Gå til innhold

Hvordan så livet ditt ut da du var 21 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det året mista jeg jobb og leiligheten jeg leide i februar, endte med å flytte 30 mil for å flytte sammen med samboer i mars. Vi hadde vært sammen noen år. Fremdeles samboere. Ellers hadde jeg fått fagbrev.

Anonymkode: 645cf...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg, jeg festet og sånn jeg, og gikk på skole.

Anonymkode: 5b61d...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg nygift, og jeg er fremdeles gift med samme mann.

Anonymkode: c3ad7...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung og lovende :)

Fast jobb, fagbrev.  Flyttet fra vestlandet til østlandet for fast jobb. Fri som fuglen, godt betalt jobb. Gode arbeidskollegaer. Det var tider det :)

Anonymkode: f2706...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde fast jobb og likte og være sosial. Fikk kjæreste som viste seg og være en sjalu type. Fikk rundjuling og skader i ansikt og nakke. Sluttet å gå ut, klarte så vidt å gå på jobb etter og ha vært sykmeldt en periode pga skadene. Hadde et tøft år før ting ordna seg til litt bedre. Er skadet for livet pga han. Gjorde det selvsagt slutt. Nå er jeg over 50 år og livet gikk videre fordet....

Anonymkode: fea24...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre år siden. Jeg jobbet 80 % på en matbutikk. Ellers slet jeg veldig mye psykisk på den tiden, så det var preget av innleggelser og mye terapi. Ingen kjærester og lite venner. Slitsom tid. Veldig glad jeg ikke er 21 lenger, livet er mye bedre nå.

Anonymkode: d5dd3...d21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde unge på ca ett år sammen med samboeren min, bodde i en leid leilighet  og var student på førsteåret av en bachelor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk førerkort, ble ansatt i min første jobb, kjøpte min første bil, mitt barn begynte i barnehagen, var for første gang på julebord, fikk veldig mange nye venner og et sosialt nettverk. 

Anonymkode: e2568...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den våren var jeg ferdig med den første graden min og på høsten flyttet jeg 200 mil og startet på grad nummer to.

Fikk min første egne bil det året.

Anonymkode: 870fb...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da studerte jeg mitt tredje år på bachelorgraden i Oslo, bodde med kjæresten og hadde det ganske kjekt :)

Anonymkode: 90ea8...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år med mye turbulens og endel lite gjennomtenkte valg, tenkte muligens ikke overhode 😊 jobbet deltid. flyttet i løpet av det året til andre siden av landet (husker ikke hvorfor egentlig, var vel et innfall 😊 Hadde det egentlig ganske greit. Enkelte av de lite gjennomtenkte valgene var dog rett og jeg har glede av dem enda nå 20 år etter. De andre ble vel mer en liten hump i livets landevei 😊

Anonymkode: 7c846...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fast jobb, bodde hjemme, sleit med depresjoner og kjærlighetssorg.

Anonymkode: c569a...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det bra med meg selv. Var generelt glad. Før jeg møtte en mann som brøt meg så ned til de grader. Savner den tiden.

Anonymkode: 18caf...926

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel, jobbet i kiosk og gikk på høgskole. Hadde også ei lita hybel i byen og var blitt dumpa. Trodde videre at livet framover skulle bli vanskelig. Men se på meg nå :)

Hus på landet, kjekk ektemann, barn, hund og mye penger ;) Har egentlig fått alt jeg har drømt om..

Anonymkode: adf77...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift, hadde et barn på 2 år, var i full jobb og planla studier. 

Ferdig med studier, fått et barn til og fremdeles gift med samme mann 5 år etter :)

Anonymkode: 83d82...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde livet som singel og uten spesielt store utgifter.

Bodde hjemme da jeg nettopp hadde kommet tilbake til hjembyen etter studier. Jobbet som renholder til jeg fikk en ordentlig jobb. Ble ansatt som journalist da jeg var 21. Jobbet ræva av meg med jobben som var mye tyngre enn jeg noen gang kunne tro, i tillegg til alle vervene jeg hadde på si.

Dette var vel også året jeg leide min første leilighet (om man ser bort fra hybler og trange studentleiligheter).

Men helgene gikk fint til festing, flørting, shopping og andre ting som er helt digg <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...