Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 4. desember 2016 Zogi vet helt klart fremgangsmåten. Jeg sier ikke mere. 23e: det var da synd det, men du blir tildelt en laik fra meg for det om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #22 Del Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er selvskreven der og inviterer herved...*trommevirvellyd*... ... @Sola de inn i varmen. Kommer du? Værsågod, bli med i gjengen, alle som kjenner i sitt hjerte/fornuften at dette er noe for dem. Er det ikke litt trist å aldri gifte seg? Anonymkode: 3d291...744 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 4. desember 2016 Nei. Man kan ha det vidunderlig fint sammen uten å være gift skjønner du. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt Skrevet 4. desember 2016 #24 Del Skrevet 4. desember 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt trist å aldri gifte seg? Anonymkode: 3d291...744 Det er det helt sikkert, for dem som har lyst til å gifte seg. For dem som ikke har lyst, så vil å ikke gifte seg være "ingenting". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 4. desember 2016 #25 Del Skrevet 4. desember 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt trist å aldri gifte seg? Anonymkode: 3d291...744 Hvorfor i alle dager skal det være trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvis en tenker på alle de som er jublende glade over å bli skilt og atter være UGIFT...jeg syns det sier en del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja77 Skrevet 4. desember 2016 #27 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva er grunnen til at dere ikke vil gifte dere da? Jeg føler det setter forholdet mitt i en boks av regler (selv om det sikkert ikke føles slik for de som er gift), og får litt følelsen av klaustrofobi. Godt samboer er enig. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt Skrevet 4. desember 2016 #28 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg ser ikke poenget. Jeg er like glad i en mann uansett om vi har hatt en seremoni eller ikke, og kan leve det samme livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #29 Del Skrevet 4. desember 2016 Jupp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2016 #30 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Trenger ikke ekteskapspapirer for å fortelle meg hvor høyt jeg elsker noen. Endret 5. desember 2016 av Sola de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 5. desember 2016 F.eks: Jeg elsker KG! Vi har hatt et langt og dundrende vellykket forhold i mange år og vi holder stadig på med vidunderlighetene våre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #32 Del Skrevet 5. desember 2016 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: F.eks: Jeg elsker KG! Vi har hatt et langt og dundrende vellykket forhold i mange år og vi holder stadig på med vidunderlighetene våre! Så hvorfor ønsker dere ikke å gifte dere ? Anonymkode: 52698...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #33 Del Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor ønsker dere ikke å gifte dere ? Anonymkode: 52698...a81 Hvis du faktisk leser litt i tråden, så har flere svart på det Anonymkode: 24b93...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. desember 2016 #34 Del Skrevet 5. desember 2016 Ah, denne tråden føler jeg virkelig er for meg. Meeeeeen...betyr tittelen at jeg må gifte meg i mitt neste liv, eller holder det at jeg revurderer saken en smule? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 5. desember 2016 7 minutter siden, Cata skrev: Ah, denne tråden føler jeg virkelig er for meg. Meeeeeen...betyr tittelen at jeg må gifte meg i mitt neste liv, eller holder det at jeg revurderer saken en smule? Her må ingen noen ting som helst. Vi gjør hva vi vil, eller ikke. Igjen og igjen AB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 5. desember 2016 #36 Del Skrevet 5. desember 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor ønsker dere ikke å gifte dere ? Anonymkode: 52698...a81 Hvorfor ønsker du å gifte deg? Jeg ser ikke poenget i å bruke tid og energi, og ikke minst kaste bort masse penger på å gifte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #37 Del Skrevet 5. desember 2016 Enig. Er det ikke unger med i bildet, så er et forhold akkurat det samme om en er gift eller ikke. En underskrift på noen papirer og masse gjeld= neitakk! < lur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. desember 2016 #38 Del Skrevet 6. desember 2016 På 5.12.2016 den 20.20, Zogi skrev: Hvorfor ønsker du å gifte deg? Jeg ser ikke poenget i å bruke tid og energi, og ikke minst kaste bort masse penger på å gifte meg Dessuten virker det som man lemper ansvaret for å bevare en god relasjon over på et papir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 7. desember 2016 #39 Del Skrevet 7. desember 2016 Fint å se at flere forstår at ekteskap er en udatert levning fra fortiden som det ikke er behov for i et moderne samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #40 Del Skrevet 7. desember 2016 Dette var en ytterst merkelig tråd. Regner med at ikke gift er synonymt med å være single til evig tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå