Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Milio skrev:

Spørs om det har noe å si nå.

Kravet er at du må ha tjent 1,5 G siste kalenderår, eller 3 G iløpet av de tre siste kalenderårene. Nå er det vel en stund siden han var med i PH. Har han vært ansatt hos IR (eller annet sted) og opptjent retten til dagpenger, så har han like mye krav på dem som alle andre. Trygdesystemet er der for alle for oppfyller kravene, uansett om du er en drittsekk eller ikke. 

Ansatt hos Isabel med kontrakt? Regner med han er ansatt hos Isabel svart. Der hun gir han lommepenger. Tror ikke han betaler skatt for den jobben han har hatt hos Isabel 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren
11 minutter siden, Nutz skrev:

Er det ikke bare norske statsborgere som har krav på penger?

Nei, alle som  har opptjent seg rettigheter i Norge har rett på dagpenger, etc. og det er da bare rettferdig, de har skatta som alle andre. Hvorfor skulle ikke en svenske som bor i Norge ha samme rettigheter hvis han mister jobben som en nordmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nutz skrev:

Nei, kravet er at man bor eller oppholder seg i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nutz skrev:

De kan ha krav på dagpenger og kontantstøtte, men ingen andre velferdsytelser,

Han var vel en av disse partysvenskene som kom til Norge når arbeidsmarkedet i SWE var stramt. Etter Paradise har han vel levd på vinnerpremien, opptrender for TV3 etc og SRAAD.

Hva som skjer med inntektene med SRAAD er jo avhengig om de har skrevet noen form for kontrakter seg imellom

Det er ikke umulig at han kan ha krav på dagpenger gjennom dersom han har oppført blogg inntektene 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Despicable Me skrev:

Nei, kravet er at man bor eller oppholder seg i Norge

Dette gjelder kun dagpenger og kontantstøtte for arbeidsinnvandrere. Det sier seg selv at ikke hvem som helst kan dra nytte av et velferdssystem

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva hun legger på bloggen for tiden, siden hun gjør veldig lite i følge snappen. 

Er sammen med søsknene sine, og sitter hjemme i leiligheten sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides

Isabel burde skjønne nå at de eneste gangene folk leser bloggen hennes er om det er drama. Derfor hun består av 98 % clickbaits, noe som oser desperasjon. 

Hun har jo så lite å skrive om at det går i repeat. Hun. Klær. Søsknene. Fest. Venninna. Vesken. 

Hva om hun begynte på nytt, flytta i et hjem hun  faktisk kan være hjemme i. Innreder hjemmet. Finner seg et nytt miljø. Finner en ting hun brenner for, utenom Nellyklær. Men nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Isabel burde skjønne nå at de eneste gangene folk leser bloggen hennes er om det er drama. Derfor hun består av 98 % clickbaits, noe som oser desperasjon. 

Hun har jo så lite å skrive om at det går i repeat. Hun. Klær. Søsknene. Fest. Venninna. Vesken. 

Hva om hun begynte på nytt, flytta i et hjem hun  faktisk kan være hjemme i. Innreder hjemmet. Finner seg et nytt miljø. Finner en ting hun brenner for, utenom Nellyklær. Men nei. 

Det er egentlig sykt hvor repeat den bloggen går på. Hun skriver om det samme hver eneste uke. Og alt hun gjør, som og gå på posten, gå på negltime og brynstime er jo ting folk gjør ved siden av jobb og skole? Om hennes dag bestar av dette og litt selfies så har hun hatt tidenes mest hektiske dag? Det meste dokumenteres jo også på Snapchat, og det er enkelt og fremstille livet sitt sånn man vil på SoMe.

Blogginnleggene hennes er evig korte med masse bilder av henne selv uten noe innhold, helt sykt at hun er på topplisten enda. Men småunga liker jo drama, og ja jeg liker det selv, men bloggen er gørrkjedelig ellers. Når jeg tenker meg om, poster hun noengang et innlegg UTEN et bilde av seg selv? Samme greia som Sophie Elise regner jeg med, selvopptatt til tusen..

Igår var clikcbaitene hennes så forutsigbare at jeg håper at det ikke bare er jeg som skjønner det. Altså før man har lest innlegget.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Breakeven skrev:

Det er egentlig sykt hvor repeat den bloggen går på. Hun skriver om det samme hver eneste uke. Og alt hun gjør, som og gå på posten, gå på negltime og brynstime er jo ting folk gjør ved siden av jobb og skole? Om hennes dag bestar av dette og litt selfies så har hun hatt tidenes mest hektiske dag? Det meste dokumenteres jo også på Snapchat, og det er enkelt og fremstille livet sitt sånn man vil på SoMe.

Blogginnleggene hennes er evig korte med masse bilder av henne selv uten noe innhold, helt sykt at hun er på topplisten enda. Men småunga liker jo drama, og ja jeg liker det selv, men bloggen er gørrkjedelig ellers. Når jeg tenker meg om, poster hun noengang et innlegg UTEN et bilde av seg selv? Samme greia som Sophie Elise regner jeg med, selvopptatt til tusen..

Igår var clikcbaitene hennes så forutsigbare at jeg håper at det ikke bare er jeg som skjønner det. Altså før man har lest innlegget.

Ser ikke slik ut. På instagram er det jo kun bilder av henne selv. Jeg skulle ønske at hun tok mer bilder av omgivelsene og funnet seg noe som hun brenner for, som ikke handler om klær, sminker, sko og vesker

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ser ikke slik ut. På instagram er det jo kun bilder av henne selv. Jeg skulle ønske at hun tok mer bilder av omgivelsene og funnet seg noe som hun brenner for, som ikke handler om klær, sminker, sko og vesker

Hun er jo nesten ikke ute blant folk, virker det som. 

