Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 #1 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Jeg er selvskreven der og inviterer herved...*trommevirvellyd*... ... @Sola de inn i varmen. Kommer du? Værsågod, bli med i gjengen, alle som kjenner i sitt hjerte/fornuften at dette er noe for dem. Endret 4. desember 2016 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. desember 2016 #2 Del Skrevet 4. desember 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 4. desember 2016 #3 Del Skrevet 4. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Velkommen, velkommen! Vi har plass til flere fornuftige. Faktisk sterkt det der @Zogi å komme inn og havne HER på første innlegget ditt. Endret 4. desember 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor vil du ikke gifte deg? Anonymkode: bc153...b9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 4. desember 2016 #6 Del Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Velkommen, velkommen! Vi har plass til flere fornuftige. Faktisk sterkt det der @Zogi å komme inn og havne HER på første innlegget ditt. Hehe, føles veldig fornuftig! Har da skrevet anonymt, men følte at DETTE kunne jeg signere 'skikkelig' under på :D Men jeg undres, har du vært gift ved ett tidligere liv, eller planlegger du noe i dine neste liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt Skrevet 4. desember 2016 #7 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg blir med, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 4. desember 2016 Til siste medlem: det er godt å se deg. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke gifte deg? Anonymkode: bc153...b9c Fordi jeg kjenner sterkt at jeg vil gjøre som jeg kjenner for og ikke det som alle gjør...fordi alle gjør det. 5 minutter siden, Zogi skrev: Men jeg undres, har du vært gift ved ett tidligere liv, eller planlegger du noe i dine neste liv? Helt sikkert - begge deler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja77 Skrevet 4. desember 2016 #9 Del Skrevet 4. desember 2016 Jippi, jeg er med! 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) *sniffsniff* Så ekstra godt det luktet her nå plutselig! *nok en relativt usnakket avatar stepper inn HER fordi hun bare måtte* Endret 4. desember 2016 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. desember 2016 #11 Del Skrevet 4. desember 2016 Nynne på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 4. desember 2016 ...ikke noen kommentar det der vel Sola? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. desember 2016 #13 Del Skrevet 4. desember 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...ikke noen kommentar det der vel Sola? hahahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. desember 2016 #14 Del Skrevet 4. desember 2016 Jippi 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 4. desember 2016 Velkommen i buketten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 4. desember 2016 #16 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg vil også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 4. desember 2016 Å! *stirre på den fristende isen* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 4. desember 2016 #18 Del Skrevet 4. desember 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å! *stirre på den fristende isen* *strør non-stop på isen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 4. desember 2016 #19 Del Skrevet 4. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #20 Del Skrevet 4. desember 2016 I denne tråden føler ikke jeg meg hjemme Anonymkode: 0502b...23e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå