AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #61 Del Skrevet 5. desember 2016 Gikk for det meste gravid, dvs. i ni måneder. Ble gravid omtrent på dagen jeg fylte 21. Er ikke gift eller sammen med bf mer, som en kommentar til ett av innleggene her inne. Kjøpte min egen bolig, solgte bilen min, bodde en tid hos faren min mens boligen ble ferdigstilt. Dette er i korte trekk og forteller ingenting om tiden før eller etter, men husker jeg var veldig bekymret for hvordan jeg ville takle morsrollen. Heldigvis gikk det bra med god støtte fra familien. Anonymkode: a1a1e...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. desember 2016 #62 Del Skrevet 5. desember 2016 Bodde med min daværende samboer og var student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 5. desember 2016 #63 Del Skrevet 5. desember 2016 Fattig student som bodde i en kald leilighet på Vestlandet. Var det siste året jeg var frisk og hadde masse jern i ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå