Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6481 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (3 minutter siden): Hvor mange forskjellige steder har hun bodd de siste 4 årene ? Og nå skal hun selge og flytte igjen. Hvor mange reise dager har hun i året ? Hvor ofte bryter hun sammen og gråter offentlig ? Hvor mange dager i året velger hun å sette hunden til andre ? Hvor mange menn har hun hatt seg med de siste 4 årene? Hvor mange netter i året må hun sove hos moren sin fordi hun ikke makter å være hjemme alene ? Hvor lenge har hun nektet hele familien sin å snakke med kusinen sin ? Mange flytter opptil flere ganger. Hun har etter hennes mening for liten leilighet og har råd til en større nå,så hvorfor ikke? Ja,hun reiser mye. For hun er barnløs og er fri til å kunne gjøre det. Hun reiser også en del i forhold til jobben. Hun lever av å dele sitt liv på godt og vondt. Så at hun viser dårlige perioder er ikke nødvendigvis bare negativt. Og tror de aller fleste går igjennom tøffe perioder i livet. Det er ikke noe som er ekslusivt eller uvanlig. Til andre? Hunden er så og si kun hos søsteren sin når hun er på reise. Og det virker som han ikke lider noen nød av å være hos henne. Hvor mange menn hun har vært med har da NULL å si! Man kan da ha seg med så mange man bare ønsker. Det at hun har ett nært forhold til familien sin og bruker en del tid der og også vil være der når hun har det tøft er da ikke noe negativt. Hun makter da å være alene hjemme. Men har det ikke vært mye styr rundt det at fremmede folk har oppsøkt henne hjemme hos henne også? Hun er selvstendig næringsdrivende og tjener millioner i en alder av 27. Hun har økonomisk stabilitet. Det at hun reiser mye osv når hun ennå er ung og ikke har noen barn har hun da all rett til å gjøre. Det er jo nå hun har mulighet!
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6482 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (8 minutter siden): Den unnskyldningen kan han bruke en god stund, men det kommer aldri til å bli annerledes. En stabil og selvsikker person inngår ikke er forhold med en person når man vet at man ikke vil bo i samme land. De kan da få bruke den unnskyldningen så lenge de ønsker. De har foreløpig ikke barn sammen eller noen slike type forpliktelser som gjør at de må bo sammen nå. Så du sier at man ikke kan ha ett avstandsforhold?
Tough cookie Skrevet 22. februar 2022 #6483 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (46 minutter siden): Brudd er vel aldri hyggelig men det endrer ikke det faktumet at det blir slutt med de. Hadde Jack hatt planer om en fremtid med henne, så hadde han ikke kjøpt ny bolig og bil i New castle når han vet at hun ikke vil bo der. Menn er ikke slik. Menn som er interssert i en dame vil gjøre alt han kan for at de skal bo sammen ! Og Jack gjør det motsatte 🤷 Han har jo barn i Newcastle og det gjør jo saken mye mer komplisert. 2
Cissacissa Skrevet 22. februar 2022 #6484 Skrevet 22. februar 2022 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Han har jo barn i Newcastle og det gjør jo saken mye mer komplisert. Hæ? Har han barn? 2 1
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6485 Skrevet 22. februar 2022 Tough cookie skrev (24 minutter siden): Han har jo barn i Newcastle og det gjør jo saken mye mer komplisert. Hvor har du det ifra?
Isvann Skrevet 22. februar 2022 #6486 Skrevet 22. februar 2022 Sunfl0wer skrev (34 minutter siden): Mange flytter opptil flere ganger. Hun har etter hennes mening for liten leilighet og har råd til en større nå,så hvorfor ikke? Ja,hun reiser mye. For hun er barnløs og er fri til å kunne gjøre det. Hun reiser også en del i forhold til jobben. Hun lever av å dele sitt liv på godt og vondt. Så at hun viser dårlige perioder er ikke nødvendigvis bare negativt. Og tror de aller fleste går igjennom tøffe perioder i livet. Det er ikke noe som er ekslusivt eller uvanlig. Til andre? Hunden er så og si kun hos søsteren sin når hun er på reise. Og det virker som han ikke lider noen nød av å være hos henne. Hvor mange menn hun har vært med har da NULL å si! Man kan da ha seg med så mange man bare ønsker. Det at hun har ett nært forhold til familien sin og bruker en del tid der og også vil være der når hun har det tøft er da ikke noe negativt. Hun makter da å være alene hjemme. Men har det ikke vært mye styr rundt det at fremmede folk har oppsøkt henne hjemme hos henne også? Hun er selvstendig næringsdrivende og tjener millioner i en alder av 27. Hun har økonomisk stabilitet. Det at hun reiser mye osv når hun ennå er ung og ikke har noen barn har hun da all rett til å gjøre. Det er jo nå hun har mulighet! Da vet du lite om hundeoppdragelse. Hunder som blir flyttet mye på frem og tilbake kan få psykiske og fysiske sykdommer pga dette. Det er IKKE stabilitet. Skal du ha hund så kn du ikke å drive å reise som det passer deg. Er jo ikke rart hunden er stresset, er jo ingenting stabilt i hunden sitt liv. 10 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6487 Skrevet 22. februar 2022 Isvann skrev (Akkurat nå): Da vet du lite om hundeoppdragelse. Hunder som blir flyttet mye på frem og tilbake kan få psykiske og fysiske sykdommer pga dette. Det er IKKE stabilitet. Skal du ha hund så kn du ikke å drive å reise som det passer deg. Er jo ikke rart hunden er stresset, er jo ingenting stabilt i hunden sitt liv. Hadde den vært en kasteball mellom mange forskjellige mennesker hadde jeg skjønt det,men nå er det jo så og si fast å ha han hos søsteren. Så vil si at det er ganske stabilt. Da kan ingen kjendiser ha dyr,for mange i slike type yrker har dyr,men også mye reising.
Velinda Skrevet 23. februar 2022 #6488 Skrevet 23. februar 2022 Når man ser debatten om influencere som får sponsa hud,hår,bryn,vipper,de som er dåligst betalt her i landet er feks frisører......jeg er frisør selv og hadde aldri fikksa frk raad med en krone....skam på dere 2
Ab85 Skrevet 23. februar 2022 #6489 Skrevet 23. februar 2022 Sunfl0wer skrev (7 timer siden): Hadde den vært en kasteball mellom mange forskjellige mennesker hadde jeg skjønt det,men nå er det jo så og si fast å ha han hos søsteren. Så vil si at det er ganske stabilt. Da kan ingen kjendiser ha dyr,for mange i slike type yrker har dyr,men også mye reising. Hunden er ikke hos søsteren nå, den er hos exen hennes Pierre. Så jo,den flytter rundt. 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #6490 Skrevet 23. februar 2022 Ab85 skrev (9 minutter siden): Hunden er ikke hos søsteren nå, den er hos exen hennes Pierre. Så jo,den flytter rundt. Ja,han bruker også å være hos Pierre. En Gucci også kjenner godt. Om folk er så bekymret for hunden så meld henne inn til mattilsynet.
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. februar 2022 #6491 Skrevet 23. februar 2022 Sunfl0wer skrev (22 minutter siden): Ja,han bruker også å være hos Pierre. En Gucci også kjenner godt. Om folk er så bekymret for hunden så meld henne inn til mattilsynet. En hund har et følelsesliv. De kan bli redde, engstelig og deprimert. En hund trenger et stabilt hjem, så det er ikke bra hvor mye den blir flyttet rundt. Men, det ser ut som Gucci er glad og fornøyd, til tross for noen dager her, og noen dager her.
Gjest Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #6492 Skrevet 23. februar 2022 (endret) LysOgVarme skrev (35 minutter siden): En hund har et følelsesliv. De kan bli redde, engstelig og deprimert. En hund trenger et stabilt hjem, så det er ikke bra hvor mye den blir flyttet rundt. Men, det ser ut som Gucci er glad og fornøyd, til tross for noen dager her, og noen dager her. Har hund selv så vet veldig godt hvordan en hund funker og åpnebart så har de følelser som alle andre! Men jeg har ihvertfall ikke sett noen fare signaler på at han ikke har det bra og han er mest hos søsteren når hun er borte og det har han vært fra en ganske liten valp,så dette er han nok fint vant til. Heller at han er hos noen han kjenner enn å måtte fly mye. Det er nok enda mer stress for en hund. Endret 23. februar 2022 av Sunfl0wer
WonderWomaan Skrevet 23. februar 2022 #6493 Skrevet 23. februar 2022 VEGAN forever skrev (På 20.2.2022 den 17.32): Det er jo ikke noe annet i livet hennes enn fly, hotel, mat og noen familie medlemmer, som også har et veldig rolig liv, så hvordan skal hun kunne lage interressant innlegg ? Hun har (sett utenfra) et kjedelig og innholdsløst liv. Eller rettere sagt: et liv mange drømmer selv om og kunne ha 1
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. februar 2022 #6494 Skrevet 23. februar 2022 Sunfl0wer skrev (2 minutter siden): Har hund selv så vet veldig godt hvordan en hund funker og åpnebart så har de følelser som alle andre! Men jeg har ihvertfall ikke sett noen fare signaler på at han ikke har det bra og han er mest hos søsteren når hun er borte og det har han vært fra en ganske liten valp,så dette er han nok fint vant til. Heller at han er hos noen han kjenner enn å måtte fly mye. Det er nok enda mer stress for en hund. Jeg er enig med deg. Har heller ikke sett noen faresignaler. Jeg har også hatt hund i mange år. En periode jeg var alvolrig syk, måtte min søster ha den noen uker. Jeg fikk tilbake en stille hund som åpenbart hadde savnet meg, for hunden var ikke til å kjenne igjen. Det rev i hjertet på meg, for jammen blir vi glad i disse hundene.
VEGAN forever Skrevet 23. februar 2022 #6495 Skrevet 23. februar 2022 1 hour ago, WonderWomaan said: Eller rettere sagt: et liv mange drømmer selv om og kunne ha Å sitte timesvis på flyplasser og trange flyseter, ha klær og ting stappet i kofferter, bo i fremmede rom, ikke ha tilgjengelig vaskemaskin og kjøkken, alltid sitte på restaurant for alle måltider, kansellerte fly som gjør at man ikke rekker viktige ting, virus tester i nesen til stadighet, alltid savne dyrene sine, alle problemene med kaldt vann i huset hun leide, dette er IKKE ett drømmeliv !! Et drømmeliv er å ha et så spennende sted å bo med så mye spennende innhold i livet sitt at det siste man tenker på er å pakke kofferten å fly av gårde. Dette er et spennende og lykkelig liv 👍😸 Hun reiser så mye nettopp fordi hun ikke har et drømmeliv. Hun kjeder seg ihjel som hun selv sier, fordi hun egentlig ikke har noe innhold i livet annet enn å legge ut ting på sosiale medier. Når hun reiser så gjør hun akkurat det samme som når hun er hjemme. Hun skaper en illusjon for seg selv og andre om at reising er lykke. Hun planlegger neste reise når hun allerede er på reise, fordi hun ikke har et drømmeliv. Jeg skjønner at hun kjeder seg i Norge, det gjorde Jeg også så derfor flyttet Jeg til Dubai i 2015. Nå håper Jeg at jeg aldri trenger å sette meg på et fly igjen, fordi Jeg har drømmelivet her Jeg er 😸 9 2
Skravlehøna Skrevet 23. februar 2022 #6496 Skrevet 23. februar 2022 VEGAN forever skrev (3 timer siden): Å sitte timesvis på flyplasser og trange flyseter, ha klær og ting stappet i kofferter, bo i fremmede rom, ikke ha tilgjengelig vaskemaskin og kjøkken, alltid sitte på restaurant for alle måltider, kansellerte fly som gjør at man ikke rekker viktige ting, virus tester i nesen til stadighet, alltid savne dyrene sine, alle problemene med kaldt vann i huset hun leide, dette er IKKE ett drømmeliv !! Et drømmeliv er å ha et så spennende sted å bo med så mye spennende innhold i livet sitt at det siste man tenker på er å pakke kofferten å fly av gårde. Dette er et spennende og lykkelig liv 👍😸 Hun reiser så mye nettopp fordi hun ikke har et drømmeliv. Hun kjeder seg ihjel som hun selv sier, fordi hun egentlig ikke har noe innhold i livet annet enn å legge ut ting på sosiale medier. Når hun reiser så gjør hun akkurat det samme som når hun er hjemme. Hun skaper en illusjon for seg selv og andre om at reising er lykke. Hun planlegger neste reise når hun allerede er på reise, fordi hun ikke har et drømmeliv. Jeg skjønner at hun kjeder seg i Norge, det gjorde Jeg også så derfor flyttet Jeg til Dubai i 2015. Nå håper Jeg at jeg aldri trenger å sette meg på et fly igjen, fordi Jeg har drømmelivet her Jeg er 😸 Det er kanskje ikke DITT drømmeliv, men så er du heller ikke Isabel🤷♀️ Hvorfor skal du legge føringer for hvordan andre lever livet sitt? 5
VEGAN forever Skrevet 23. februar 2022 #6497 Skrevet 23. februar 2022 (endret) 1 hour ago, Skravlehøna said: Det er kanskje ikke DITT drømmeliv, men så er du heller ikke Isabel🤷♀️ Hvorfor skal du legge føringer for hvordan andre lever livet sitt? Hun reiser fordi hun ønsker å flykte fra livet sitt, ikke fordi hun egentlig får noe verdifullt ut av reisingen ! Alle reisene er jo dønn like og hun gjør det samme som hun gjør hjemme. Stillheten hjemme utløser tanker hun ikke takler, derfor flykter hun ! Psykologi abc. Dette sier hun selv også, både direkte og inndirekte. Endret 23. februar 2022 av VEGAN forever 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #6498 Skrevet 23. februar 2022 VEGAN forever skrev (16 minutter siden): Hun reiser fordi hun ønsker å flykte fra livet sitt, ikke fordi hun egentlig får noe verdifullt ut av reisingen ! Alle reisene er jo dønn like og hun gjør det samme som hun gjør hjemme. Stillheten hjemme utløser tanker hun ikke takler, derfor flykter hun ! Psykologi abc. Dette sier hun selv også, både direkte og inndirekte. Wow,så bra at du har så dyp innsikt i Isabels hjerne.
VEGAN forever Skrevet 23. februar 2022 #6499 Skrevet 23. februar 2022 (endret) 3 hours ago, Sunfl0wer said: Wow,så bra at du har så dyp innsikt i Isabels hjerne. Trenger kun grunnleggende psykologi kunnsksper for å se dette ! Endret 23. februar 2022 av VEGAN forever 2
Gjest Trude 73 Skrevet 23. februar 2022 #6500 Skrevet 23. februar 2022 Ab85 skrev (10 timer siden): Hunden er ikke hos søsteren nå, den er hos exen hennes Pierre. Så jo,den flytter rundt. Enig. Isabell har vært på farta (ferie) stort sett hele tiden hun har hatt hund. Joda, Guzzi fikk være med en stund til Marbella. Burde kanskje tenkt seg litt om før man skaffer seg hund med den livsstilen Isabell har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå