Gjest Rosemoren Skrevet 5. desember 2016 #21 Skrevet 5. desember 2016 Det er to spørsmål her, det ene er om du kan kreve en henvisning, og det andre er om du bør sjekke kulen på fingeren din. For å svare på siste spørsmål først, alle kuler skal sjekkes av lege. Det kan være noe uskyldig, men det kan også være noe alvorlig, og det må avklares. Så var det første spørsmålet. Jeg tenker at en person som spør om det er greit å kreve noe sjeldent er særlig storkrevende i utgangspunktet. Hadde dette vært en krevende person hadde hun ikke stilt spørsmålet om det var greit, hun hadde bare gjort det. I en slik sammenheng er det ikke feil å si at du ønsker å bli vurdert av en revmatolog.
Gjest Magnifiq Skrevet 5. desember 2016 #22 Skrevet 5. desember 2016 Jeg hadde oppsøkt privat reumatolog.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #23 Skrevet 5. desember 2016 Jeg er enig i det de fleste sier om å kontakte privat revmatolog, men vær oppmerksom på at mange private krever henvisning også. Her jeg bor er det bare en revmatolog, tilknyttet et privat legesenter, som tar i mot uten henvisning. Alle andre privatpraktiserende vil ha henvisning fra fastlege. Anonymkode: 81d8d...429
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå