Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #41 Del Skrevet 7. desember 2016 Jo om det er det en vil. Og det vil en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #42 Del Skrevet 7. desember 2016 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jo om det er det en vil. Og det vil en. Ikke dumt det heller. Mannfolk (eller kvinnfolk) er ikke for alle 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #43 Del Skrevet 7. desember 2016 Nå dreier det seg bare om å ikke giftes her da. Ikke forgiftes. Kvinner og menn kan være ålreite dyr de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #44 Del Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Nå dreier det seg bare om å ikke giftes her da. Ikke forgiftes. Kvinner og menn kan være ålreite dyr de. Kan være. Er som oftest ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #45 Del Skrevet 7. desember 2016 Det finnes unntak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #46 Del Skrevet 7. desember 2016 Ingen regel uten unntak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #47 Del Skrevet 7. desember 2016 Ehh...hvis vi snakker om det samme nå, så finnes det alltid unntak. Hva snakke du om, Emu? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. desember 2016 #48 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei Jeg kan også like gjerne registrere meg i denne tråden Når blir det sendt ut medlemsbrev? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 7. desember 2016 #49 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg er med ✌️️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 7. desember 2016 #50 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) unntak?? Im in Endret 7. desember 2016 av Try2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 7. desember 2016 #51 Del Skrevet 7. desember 2016 20 timer siden, Aamu skrev: Regner med at ikke gift er synonymt med å være single til evig tid. Viste du at man kan være i forhold uten å være gift ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 7. desember 2016 #52 Del Skrevet 7. desember 2016 tipper de fleste her er menn i denne tråden...og det skjønner jeg godt hahaha....hilsen mann 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 7. desember 2016 #53 Del Skrevet 7. desember 2016 @Hoppetaujenta, hva slags tråd er dette??? Skal vi ikke gifte oss? .... og jeg som trodde at ...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. desember 2016 #54 Del Skrevet 7. desember 2016 14 minutter siden, Nietsoj skrev: @Hoppetaujenta, hva slags tråd er dette??? Skal vi ikke gifte oss? .... og jeg som trodde at ...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #55 Del Skrevet 7. desember 2016 1 time siden, An0nymBruker skrev: Når blir det sendt ut medlemsbrev? De kommer når vi minst venter det og blir sendt med brevduer uten særlig stedsans, men vi øver! 59 minutter siden, Tigerstaden skrev: Jeg er med ✌️️ Kult! 57 minutter siden, Try2 skrev: unntak?? Im in Haj! 27 minutter siden, Winston Churchill skrev: Viste du at man kan være i forhold uten å være gift ? *her er tydeligvis en veldig klok mann med hatt* 23 minutter siden, Trex90 skrev: tipper de fleste her er menn i denne tråden...og det skjønner jeg godt hahaha....hilsen mann 25 Langtifra. Jeg har vært dame hele tiden jeg. 21 minutter siden, Nietsoj skrev: @Hoppetaujenta, hva slags tråd er dette??? Skal vi ikke gifte oss? .... og jeg som trodde at ...... Åhh...men osten da. Jaja...nå er avgjørelsen tatt. Ingen gifting på meg i dette livet. 8 minutter siden, Sola de skrev: Ektefølt medfølelse (liksom) og gapskratt så tårene spruter...er ikke veldig troverdig asså! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 7. desember 2016 #56 Del Skrevet 7. desember 2016 ... dette året tror jeg er mer realistisk å si 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #57 Del Skrevet 7. desember 2016 Åjasså? Skal du intensivere ulingen og gitarspillingen under mitt soveromsvindu til neste år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 7. desember 2016 #58 Del Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åjasså? Skal du intensivere ulingen og gitarspillingen under mitt soveromsvindu til neste år? Vel, ulyder har aldri smeltet en ørliten tråd i ditt hjerte, så det er ikke taktikken, nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 7. desember 2016 #59 Del Skrevet 7. desember 2016 We will never surrender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #60 Del Skrevet 7. desember 2016 DET er rette innstillingen, Try. / *lure på hva slags fremstøt osten velger uten å si ifra til meg* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå