Sweet Caroline Skrevet 9. mai #19561 Skrevet 9. mai Guris skrev (13 timer siden): I sier hun ikke skjønner at denne mannen ikke vil bli med på tur å se skilpaddene, det er jo fordi det er helt meningsløst. Hva er poenget med å kave rundt i vannet for å forstyrre de ? Hun bør snart innse at ikke alle er like overfladiske som henne. Tar det for gitt at du er veganer? 3
Guris Skrevet 9. mai #19562 Skrevet 9. mai Sweet Caroline skrev (2 timer siden): Tar det for gitt at du er veganer? Hva er grunnen til at du spør om meg ? 3
Sweet Caroline Skrevet 9. mai #19563 Skrevet 9. mai Guris skrev (18 timer siden): Hvordan er det bra for skilpaddene at de trenger seg inn på habitatet deres ? Hva er poenget ? Alt I gjør med dyr er egoistiskt og kun sett fra hennes perspektiv. I kritiserer søsteren for å mate katter på Mykonos og i Dubai som faktisk er livsviktig, men å kave rundt i vannet uten å gavne dyrene på noe måte, ja det er visst ikke kritikkverdig 🤦🏻 Guris skrev (17 timer siden): Titusener av katter lever på gatene i Dubai og trenger sårt mat, medisiner, veterinær behandling og sterilisering. I burde giddet å brukt noe penger og tid på dette. Istedenfor å reise til Oman å kave rundt i vannet som noen fjols kunne hun tatt med alle sammen å gjort noe fornuftig for noen dyr som lider. De skilpaddene trenger bare at de holder seg unna mens titusener av katter sitter bokstavelig talt og dør rundt omkring i gatene i Dubai, og de andre Emiratene. Tenk at I er så tankeløs at hun kritiserte og lo av Shehed fordi hun ga mat til disse stakkars kattene. Her er et par grunner til at jeg spør om du spiser kjøtt? 4
Guris Skrevet 9. mai #19564 Skrevet 9. mai (endret) Sweet Caroline skrev (15 timer siden): Her er et par grunner til at jeg spør om du spiser kjøtt? Tror det er mange som ikke er VEGANERE som kan være enig i det ovennevnte, men ja, Jeg utfører ingen handlinger, bruker ikke, konsumerer eller kjøper noe som helst som involverer dyr på noen måte samt at Jeg aktivt har reddet et stort antall katter fra gatene i UAE i de 10 årene Jeg har bodd her i Dubai. Så lar vi dét være nok om meg ellers blir det slettet grunnet avsporinger fra tråden samt at andre her ikke er interressert i å lese om meg. Over til 'Egobel' og fammen 👍🏻 Endret 10. mai av Guris 4 7 3
Amber Skrevet 9. mai #19565 Skrevet 9. mai Hva med å forsyne seg bare med det man klarer å spise??? Lurer på hvordan det bordet ser ut etter at de har dratt… forsyner seg av tre kaker til frokost (pluss pannekaka med nutella) og tar bare en bit av hvert😭 Pleier ikke hotelllene å ha sånne skilt der det står noe om matsvinn osv? 9 22
Pigaloppa Skrevet 9. mai #19566 Skrevet 9. mai Amber skrev (6 minutter siden): Hva med å forsyne seg bare med det man klarer å spise??? Lurer på hvordan det bordet ser ut etter at de har dratt… forsyner seg av tre kaker til frokost (pluss pannekaka med nutella) og tar bare en bit av hvert😭 Pleier ikke hotelllene å ha sånne skilt der det står noe om matsvinn osv? Dem ettetlater seg en sti av søppel overalt hvor dem befinner seg. Tenk bare på hvor mye emballasje det er på alle maten dem bestiller hjemme , også der mat i store mengder. 6 15
Neket Skrevet 9. mai #19567 Skrevet 9. mai Hadde jeg vært delfin, hadde jeg svømt livredd derfra, hun hviner jo fader meg som om alle verdens edderkopper, mus og slanger akkurat kravlet over beinet hennes, også med Tore Tang på full blast… 7 8
Gjest Helene J. Skrevet 9. mai #19568 Skrevet 9. mai Neket skrev (10 minutter siden): Hadde jeg vært delfin, hadde jeg svømt livredd derfra, hun hviner jo fader meg som om alle verdens edderkopper, mus og slanger akkurat kravlet over beinet hennes, også med Tore Tang på full blast… Men du er jo et nek. 😂 Må le av de brukernavnene deres.
