Cata Skrevet 4. desember 2016 #41 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg var student. Hadde akkurat havnet i det som viste seg å være en super klasse (ingeniørhøgskole med klassebasert undervisning) og var i full gang med det som viste seg å være den beste tiden i mitt liv. Dagene var fylt med studier og til dels helgene også, men siden vi var en klasse som gjorde mye sammen ble det også fester og andre felles aktiviteter med klassekamerater. I tillegg hadde jeg "et liv utenom skolen" der jeg også hadde en del fritidsaktiviteter på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #42 Del Skrevet 4. desember 2016 35 år nå: Da hadde jeg vært kjæreste med han jeg er gift og har barn med nå i 1 år. Vi studerte i en annen by, og jeg var ofte syk og dårlig. Strøk på den ene eksamenen etter den andre, og slet skikkelig økonomisk fordi det ikke fantes rettigheter for kronisk syke studenter på den tiden. Prøvde jobbe for å få dekket utgifter- gikk greit en periode. Etterhvert ble jeg for syk til å jobbe også. Bodde med venninne. Det var det året sånn mer eller mindre Ble nok litt byturer og hjemmefester innimellom også, men ikke mye. (gikk mye bedre etterhvert, men tok noen år- så ved 21 år var det mye bekymringer). Lite til ingen støtte fra familie. Det og bedret seg mange år etterpå. Anonymkode: 06f57...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 4. desember 2016 #43 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Hadde bodd hjemmefra i 4 år, fikk penger av nav, festet veeeldig mye, gikk på vgs, hadde det på mange måter egentlig veldig fint. Endret 4. desember 2016 av Vevila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #44 Del Skrevet 4. desember 2016 Morsomt at de som var gift, bare må få det med at de er ennå gift 😂 slapp av, ingen som dømmer (så veldig ). Jeg sa opp jobben min, og gjorde noe jeg hadde drømt om. Ble ikke som forventet, men var på turné og sang sammen med en anerkjent, internasjonal artist. Slet med depresjoner og selvskading, men sluttet i den alderen Var ganske bra å være 21 når jeg tenker meg om. Anonymkode: 5d913...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #45 Del Skrevet 4. desember 2016 Da ble jeg ferdig med utdannelsen min. Startet i 100% jobb. Jeg kjøpte min første egne leilighet. Og jeg fikk meg samboer 😊 Anonymkode: daf25...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 4. desember 2016 #46 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg er 39 år nå. Da var jeg midtveis i bachelor (het vel ikke bachelor den gangen men..). Jobbet i tillegg 30% utenom studiene. Bodde i et stort kollektiv på studiestedet. Hadde akkurat blitt singel. Husker det (20-årene generelt) som en veldig aktiv periode sosialt med svært mange bekjentskaper gjennom både jobb,skole og uteliv. Tilbragte hver ledige stund på café eller på fest/byen. Mye sigaretter og mye kaffe. Hadde dårlig forhold til foreldre og søsken, og på mange måter en veldig vanskelig periode sånn sett - jeg hadde ingen som stod meg nær emosjonelt, og vanskelig forhold til egne følelser på alle plan. Dette har jeg jobbet mye med senere Dette var jo før smartphone og wifi - artig å tenke tilbake på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #47 Del Skrevet 4. desember 2016 Gikk på nav, festet og herja. Anonymkode: 26e66...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2016 #48 Del Skrevet 4. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blåøyd og naiv? Anonymkode: 064ff...fcf Trodde livet skulle bli lekende lett og at verden lå forran mine føtter. Hadde en plan og hva kunne gå galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #49 Del Skrevet 4. desember 2016 Hadde et barn på to år, nettopp gjennomgått samlivsbrudd og solgt hus og bil, på vei langt inn i Nav-systemet med en alvorlig fysisk sykdom, og begynte å innse at jeg aldri kom meg tilbake til jobben jeg elsket og at livet mitt kom til å bli noen helt annet enn det jeg drømte om. Anonymkode: e6ff3...