Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
VEGAN forever skrev (På 21.2.2022 den 21.05):

Hun velger å sitte alene på nyttårsaften når de drar på ferie sammen og drar hjem fra Dubai midt i oppholdet, det var nok flaut for Jack, ja

Dette var vel nøye planlagt for å skape oppmerksomhet rundt seg selv, da det nye klesmerket ble lansert bare noen uker senere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
VEGAN forever skrev (3 timer siden):

Hun reiser fordi hun ønsker å flykte fra livet sitt, ikke fordi hun egentlig får noe verdifullt ut av reisingen ! Alle reisene er jo dønn like og hun gjør det samme som hun gjør hjemme. Stillheten hjemme utløser tanker hun ikke takler, derfor flykter hun ! Psykologi abc. Dette sier hun selv også, både direkte og inndirekte.

Psykologi abc??? En som jobber innenfor psykiatri ville nok aldri,aldri, aldri fremstilt saken så bombastisk som jeg vil si du gjør. Men må være herlig å være så skråsikker på andres indre liv👍🏼

• Liker 5
Skrevet
VEGAN forever skrev (14 timer siden):

Å sitte timesvis på flyplasser og trange flyseter, ha klær og ting stappet i kofferter, bo i fremmede rom, ikke ha tilgjengelig vaskemaskin og kjøkken, alltid sitte på restaurant for alle måltider, kansellerte fly som gjør at man ikke rekker viktige ting, virus tester i nesen til stadighet, alltid savne dyrene sine, alle problemene med kaldt vann i huset hun leide, dette er IKKE ett drømmeliv !!

Et drømmeliv er å ha et så spennende sted å bo med så mye spennende innhold i livet sitt at det siste man tenker på er å pakke kofferten å fly av gårde.  Dette er et spennende og lykkelig liv 👍😸

Hun reiser så mye nettopp fordi hun ikke har et drømmeliv.

Hun kjeder seg ihjel som hun selv sier, fordi hun egentlig ikke har noe innhold i livet annet enn å legge ut ting på sosiale medier. Når hun reiser så gjør hun akkurat det samme som når hun er hjemme.

Hun skaper en illusjon for seg selv og andre om at reising er lykke. Hun planlegger neste reise når hun allerede er på reise, fordi hun ikke har et drømmeliv. 

Jeg skjønner at hun kjeder seg i Norge, det gjorde Jeg også så derfor flyttet Jeg til Dubai i 2015. Nå håper Jeg at jeg aldri trenger å sette meg på et fly igjen, fordi Jeg har drømmelivet her Jeg er 😸

Er det sååå vanskelig å fatte at folk har ulik mening om hva de definerer som drømmeliv?

For noen vil nemlig det ha muligheten til stadig å reise være drømmeliv, mens for andre høres det slitsomt ut. Det er da masse mennesker, som ikke er influencere, som reiser hele tiden om de har råd fordi de elsker å reise masse. Hadde jeg hatt masse penger på kontoen hadde jeg sikkert reist mye overalt, men siden jeg er en fattiglus så bor jeg her på et falleferdig sted med tom konto. 

Folk er ulike. Hun skaper ikke en illusjon for seg selv.  For andre ja men ikke seg selv. Hun lever det livet hun nå har mulighet å leve fordi hun har råd til det og liker det. Hadde hun ikke likt reise hele tiden ville hun vel gjort noe annet med alle de pengene hun håver inn. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
VEGAN forever skrev (På 23.2.2022 den 10.20):

Å sitte timesvis på flyplasser og trange flyseter, ha klær og ting stappet i kofferter, bo i fremmede rom, ikke ha tilgjengelig vaskemaskin og kjøkken, alltid sitte på restaurant for alle måltider, kansellerte fly som gjør at man ikke rekker viktige ting, virus tester i nesen til stadighet, alltid savne dyrene sine, alle problemene med kaldt vann i huset hun leide, dette er IKKE ett drømmeliv !!

Et drømmeliv er å ha et så spennende sted å bo med så mye spennende innhold i livet sitt at det siste man tenker på er å pakke kofferten å fly av gårde.  Dette er et spennende og lykkelig liv 👍😸

Hun reiser så mye nettopp fordi hun ikke har et drømmeliv.

Hun kjeder seg ihjel som hun selv sier, fordi hun egentlig ikke har noe innhold i livet annet enn å legge ut ting på sosiale medier. Når hun reiser så gjør hun akkurat det samme som når hun er hjemme.

Hun skaper en illusjon for seg selv og andre om at reising er lykke. Hun planlegger neste reise når hun allerede er på reise, fordi hun ikke har et drømmeliv. 

Jeg skjønner at hun kjeder seg i Norge, det gjorde Jeg også så derfor flyttet Jeg til Dubai i 2015. Nå håper Jeg at jeg aldri trenger å sette meg på et fly igjen, fordi Jeg har drømmelivet her Jeg er 😸

For mange er reising et drømmeliv. At det ikke er det for deg er helt greit, men for veldig mange andre er det det. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Sol, admin.

Gjest Trude 73
Skrevet
Maydis8 skrev (5 timer siden):

For mange er reising et drømmeliv. At det ikke er det for deg er helt greit, men for veldig mange andre er det det. 

Drømmeliv med all reising for Isabell, nja tviler. Ser idag at Isabell er ganske så low, selv om hun har vært på valentine i Amerika, fikk dyre eksklusive gaver fra kjæresten,handlet eksklusive ting og tang, spiste ( ja ikke Isabell da) på de mest eksklusive restauranter….og allikevel sitter hun og sutrer i Oslo 🤪

Skrevet
Trude 73 skrev (24 minutter siden):

Drømmeliv med all reising for Isabell, nja tviler. Ser idag at Isabell er ganske så low, selv om hun har vært på valentine i Amerika, fikk dyre eksklusive gaver fra kjæresten,handlet eksklusive ting og tang, spiste ( ja ikke Isabell da) på de mest eksklusive restauranter….og allikevel sitter hun og sutrer i Oslo 🤪

Hvor mange luksusprodukter skal hun ha? Hun må jo snart ha skapene fulle?

• Liker 2
Gjest Trude 73
Skrevet
Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Hvor mange luksusprodukter skal hun ha? Hun må jo snart ha skapene fulle?

Hun har jo skapene fulle 😂 Får jo sendt pakker i fleng fra sine samarbeidspartnere pluss hun bestiller i egen regi, så jadda så neida 🙄 Er helt forferdelig å se hennes forbruk uten å tenke konsekvenser i det hele og store!

Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)
Trude 73 skrev (53 minutter siden):

Dårlige dager/perioder kan man da ha uansett hvor mye penger,muligheter og ting man har🤦‍♀️

Endret av Sunfl0wer
Gjest Trude 73
Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (52 minutter siden):

Dårlige dager/perioder kan man da ha uansett hvor mye penger,muligheter og ting man har🤦‍♀️

Helt klart, men Isabell har det ganske ofte ut fra sine dm 🤦‍♀️ Kan det være for å gi sine elskede følgere litt drama, rama 🤷‍♀️

Endret av Trude 73
Skrevet
Trude 73 skrev (1 time siden):

Hun har jo skapene fulle 😂 Får jo sendt pakker i fleng fra sine samarbeidspartnere pluss hun bestiller i egen regi, så jadda så neida 🙄 Er helt forferdelig å se hennes forbruk uten å tenke konsekvenser i det hele og store!

Hun burde solgt endel av tingene og donert pengene til et veldedig formål. Hun bruker jo tingene bare en gang.

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (10 minutter siden):

Helt klart, men Isabell har det ganske ofte ut fra sine dm 🤦‍♀️ Kan det være for å gi sine elskede følgere litt drama, rama 🤷‍♀️

Eller fordi det er en del av livet og at ekstremt mange har det sånn🤷‍♀️

Gjest Trude 73
Skrevet
Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Hun burde solgt endel av tingene og donert pengene til et veldedig formål. Hun bruker jo tingene bare en gang.

Joda hun gir veldig mye bort til famile og venner…og i følge henne til veldedig formål.

Gjest Trude 73
Skrevet
Sunfl0wer skrev (7 minutter siden):

Eller fordi det er en del av livet og at ekstremt mange har det sånn🤷‍♀️

En del av livet er nettopp sånn for de fleste, men historiene til Isabell er så forbaska kalkulert utifra det vi ser på hennes Instagram!

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (18 minutter siden):

En del av livet er nettopp sånn for de fleste, men historiene til Isabell er så forbaska kalkulert utifra det vi ser på hennes Instagram!

På hvilken måte er det kalkulert?

Gjest Trude 73
Skrevet
Sunfl0wer skrev (11 minutter siden):

På hvilken måte er det kalkulert?

Om du har fulgt med Isabell som jeg forstår du gjør 😉 så vet du hva jeg mener mener med kalkulert!

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (18 minutter siden):

Om du har fulgt med Isabell som jeg forstår du gjør 😉 så vet du hva jeg mener mener med kalkulert!

Jeg spør deg hvordan hun er kalkulert. 

Gjest Trude 73
Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (17 minutter siden):

Jeg spør deg hvordan hun er kalkulert. 

Det var da voldsomt da 😉 Hvorfor spør du om hvordan hun er kalkulert hvis du følger henne?😂 Du vet nok hvorfor 😂Isabell er kalkulerende mot sine unge følgere, bruker sin historie når det passer henne! Gir ingenting til sine følgere annet enn det som passer henne🤗 Og Tv 2 play sørger nok for at elsklingene hennes forguder henne 🤗

Endret av Trude 73
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Trude 73 skrev (3 minutter siden):

Det var da voldsomt da 😉 Hvorfor spør du om hvordan hun er kalkulert hvis du følger henne?😂 Du vet nok hvorfor 😂Isabell er kalkulerende mot sine unge følgere, bruker sin historie når det passer henne! Gir ingenting til sine følgere annet enn det som passer henne🤗

Jeg vil vite hvorfor du mener hun er kalkulerende,men du har åpenbart ikke så veldig mye konkret å komme med🙈 

Gjest Trude 73
Skrevet
Sunfl0wer skrev (7 minutter siden):

Jeg vil vite hvorfor du mener hun er kalkulerende,men du har åpenbart ikke så veldig mye konkret å komme med🙈 

Viser til tidligere innlegg🖕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...