For meg virker det som at livet hennes er blogg, leiligheta, mamma, søster, bror, nettshopping, usunt inntak av mat og drikke og tv-titting

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 22.15, Milio skrev:

Har hørt det motsatte. 

Har også hørt at hvis du aldri lar jentene "henge" selv og brystmuskulaturen blir vant med vekten, så er det større sannsynlighet for hengepupper. Men alt dette er udokumenterte påstander.

Det som derimot funker, med mindre man tar brystløft, er å trene brystmuskulaturen. :) 

Sover uten en SJELDEN gang, er selvsagt godt å gå litt uten bh av og til 😊✌🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 21.07, Onbothsides skrev:

Tipper det er mange menn som sover uten undikk etter å ha lest dette

For å få enda lengre pung? Henger de ikke langt nok? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Hege899 skrev:

hva er det med Ex on the beach? nekter å lese bloggen

At hun er hekta på det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på retningslinjene.

Sitat

Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes synd på henne. Det virker som hun mangler nettverk i Oslo, og når man er en slik "rastløs" person som føler hun må gjøre noe hele tiden, og går glipp av noe når hun sitter hjemme, kan det være veldig tungt. Husker jeg var kun hadde deltidsjobb i ett år i 20-årene og gikk hjemme å tuslet nesten hver dag mens vennene mine var opptatt med skole/jobb. Holdte på å gå på veggen, det var et fælt (!) år. Hadde jeg vært henne ville jeg startet å studere fortere enn snabbt!

På bloggen skriver hun bl.a. at hun har hatt en fantastisk lørdag - hun har møtt mora og søskenene på kjøpesenteret for å spise lunsj. Det er liksom slike ting andre ungdommer har som en "biaktivitet" i hverdagen sin, ikke hovedaktivitet. I tillegg skriver hun mye om at hun har vært ute og festet med crewet, men hun legger aldri ved bilder. Dette syntes jeg er litt mistenkelig, hun tar jo bilder av absolutt alt ellers til bloggen..? Nei, kan ikke si annet enn  at jeg syntes synd på henne. Samtidig har hun jo lagt opp til det selv, ved og ikke prioritere andre ting enn kjæresten. Tenker at kanskje flytting tilbake til Stavanger hadde vært noe - men så tenker jeg at hun hverken har familie der, vennene hun hadde på VGS er kanskje fraflyttet/opptatt med studier, osv. Må være tungt og ikke ha ordentlige, stabile "røtter" man kan vende seg til da man trenger det. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Martheegne skrev:

Jeg syntes synd på henne. Det virker som hun mangler nettverk i Oslo, og når man er en slik "rastløs" person som føler hun må gjøre noe hele tiden, og går glipp av noe når hun sitter hjemme, kan det være veldig tungt. Husker jeg var kun hadde deltidsjobb i ett år i 20-årene og gikk hjemme å tuslet nesten hver dag mens vennene mine var opptatt med skole/jobb. Holdte på å gå på veggen, det var et fælt (!) år. Hadde jeg vært henne ville jeg startet å studere fortere enn snabbt!

På bloggen skriver hun bl.a. at hun har hatt en fantastisk lørdag - hun har møtt mora og søskenene på kjøpesenteret for å spise lunsj. Det er liksom slike ting andre ungdommer har som en "biaktivitet" i hverdagen sin, ikke hovedaktivitet. I tillegg skriver hun mye om at hun har vært ute og festet med crewet, men hun legger aldri ved bilder. Dette syntes jeg er litt mistenkelig, hun tar jo bilder av absolutt alt ellers til bloggen..? Nei, kan ikke si annet enn  at jeg syntes synd på henne. Samtidig har hun jo lagt opp til det selv, ved og ikke prioritere andre ting enn kjæresten. Tenker at kanskje flytting tilbake til Stavanger hadde vært noe - men så tenker jeg at hun hverken har familie der, vennene hun hadde på VGS er kanskje fraflyttet/opptatt med studier, osv. Må være tungt og ikke ha ordentlige, stabile "røtter" man kan vende seg til da man trenger det. 

Jeg syns hun virker mye lykkeligere nå enn da hun var sammen med Pierre. Det virker som hun har funnet seg en fin vennegjeng også, ut i fra snappene hun legger ut. Skjønner ikke hvorfor hun skulle flytte tilbake til Stavanger når hun har hele familien sin og alle vennene sine i Oslo. Hun har jo sagt flere ganger at vennene fra Stavanger vendte henne ryggen etter at hun var med på PH. 

Hverdagen hennes virker kanskje veldig ensformig og kjedelig for oss som har et "vanlig" travelt liv, men det er nå det livet hun har valgt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lollipops skrev:

Hverdagen hennes virker kanskje veldig ensformig og kjedelig for oss som har et "vanlig" travelt liv, men det er nå det livet hun har valgt.

Nettopp. Synes hun det er så fælt å bare gå hjemme, så burde hun kanskje få seg 9-5 job heller. Dette har hun selv valgt ja.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd på henne. Tror alle paradis deltakere at de skal bli superbloggere etterpå og sponset resten av livet?? Tror de at de er the Kardashian. Hvor mange år har ikke the kardashian jobbet for sine karrierer, om en kan kalle det karriere å bli stivsminket i 5 timer før de tar bilder. Er reklame og salg de også driver med. Og hyppige besøk hos kirurger, hudsalonger og make up artister. Det koster millioner å se ut som dem. Leste her en dag hva sirkus Kardashian egentlig koster å drifte. Det var mange millioner pr dag. Hårreisende at de er så populære og slike sminkedukker er forbilder til jenter fra 10 år. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...