Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått parfymen og testet, fikk faktisk kompliment for den av en jeg var i nærheten av! Den luktet friskt, men jeg er usikker på om jeg er enig i de luktene det oppgis at den er av. Den minnet meg om frukt og jordbærish. Lukter den fremdeles, tok den på i 7.30 tiden. Så jeg er fornøyd, vel verdt pengene 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg forvirra..  ee det Isabel som har kommet opp og fram med duften eller er det Stephen?😂 hans inspirasjon for parfymen var hvertfall annerledes enn Isabel sin

51BAB136-F3B8-4539-A0DE-30FFF5F0C7C3.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrsbiotherm skrev (1 time siden):

Nå ble jeg forvirra..  ee det Isabel som har kommet opp og fram med duften eller er det Stephen?😂 hans inspirasjon for parfymen var hvertfall annerledes enn Isabel sin

Eh.....hva i alle dager??hun lyger jo så det renner,og at folk biter på er meg en gåte😂Den svenske influenseren Antonija Mandir fikk en parfyme i posten(som reklame)sprayet den ut i luften,snuste litt og mente at det var slik Isabel luktet🤣tror ikke hun syns den var god en gang🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer også på at hun sier at hun ikke vet om parfymen kommer inn igjen så elsklingene må kaste seg rundt om de vil ha den,ganske så sleip måte å selge på..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 6.12.2022 den 18.54):

Selvfølgelig er lukten en kopi av hennes favoritt parfyme 

….. er ikke det vanlig med mange parfymer? man blir inspirert av andre og lager nærmest kopier..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delias skrev (1 time siden):

bor du ved en Lyko kan du teste😇

håper de som har testet den kan gi noen forklaring på hvordan den lukter. ligner den på noen dere har luktet før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (3 timer siden):

Noen som har forsøkt pafymen hun just lanserte? Kan kjøpes på Lyko eller brukt på Finn

Allerede på finn hehehehe 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Cocogirl skrev (2 timer siden):

Allerede på finn hehehehe 

Det er da ikke så unaturlig. Parfyme er så individuelt at det passer ikke for alle. Det er en sjanse man tar når man bestiller en parfyme på nett uten å ha luktet på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
mrsbiotherm skrev (På 8.12.2022 den 0.51):

Nå er det vel ikke så mange av de som har navnet sitt på en parfyme som har blandet den sammen selv. De har vel utviklere som har det som sitt fagfelt og et team som står bak. Tror dere de sitter med pipetter, tester ut og mixer selv disse A, B, C og D kjendisene som har gitt ut parfymer? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt og prøvd den, den lukter godt og friskt, litt søt også. Jeg fikk faktisk kommentar på den fra en jeg var nær! Jeg er usikker på hvor lenge den holder, men jeg lukter den fortsatt nå i kveld 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (20 timer siden):

Nå er det vel ikke så mange av de som har navnet sitt på en parfyme som har blandet den sammen selv. De har vel utviklere som har det som sitt fagfelt og et team som står bak. Tror dere de sitter med pipetter, tester ut og mixer selv disse A, B, C og D kjendisene som har gitt ut parfymer? 😂

Nei, man skjønner jo selvfølgelig at hun ikke står der og mixet selv; åpenbart.

Det virker som det er en parfymeelsker som har kommet på denne lukten fra egen inspirasjon. Altså er det ikke Isabel som har kommet med et ønske om hva den skal lukte.
Det som blir falskt er jo at hun snakker som om hun har kommet opp med ideen bak lukten. «Da jeg var i New York» . Parfymen var ferdigprodusert, hun likte den, selger som om hun kom på hva den skulle dufte. Annens parfyme kjøpt opp=hennes navn.

Hadde hun gått til en parfymemaker og sagt at jeg ønsker en parfyme med dette, lukter det og det og det. DA hadde jeg blitt inspirert. Men her har hun bare kjøpt opp en ferdiglaget og snakker som om hun utviklet ideen og inspirasjonen bak parfymen

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mrsbiotherm skrev (På 8.12.2022 den 0.51):

Hvem som helst kan inn og skrive en kommentar på Lyko........ Og dere går rett på? Tror dere virkelig at noen som er seriøse hadde svart slikt på Lyko i et kommentar felt?? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Hvem som helst kan inn og skrive en kommentar på Lyko........ Og dere går rett på? Tror dere virkelig at noen som er seriøse hadde svart slikt på Lyko i et kommentar felt?? 

Hvordan vet du at den ikke er seriøs??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at den ikke er seriøs??

Jeg sier bare at hvem som helst kan kommentere. Si noen andre har lagt parfymen, er det seriøst og ta det i et kommentarfelt på Lyko? 

Derfor stusser jeg 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (1 time siden):

Jeg «kjenner» Stephan og han jobber med dette. Så dette er reelt. Se stephanoien på insta

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (1 minutt siden):

Jeg «kjenner» Stephan og han jobber med dette. Så dette er reelt. Se stephanoien på insta

Om han jobber med det, så er det jo allikevel useriøst og skrive slik i en kommentar på Lyko. Er lite profesjonelt.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Om han jobber med det, så er det jo allikevel useriøst og skrive slik i en kommentar på Lyko. Er lite profesjonelt.... 

syntes hvertfall det svekker samarbeidet med Isabell 🙈 kanskje ikke det lureste å gjøre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (Akkurat nå):

syntes hvertfall det svekker samarbeidet med Isabell 🙈 kanskje ikke det lureste å gjøre. 

Nei, heller ikke med fremtidige samarbeidspartnere om han vil ha noen  🤷‍♀️ søkte på navnet hans og kom opp at han hadde laget Sophie Elise sin første. Syns det er veldig rart å gjøre det han har gjort her.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...