Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Milio skrev:

Hun skal IKKE bli gravid. Hun bare syns det hørtes kult ut, siden Kylie Jenner skal bli mor...

Og takk GUD for det. 

Skremmende hvor lett påvirket hun blir av Kardashian-klanen, og at det var det som skulle til for at det blomstret et ønske om å bli ung mor, til tross for at hun gjentatte ganger har skrevet at hun ikke ønsker barn før hun blir 40 år. Minst. Og for min del kan hun godt vente til hun er 40 år, for da er gjerne de "rette" verdiene vokst på henne, og hun er kanskje mer ansvarsfull enn hun fremstår nå. 

Med det sagt så håper jeg for all del hun får oppleve å bli mor en dag. Bare ikke akkurat nå når hun åpenbart har nok med seg selv, sin "hektiske hverdag" og dramaet hun til stadighet roter seg opp i eller selv skaper. -Det er det siste et barn trenger. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Hun skal IKKE bli gravid. Hun bare syns det hørtes kult ut, siden Kylie Jenner skal bli mor...

Åh nå ble jeg lettet. 

Det hadde vært bedre for henne om hun hadde begynt å leve sitt eget liv og ikke Kardashian sine liv. Hun hadde fått det så mye bedre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å se at hun kjøper seg følgere på instagram månedlig:

https://socialblade.com/instagram/user/isabelsraad/monthly

Hun kjøpte nesten 800 følgere den 17. August og nesten 1000 følgere den 17. September. Ser ut til å skje automatisk en gang i måneden. SOcial Blade er fantastisk for å avsløre følgerjuks.

Endret av ReinaSiete
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, dominoss said:

Hvilken side er edt hun bruker for å kjøpe følgere?

Akkurat det vet jeg ikke. Bare linket til statistikken hennes på socialblade.com der du kan sjekke alles profiler på de største sosiale medier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2017 den 11.03, orfeus skrev:

Nå ligger nettsiden til Dreamworld i dvale, eneste tekst er at de skal bli norske og justerer derfor nettsiden. 

Veldig useriøse greier ja. Jeg kontaktet de etter første reklamen hennes og spurte etter hvilket hotell og område annonsert pris gjaldt for, og det kunne de ikke svare på , det kom an på reisedato sa de. Fair enough, de finner billigreiser ut fra valgt dato i en annen søkemotor og selger videre tenkte jeg, men når jeg oppga reiseperioder fikk jeg ikke svar på flere uker, sendte purring og fikk da en mail tilbake om at de ikke kunne tilby noe for øyeblikket siden de flytter firmaet fra London til Norge. 
Er åpenbart ikke kun det som er saken, her er det nok flere legal issues inne i bildet, og rett og slett altfor useriøse folk bak! 

Sikkert noen som trodde de skulle få masse wannabe Isabeller til å bestille drømmereiser og gjøre de rike, men så fikk de kanskje bare ti forespørsler og ikke ante hvordan de skulle håndtere dem engang fordi de ikke klarte å følge opp tilbudet de annonserte med eller forholde seg til lovlig firmastruktur. 

Hold dere unna. Og vær observante i fremtiden ved lignende reklame med nytt navn. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, justcurious skrev:

Helt utrolig at det i det hele tatt er mulig å kjøpe seg følgere/fans. Hvor trist er ikke det?

Nitrist. Men det stemmer liksom ikke at hun har så mange følgere, men så få kommenterer under bildene :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, justcurious skrev:

Helt utrolig at det i det hele tatt er mulig å kjøpe seg følgere/fans. Hvor trist er ikke det?

Sier vel mer om henne, enn noe annet. 

Stakkars jente sier nå jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
På 4.10.2017 den 13.27, ReinaSiete skrev:

Det er veldig lett å se at hun kjøper seg følgere på instagram månedlig:

https://socialblade.com/instagram/user/isabelsraad/monthly

Hun kjøpte nesten 800 følgere den 17. August og nesten 1000 følgere den 17. September. Ser ut til å skje automatisk en gang i måneden. SOcial Blade er fantastisk for å avsløre følgerjuks.

Komikerfrue hadde også veldig stor økning for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HEB1234
1 time siden, Onbothsides skrev:

Det er jo litt mer naturlig da hun er aktuell med Skal vi danse for tiden :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Onbothsides said:

Hun har i det minste personlighet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, opprørsk skrev:

Hun har i det minste personlighet.

Absolutt enig, og jeg har null til overs for Isabel men ønsket bare å poengtere at det var tilfelle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver hun aktivt å bli arrestert i Dubai? Instabildene viser at hun er svært lettkledd utenfor hotellområdet og sier hun slo en mann. Jeg må vel lese bloggen for å få vite dette ...:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, orfeus skrev:

Prøver hun aktivt å bli arrestert i Dubai? Instabildene viser at hun er svært lettkledd utenfor hotellområdet og sier hun slo en mann. Jeg må vel lese bloggen for å få vite dette ...:ac:

Hvis hun er så dum å gå lettkledd på gatene i Dubai, så er det ikke lenge til hun blir arrestert. Vet hun ikke at det er kleskoder i Dubai? :sprettoy:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, smalls skrev:

Hvis hun er så dum å gå lettkledd på gatene i Dubai, så er det ikke lenge til hun blir arrestert. Vet hun ikke at det er kleskoder i Dubai? :sprettoy:

Hvis ikke hun begynner å kle på seg når hun går utenfor hotell-området, kommer hun til å trenge hjelp fra den norske ambassaden for å komme seg hjem til Norge igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis ikke hun begynner å kle på seg når hun går utenfor hotell-området, kommer hun til å trenge hjelp fra den norske ambassaden for å komme seg hjem til Norge igjen.

Tror det blir vanskelig for Isabel å kle på seg. Hun ELSKER jo å vise fram kroppen sin :rolleyes:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...