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #50 Del Skrevet 4. desember 2016 Var i en midlertidig jobb mens jeg lurte på hva jeg ville bli, bodde i sokkelleilighet, ante ikke noe om bylivet og var ukyssa. Men drømte om å reise, var intenst opptatt av musikk og film, lengtet etter en kjæreste og at livet skulle skje! Anonymkode: 05a9c...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #51 Del Skrevet 4. desember 2016 Jobbet som au pair i en liten drittby, hos en familie som ikke klikka med meg. begynte med trening. Hadde en kjæreste som traff meg maks to ganger i uka. Flyttet tilbake til Norge/mamma og pappa, begynte i et vikariat i en butikk. og that was that. Anonymkode: aab42...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #52 Del Skrevet 4. desember 2016 Pakket kofferten og reiste til London med en venninne. Ville ut og bort, beste året i mitt liv. Er 30 år siden. Ut og reis og opplev, det er nok av tid til bachelorgrader mm senere Anonymkode: a6278...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #53 Del Skrevet 4. desember 2016 Det er hele 14 år siden. Bodde på studenthybel, og gikk på et tungt og prestisjefylt studie milevis hjemmefra. Hadde truffet midt i blinken på utdannelsen jeg valgte, og presterte bra. Levde enkelt og fikk det til å gå rundt med studielån og en godt betalt sommerjobb, og jeg husker hvor god følelse det ga meg å klare meg selv praktisk og økonomisk. Hadde truffet han som jeg nå er gift med noen måneder tidligere. Levde livet, møtte stadig nye og spennende mennesker. Festet (litt for) mye. Jeg var, og har siden vært, tvers i gjennom lykkelig. De tidlige 20 årene - Studentårene, utdannelsen (som førte til drømmejobben) og drømmemannen som plutselig dukket opp, la fundamentet for resten av livet mitt. Anonymkode: b2c3a...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 4. desember 2016 #54 Del Skrevet 4. desember 2016 Når jeg var 21 holdt jeg på med min første bachelor, hadde en hobby jeg var lidenskapelig opptatt av, og trodde jeg var smartere enn det jeg egentlig var Tok utdanning innen adferd og var ganske interessert i emnet. Hvis det er noe jeg savner fra den alderen så er det naiviteten og evnen til å gå inn i en relasjon uten å tenke på hvor mye man kan bli såret osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #55 Del Skrevet 4. desember 2016 Friår. Festet 2-3 ganger i uka. Jobbet. Bare var en tullete ungdom som hadde tid til å være full og forelsket. Roet seg betraktelig året etter da jeg ble student. Anonymkode: 23d21...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #56 Del Skrevet 4. desember 2016 Hadde gjort flere feil valg, blant annet giftet meg fordi det i den tiden ikke var lov å være samboere. Droppa også vgs, men tok det som privatist da. Ekteskapet gikk skeis og jeg dro til England en periode. Var usikker sosialt sett og likte ikke meg selv. Det har heldigvis ordnet seg etterpå. Ville aldri vært 21 igjen. Anonymkode: d1575...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #57 Del Skrevet 5. desember 2016 Gikk på folkehøgskole. Flyttet til Vestlandet, hadde ikke noe særlig jobb. Ble mye festing og gaming. Levde livet:) Anonymkode: 082ad...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 5. desember 2016 #58 Del Skrevet 5. desember 2016 Var innlagt på DPS hele året pga bipolar lidelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #59 Del Skrevet 5. desember 2016 Da bodde jeg hjemme hos foreldrene mine (hadde "hybel" hos dem med egen inngang og eget bad her i Oslo mens jeg studerte). Gikk på universitetet og tok et grunnfag + studerte et annet fag ved siden av. Brukte mest tid i stallen og på ridetur med hesten min og på å dra på byen og drikke. Det er veldig lenge siden nå, jeg blir 36 om to mnd. Anonymkode: 6bb56...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #60 Del Skrevet 5. desember 2016 Levde livet i USA som student på deltid. Anonymkode: 29be6...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå