Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Nei det er noe med det 😅

Ja det er vi absolutt 😅

Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig.

Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅

• Liker 13
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sirah
Skrevet
Korpsnerden skrev (4 minutter siden):

Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅

Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁

Gjest Sveits35
Skrevet
Sirah skrev (51 minutter siden):

Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig.

Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg

Gjest Sirah
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg

Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da!

Gjest Sol2025
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Det er forskjell på kritiske øyne og bare stygge blikk.

Tenk litt på den selv du!

Skrevet
Sol2025 skrev (Akkurat nå):

Tenk litt på den selv du!

Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭

• Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (55 minutter siden):

Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁

Da er vi to 😂

• Liker 1
Gjest Sol2025
Skrevet
lajlaj skrev (Akkurat nå):

Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭

Tåler kritikk, men var velmenende til den som absolutt kun ser i følge seg selv med stygge blikk,…..

Skrevet

Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. 

Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Gjest Sol2025
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Ja, ikke sant. Orker ikke, logger av en dag eller ti🥴

Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Really skrev (11 minutter siden):

Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. 

Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. 

Oi, oi har ikke fått med meg det😳 Jeg blir ikke overasket , det sinnet kan nok mange på I sin vei bekrefte!

Endret av Sol2025
Gjest Sveits35
Skrevet
Sirah skrev (35 minutter siden):

Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da!

Kjoler til 17. mai også + pluss Nude har 25% på Vita. Dette ble neste for meget ☺️ Nå må jeg jobbe. Ha en fin dag folkens

Skrevet
Really skrev (27 minutter siden):

The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Alfakrøllen skrev (1 minutt siden):

The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold.

100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Really skrev (26 minutter siden):

100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter.

Og hvordan fikk han i det hele tatt tilgang til GTA 5 i en alder av 12 når spillet er 18+? Det kan jo si mye om hvor fraværende moren var.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Jeg tror de siste innleggene er skrevet av fam Raad for å hype opp trafikken på Snap 🤓

Med den følgerskaren de har så tror jeg neppe de er avhengig av KG for å få salt til maten 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Gjest Sveits35
Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. 

Skrevet

Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. 

• Liker 8
Gjest Helene J.
Skrevet
Kløvereng skrev (1 minutt siden):

Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. 

Tvilsomt at vi får se kløvereng. ☘😆

Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. 

Men du har fasiten!?

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...