Teflonhjernen Skrevet 9. mai #19569 Skrevet 9. mai Neket skrev (9 minutter siden): Hadde jeg vært delfin, hadde jeg svømt livredd derfra, hun hviner jo fader meg som om alle verdens edderkopper, mus og slanger akkurat kravlet over beinet hennes, også med Tore Tang på full blast… Faktisk litt små pinlig å se på syntes jeg 🫣 Så en par av snappene, men syntes hun oppfører seg så barnslig og det der Tore Tang greiene er hvertfall flaut å se. Har sluttet å følge, men må jo innom innimellom selv om jeg egentlig syntes denne tråden er mye gøyere enn snappene til Isabel 😅 5 9
Guris Skrevet 9. mai #19570 Skrevet 9. mai 'Dyrevennen' EGObel hoier å skriker og spiller høy musikk når hun ankommer habitatet til delfinene 🤬 Og så skal hun vel gråte litt når hun forteller hvor mye de betyr for HENNE, alt er om HENNE, EGObel. Hva med å holde munn å være stille, EGO ? 7 9
Neket Skrevet 9. mai #19571 Skrevet 9. mai Guris skrev (1 time siden): 'Dyrevennen' EGObel hoier å skriker og spiller høy musikk når hun ankommer habitatet til delfinene 🤬 Og så skal hun vel gråte litt når hun forteller hvor mye de betyr for HENNE, alt er om HENNE, EGObel. Hva med å holde munn å være stille, EGO ? Altså, kattene mine våknet og begynte å se seg forvirret rundt under skrikingen hennes… 9 3
Velinda Skrevet 9. mai #19572 Skrevet 9. mai Neket skrev (12 minutter siden): Altså, kattene mine våknet og begynte å se seg forvirret rundt under skrikingen hennes… Det sier sitt🤣 3 2
Stay Skrevet 9. mai #19573 Skrevet 9. mai Alfakrøllen skrev (7 timer siden): I skulle absolutt ha en mannlig massør. Respektløsheten mot naboen bare fortsetter. What? Hvorfor er det respektløst? Er mange som ber om mannlig massør fordi de ofte har mer kraft og større hender osv. Det e rjo bare en preferanse. Hos squeeze velger man kjønn når man booker time liksom.... Det var i tillegg dobbelmassasje med Sidra, og han var en random fyr, ikke noe kjekkas.. 6
Sweet Caroline Skrevet 9. mai #19574 Skrevet 9. mai Guris skrev (3 timer siden): Tror det er mange som ikke er VEGANERE som kan være enig i det ovennevnte, men ja, Jeg utfører ingen handlinger, bruker ikke eller kjøper noe som helst som involverer dyr på noen måte samt at Jeg aktivt har reddet et stort antall katter fra gatene i UAE i de 10 årene Jeg har bodd her i Dubai. Så lar vi dét være nok om meg ellers blir det slettet grunnet avsporinger fra tråden samt at andre her ikke er interressert i å lese om meg. Over til 'Egobel' og fammen 👍🏻 Veldig bra ❤️ 2 3 1
fredsliijle Skrevet 9. mai #19575 Skrevet 9. mai Omg.... omg.... virkelig....??! Jeg klarer ikke mer...🤣🤣 turtle turtle tuuuurtle..seeeee... 🤣🤣🤣👏👏👏👏 altså.. er vi 5 år gammel?.. 4 16
Alfakrøllen Skrevet 9. mai #19576 Skrevet 9. mai (endret) Stay skrev (1 time siden): What? Hvorfor er det respektløst? Er mange som ber om mannlig massør fordi de ofte har mer kraft og større hender osv. Det e rjo bare en preferanse. Hos squeeze velger man kjønn når man booker time liksom.... Det var i tillegg dobbelmassasje med Sidra, og han var en random fyr, ikke noe kjekkas.. Hun sa oppriktig at hun syntes det var deilig å bli tatt på av en mann. Hennes egne ord: «Det var deilig med en gjøk som klådde på meg». Endret 9. mai av Alfakrøllen 3 5
Hallepalle2 Skrevet 9. mai #19577 Skrevet 9. mai Alfakrøllen skrev (9 timer siden): I skulle absolutt ha en mannlig massør. Respektløsheten mot naboen bare fortsetter. Respektløs? Er du seriøs? 2
Alfakrøllen Skrevet 9. mai #19578 Skrevet 9. mai Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Respektløs? Er du seriøs? Dette synes jeg er respektløst ja. Det er ikke det faktumet at hun i seg selv ønsket en mannlig massør. Det er grunnen til at hun ønsket en mannlig massør, som da var at hun ønsket å bli «klådd på av en gjøk». 2 6
lajlaj Skrevet 9. mai #19579 Skrevet 9. mai Alfakrøllen skrev (11 timer siden): I skulle absolutt ha en mannlig massør. Respektløsheten mot naboen bare fortsetter. Enda en splitter ny bruker med nesten kun innlegg her? Noen som kjører doble kontoer her? 2 1
lajlaj Skrevet 9. mai #19580 Skrevet 9. mai Guris skrev (17 timer siden): Ja veldig sant, I sier hun reiser så langt for å svømme med de fordi hun har et spesielt forhold til dyr og er så glad i de 🤦🏻 hadde hun virkelig brydd seg om de så hadde hun holdt seg unna! Rami innrømte på båten at han gjorde det kun for content å ikke fordi han egentlig har interesse av å se de. Sikkert samme med I, hadde hun ikke kunnet ta et eneste bilde så hadde hun nok ikke reist. Og hun vet det er populært å si at man er glad i dyr så derfor blir ordene sagt hele tiden men handlingene hennes sier alltid noe annet fordi som du sier, det er ikke genuint. Om du hadde engasjert deg like mye i kattene i Dubai som du gjør i IR så tror jeg du kunne utført underverker! 🎉 3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå