Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (6 timer siden):

Viser til tidligere innlegg🖕

Hehe,ved å vise fingeren har du tapt diskusjonen🤣👏

Skrevet
Trude 73 skrev (9 timer siden):

Hun har jo skapene fulle 😂 Får jo sendt pakker i fleng fra sine samarbeidspartnere pluss hun bestiller i egen regi, så jadda så neida 🙄 Er helt forferdelig å se hennes forbruk uten å tenke konsekvenser i det hele og store!

De som sponser henne er bare kjipe billigkjeder som Nelly da? Ikke akkurat high fashion.

• Liker 2
Skrevet

Noe jeg har lurt på: Hun handler tilsynelatende uten stopp. Hun legger stadig ut bilder av bæreposer fra Chanel, Dior osv, men hva er det egentlig hun kjøper? De litt trashy klærne hun går i er da vitterlig stort sett ikke fra de merkene hun flasher bæreposer fra. Ser liksom sjeldent at hun bruker det hun tilsynelatende har kjøpt, om du skjønner. 

Mulig at hun deler det i story, der orker ikke jeg å følge med.

• Liker 13
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (4 minutter siden):

Noe jeg har lurt på: Hun handler tilsynelatende uten stopp. Hun legger stadig ut bilder av bæreposer fra Chanel, Dior osv, men hva er det egentlig hun kjøper? De litt trashy klærne hun går i er da vitterlig stort sett ikke fra de merkene hun flasher bæreposer fra. Ser liksom sjeldent at hun bruker det hun tilsynelatende har kjøpt, om du skjønner. 

Mulig at hun deler det i story, der orker ikke jeg å følge med.

Fra de store merkene er det alltid, smykker,vesker og sko... også vasket hun nylig en Dior sko inn i vaskemaskinen.... den dama der vet altså ikke hvordan man renser sko... 

• Liker 2
Skrevet
Cocogirl skrev (6 minutter siden):

Fra de store merkene er det alltid, smykker,vesker og sko... også vasket hun nylig en Dior sko inn i vaskemaskinen.... den dama der vet altså ikke hvordan man renser sko... 

Seriøst? Er det mulig 😅

• Liker 1
Gjest Trude 73
Skrevet (endret)
Trude 73 skrev (9 timer siden):

Viser til tidligere innlegg🖕

Sunfl0wer skrev (3 timer siden):

Hehe,ved å vise fingeren har du tapt diskusjonen🤣👏

Holdoppda 😂😂😂🤪🤪 Se oppover til tidligere innlegg 🖕🖕🖕🖕 🙈🙊😂 Nå må du ta deg pause, Isabell !

Endret av Trude 73
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (1 time siden):

Holdoppda 😂😂😂🤪🤪 Se oppover til tidligere innlegg 🖕🖕🖕🖕 🙈🙊😂 Nå må du ta deg pause, Isabell !

Det er nok du som trenger en pause og legg bort den fingeren din. Du har tapt diskusjonen,så move on👋

Skrevet
Cocogirl skrev (7 timer siden):

Helt blåst🙈men det er jo bare å lure på elsklingene noe serum eller betakaroten så svosj så har hun nye....

• Liker 4
Skrevet
Velinda skrev (20 minutter siden):

Helt blåst🙈men det er jo bare å lure på elsklingene noe serum eller betakaroten så svosj så har hun nye....

Latterlig... noen må virkelig stoppe isabel snart! 

• Liker 2
Skrevet
Cocogirl skrev (3 timer siden):

Latterlig... noen må virkelig stoppe isabel snart! 

Nå kan vi bare glede oss til Søndag for da blir det rabattkode på self tan....så stikker hun til Mexico,og da sluker hun betakaroten....ja,det er virkelig latterlig hele sirkuset

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (23 timer siden):

Altså, LITT ansvar for eget liv bør man greie å ha. Jeg ser på Isabel som en type selger, og så er det opp til meg om jeg gidder å kjøpe det hun reklamerer for eller ikke. Om jeg hadde vært 14 år og lettere påvirkelig, så hadde jeg og mine foreldre uansett hatt ansvar for meg, og ikke selgeren Isabel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Skravlehøna skrev (2 timer siden):

Altså, LITT ansvar for eget liv bør man greie å ha. Jeg ser på Isabel som en type selger, og så er det opp til meg om jeg gidder å kjøpe det hun reklamerer for eller ikke. Om jeg hadde vært 14 år og lettere påvirkelig, så hadde jeg og mine foreldre uansett hatt ansvar for meg, og ikke selgeren Isabel. 

Du har din mening jeg har min....Jeg ser på Isabel som en kynisk gold digger som hadde solgt sin egen mor om det så var....da kan man jo i teorien legge ut hva man vil da???

• Liker 6
Skrevet
Velinda skrev (35 minutter siden):

Du har din mening jeg har min....Jeg ser på Isabel som en kynisk gold digger som hadde solgt sin egen mor om det så var....da kan man jo i teorien legge ut hva man vil da???

Begrepet golddigger er vel strengt tatt noe heeeelt annet…

Jeg kjenner ikke Isabel, men tenker at det er godt mulig hun er kynisk ift salgsmetoder osv. Men det er mange andre bedrifter som vil selge noe også. 
Jeg har sett meg ganske lei på at vi som forbrukere nærmest går inn i en offerrolle. Jeg har en datter selv, som om noen år er midt i siktet til Isabel. Men det er MIN oppgave som mor å ruste datteren min til å gjennomskue/lære seg hvordan verden fungerer. Isabel selger godt fordi hun er en god selger, og fordi ungjenter syns hun er fin osv. Isabel kan sikkert x antall triks for å lokke til seg disse. Og enten jeg liker det eller ei, så har hun full rett til det. Hun har en bedrift hun vil tjene penger på, så da gjør hun det hun kan for at sjappa går best mulig. Det hadde sikkert du og jeg gjort også. Jeg ser virkelig ikke at hun har et ansvar for mitt barn. Det er MITT ansvar, og når datteren min er voksen, så må hun selv ta ansvar for sitt eget liv. Kjenner jeg er litt lei av at det alltid er alle andres ansvar, - det er faktisk opp til oss selv om vi skal være som viljeløse høns eller ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Skravlehøna skrev (1 time siden):

Jeg kjenner ikke Isabel, men tenker at det er godt mulig hun er kynisk ift salgsmetoder osv. Men det er mange andre bedrifter som vil selge noe også. 
Jeg har sett meg ganske lei på at vi som forbrukere nærmest går inn i en offerrolle. Jeg har en datter selv, som om noen år er midt i siktet til Isabel. Men det er MIN oppgave som mor å ruste datteren min til å gjennomskue/lære seg hvordan verden fungerer. Isabel selger godt fordi hun er en god selger, og fordi ungjenter syns hun er fin osv. Isabel kan sikkert x antall triks for å lokke til seg disse. Og enten jeg liker det eller ei, så har hun full rett til det. Hun har en bedrift hun vil tjene penger på, så da gjør hun det hun kan for at sjappa går best mulig. Det hadde sikkert du og jeg gjort også. Jeg ser virkelig ikke at hun har et ansvar for mitt barn. Det er MITT ansvar, og når datteren min er voksen, så må hun selv ta ansvar for sitt eget liv. Kjenner jeg er litt lei av at det alltid er alle andres ansvar, - det er faktisk opp til oss selv om vi skal være som viljeløse høns eller ikke.

🙏🙏🙏

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir flau på hennes vegne. Driver å sender ut annonser når det er krig ikke langt utenfor skandinavia er ganske kynisk… så elsklingene, bruke heller pengene deres på å hjelp flyktninger! 

• Liker 6
Skrevet
Skravlehøna skrev (1 time siden):

Jeg ser på henne som en gold digger for at penger i forholdet er like viktigt for henne som kjærlighet...les deff Gold digger😉når man fraskriver influencere ansvaret de har som både rollemodeller og det enorme overforbruket så er det ganske sprøtt i mine øyne....jeg solgte sjappa mi for 2 år siden og tro meg den gikk med overskudd uten at jeg måtte ty til skurkestreker....slapp også å fremstille min mor som en midre begava dame på insta,noe som man heldigvis skjeldent ser selgere gjøre....fint at du har kontroll på barnet ditt men det er det ikke alle som har...

• Liker 3
Skrevet
Isvann skrev (7 minutter siden):

Jeg blir flau på hennes vegne. Driver å sender ut annonser når det er krig ikke langt utenfor skandinavia er ganske kynisk… så elsklingene, bruke heller pengene deres på å hjelp flyktninger! 

🙏

Skrevet
Velinda skrev (45 minutter siden):

Jeg ser på henne som en gold digger for at penger i forholdet er like viktigt for henne som kjærlighet...les deff Gold digger😉når man fraskriver influencere ansvaret de har som både rollemodeller og det enorme overforbruket så er det ganske sprøtt i mine øyne....jeg solgte sjappa mi for 2 år siden og tro meg den gikk med overskudd uten at jeg måtte ty til skurkestreker....slapp også å fremstille min mor som en midre begava dame på insta,noe som man heldigvis skjeldent ser selgere gjøre....fint at du har kontroll på barnet ditt men det er det ikke alle som har...

Da anbefaler jeg deg å sjekke definisjonen på «golddigger» en gang til. Ser ut til at du kanskje har misforstått litt🤷‍♀️
Jeg har ingen garanti for at barnet mitt gjør som jeg «vil» i fremtiden. Sannsynligvis kommer hun til å gå på noen smeller. Men det er faktisk livet. Det er ofte sånn man lærer, og det er faktisk ikke Isabel sin skyld.

Forøvrig er det JEG som er min datters største rollemodell, og ikke ukjente i media. 
Overforbruk er det mange som har. Jeg fatter ikke hvorfor man skal gidde å være et forbrukspoliti ovenfor folk man ikke kjenner? Fordi de er rollemodeller? De er jo ikke rollemodeller før vi LAR de være det? 

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (6 timer siden):

👏 godt skrevet 

Influencere har selvsagt ett stort ansvar , å hevde noe annet blir for dumt

• Liker 2
Skrevet
Skravlehøna skrev (På 23.2.2022 den 19.08):

Psykologi abc??? En som jobber innenfor psykiatri ville nok aldri,aldri, aldri fremstilt saken så bombastisk som jeg vil si du gjør. Men må være herlig å være så skråsikker på andres indre liv👍🏼

Isabel har jo sagt akkurat det samme selv da. Under corona lock down. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...