Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til fremtidig bygdebruk, google opp "nurofen plus". Funker ganske så greit i et knipetak.

Anonymkode: be984...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til fremtidig bygdebruk, google opp "nurofen plus". Funker ganske så greit i et knipetak.

Anonymkode: be984...571

Og det fås kjøpt i Norge?

Anonymkode: f2fda...50d

Skrevet

Hei, beklager litt sent svar her.

Jeg fikk kommet meg til tannlegen på formiddagen og fikk resept på pinex forte. Jeg trodde de skulle sjekke tannen og se om de kunne gjøre noe men det gjorde de ikke.

Det var bare inn å fortelle hvorfor jeg måtte ha sterke smertestillende og fikk resept og ut igjen.

Ble en smule irritert. Er det ikke bedre til i morgen så må jeg inn igjen og de må åpne opp tannen og evt rense. :) 

Natten var helt jævlig på godt norsk. Fikk sove i 2 timer og resten lå jeg på sofaen og vrei meg i smerte. Aldri hatt så vondt i mitt liv. Tok 1 paralgin forte da jeg la meg, sikkert derfor jeg sov i 2 timer.

Går på den sterkeste penicillin også, som skulle ha begynt å virke men ser dårlig ut.

Takk for at så mange bryr seg. :)

Skrevet

Håper natten blir bedre. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
På 4. desember 2016 den 20.09, Bootyhunter skrev:

Jeg hadde en kraftig betennelse i nerven og måtte rotfylle. Det var så kraftige smerter og gikk oppover hodet, øyet og nedover kjeven. Det kom så kraftig at jeg måtte stoppe bilen til smertene roet seg. Et helvete. Om natten kunne jeg sove, og våkne, når det gav seg sovnet jeg og plutselig våknet jeg av intense smerter. Jeg gikk så klart til legevakta for å høre om jeg kunne få noe, for fikk ikke komme så fort til tannlegen. Det var så fullt. Jeg fikk ikke en dritt av legevakta. Ingenting. Fikk beskjed om å ta to paracet og en ibux men det hjalp ikke meg! Forbaska dritt, folk brydde seg ikke om jeg hadde intense smerter. Skal aldri mer til legevakt jeg.. Får ikke hjelp uansett.

Legevakten skriver ikke ut sterkere enn 1 grams paracet og ibux. Skal man har sterkere medisin må man til legen sin. 

Anonymkode: 22872...fda

Skrevet
3 timer siden, Friks skrev:

Hei, beklager litt sent svar her.

Jeg fikk kommet meg til tannlegen på formiddagen og fikk resept på pinex forte. Jeg trodde de skulle sjekke tannen og se om de kunne gjøre noe men det gjorde de ikke.

Det var bare inn å fortelle hvorfor jeg måtte ha sterke smertestillende og fikk resept og ut igjen.

Ble en smule irritert. Er det ikke bedre til i morgen så må jeg inn igjen og de må åpne opp tannen og evt rense. :) 

Natten var helt jævlig på godt norsk. Fikk sove i 2 timer og resten lå jeg på sofaen og vrei meg i smerte. Aldri hatt så vondt i mitt liv. Tok 1 paralgin forte da jeg la meg, sikkert derfor jeg sov i 2 timer.

Går på den sterkeste penicillin også, som skulle ha begynt å virke men ser dårlig ut.

Takk for at så mange bryr seg. :)

Høres litt ut det jeg gikk gjennom etter en rotfylling. Tanna måtte åpnes igjen men kom ikke ut noe puss, bare hovent tannkjøtt som stod i helspenn. Fikk to typer pencilin og paralgin forte og noe annet jeg ikke husker. Det tok smertene  men jeg var helt fjern. Greit nok det så lenge jeg holdt meg inne. Tok ca 3 dager så ble det bedre. Tannlegen fant ikke ut hva som hadde gått galt men sånn kan skje sa han. Vi reagerer forskjelling. var bare glad da smertene minsket etter hvert og jeg slutta og være fjern 

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper natten blir bedre. :hjerte:

Tusen takk :hjerte:

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legevakten skriver ikke ut sterkere enn 1 grams paracet og ibux. Skal man har sterkere medisin må man til legen sin. 

Jeg dro til legevakten i går og de ga meg tramadol. ;) 

Men det hjalp sånn 1,5 timer før det var tilbake til det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...