? Vi er heller ikke gift, føles ikke så viktig, eier jo leilighet sammen og det er jo oss liksom uansett🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2022 #115 Del Skrevet 8. oktober 2022 Den tråden her forstår jeg ikke (kanskje det ikke er noe å forstå heller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #116 Del Skrevet 8. oktober 2022 MarianneE skrev (39 minutter siden): Den tråden her forstår jeg ikke (kanskje det ikke er noe å forstå heller?) Tror det er folk som føler seg sikre på at de aldri skal gifte seg og er fornøyd eventuelt forsont med det🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #117 Del Skrevet 8. oktober 2022 MarianneE skrev (47 minutter siden): Den tråden her forstår jeg ikke (kanskje det ikke er noe å forstå heller?) Tråden for oss som aldri skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2022 #118 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Tråden for oss som aldri skal gifte seg Akkurat den var klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #119 Del Skrevet 8. oktober 2022 MarianneE skrev (4 minutter siden): Akkurat den var klar Da forstår du 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. oktober 2022 #120 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Er du singel også? Vi er heller ikke gift, føles ikke så viktig, eier jo leilighet sammen og det er jo oss liksom uansett🙂 Nei, ikke singel. Har hatt samboer i 14 år. Men føles på en måte litt "sårt" at "alle andre" er/blir gift og vi ikke er forlovet en gang. Hadde et mål om å bli gift før jeg ble 30 og når jeg ikke ble det så vil jeg ikke. Selv om jeg sikkert hadde svart ja om han hadde fridd, men sjansen for at han gjør det er liten og det gjør ingenting Men da ville jeg giftet meg i all hemmelighet uten noe selskap. Bare tanken på selskap får den sosiale angsten min til å klikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå