Gå til innhold

Hvordan så livet ditt ut da du var 21 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er to år siden, så ikke så mye som har forandret seg. Hoppet av et studie fordi jeg ikke hadde peil på hva jeg ville bli, har fortsatt ikke peil men studerer noe annet nå :) jobbet og jobber fortsatt i samme butikk. Mye usikkerhet om framtiden, mye press og stress. Gledrr me til å bli ORDENTLIG voksen, føler meg som en liksomvoksen nå.. hater denne alderen... 

Anonymkode: ac21b...650

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pastpresent

Var platinablond, slank, solbrun og med nye silikonpupper og tatoveringer. Nå er jeg brunette, feit, bleik og har tatt bort silikon og tatoveringer😀 Vet ikke om jeg savner gamle dager, men hadde bedre drag på mannfolkene😊 Hadde ingen utdanning da jeg var 21, men jobbet som vikar der jeg fikk napp og hadde akkurat nok til å overleve.

Endret av Pastpresent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden, likevel var det så annerledes. Jeg gikk 2. året på bachelorgraden min og gjorde det bra som student. Jeg bodde i et veldig fint kollektiv sammen med to av mine beste venner, hvor det var fest nesten hver helg (utenom eksamensperioder). Trivdes godt i butikkjobben som betalte akkurat godt nok og hadde et rikt sosialt liv. Jeg var singel og trivdes veldig godt med det. De seksuelle behovene fikk jeg godt dekket av min FF/samtalepartner. Jeg syns det var hardt noen ganger å kombinere studier og jobb, men hadde det generelt veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slitt et par år med ensomhet, feil studievalg osv., men fra høsten av i det året jeg fylte 21 tok livet seg voldsomt opp.  Jeg begynte på nytt studie som jeg stortrivdes med, fikk nye venner, festet en del og deltok på ulike aktiviteter. Skikkelig studentliv :danse:Ble kjent med min nåværende kjæreste også. Fin tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Som 21 åring var jeg medisinstudent med masse pågangsmot, samboer, uredd, litt eplekjek og trodde jeg var uovervinnelig. Hadde klar plan for framtiden. Og tydeligvis veldig blåøyd og naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk min første faste jobb,likte å gå ut på byen,mistet et nært familiemedlem som førte til depresjon,misbruk av alkohol og piller,økt vekt og isolering.

Bedre nå☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil fortelle?

Anonymkode: 9560d...947

Som 21 åring var jeg mamma og samboer med min første mann i livet mitt. Jeg var veldig stolt over å være en ung mamma. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nettopp begynt på en bachelorgrad. Bodde i studentbolig, jobbet deltid som taxisjåfør, senere som studentassistent der jeg studerte, og hadde avstandsforhold. 

Anonymkode: c553b...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg midt opp i en alvorlig diagnose (kreft), ensom og livredd. Bodde heldigvis hjemme hos foreldrene mine. Det gikk bra og etterpå gikk det heldigvis oppover i stadig kurve :)

Anonymkode: 374e6...b26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på VGS, leide egen leilighet og stortrivdes med livet mitt og meg selv. :) 

Anonymkode: f385e...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samboer og var gravid, mens vi ventet på å flytte inn i vår nyekjøpte leilighet! PS: er fortsatt sammen på 17 året og har 4 barn sammen. Er lykkelig gift også❤️

Anonymkode: 79335...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Som 21 åring var jeg medisinstudent med masse pågangsmot, samboer, uredd, litt eplekjek og trodde jeg var uovervinnelig. Hadde klar plan for framtiden. Og tydeligvis veldig blåøyd og naiv.

Hvordan blåøyd og naiv?

Anonymkode: 064ff...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil fortelle?

Anonymkode: 9560d...947

Jeg var allerede en del av gjengen i US Navy. Jeg ble det to år tidligere. Senere skulle det vise seg at det var et lykkelig ekteskap;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deprimert . Bodde I utlandet hadde akuratt fått sønnen min. Bodde med en psykopat mann. Drakk endel desverre han. Endte me og gå fra han I februar I år. 

Var fødsels deprimert og lettere psykotisk. 

Mye alene og ensom. For og gjøre en lang historie kort er sønnen vår I barnevernet nå..

Anonymkode: 10f88...8a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke, sikkert fortrengt det. 

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 21 år hadde jeg bodd og jobbet mange forskjellige steder i Europa i 2 år. Så hadde jeg spart meg opp endel penger og dro på verdens reise alene i 1 helt år. Kom meg igjennom stort sett hele asia og australia alene med ryggsekk på ryggen.

Da jeg var 22 kom jeg tilbake til norge og begynte på min utdannesle. 

Har aldri aldri aldri angret over min reising og hvilke livserfaringer jeg fikk av det! 

Anonymkode: 32f3c...b62

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...