VEGAN forever Skrevet 21. februar 2022 #6461 Skrevet 21. februar 2022 10 hours ago, Honey Dew said: Fortell, fortell De var i Dubai for nyttårs feiring sammen med kompisen til Jack og hans kjæreste. Hun velger da å sitte alene på en restaurant på nyttårsaften samt å dra hjem til Norge før tiden. Selvklart ønsker ikke kompisen til Jack og hans kjæreste å treffe henne mer etter det. Jack møtte henne ikke på lang tid etter det heller. 2
Gjest Lunaris Skrevet 21. februar 2022 #6462 Skrevet 21. februar 2022 Trude 73 skrev (På 20.2.2022 den 4.53): Jeg har så vondt å se hvor hvor vondt Golnas har det, jeg vet litt😞 Golnaz er kjempejente❤️ Hva/hvor?
Velinda Skrevet 22. februar 2022 #6463 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (17 timer siden): De var i Dubai for nyttårs feiring sammen med kompisen til Jack og hans kjæreste. Hun velger da å sitte alene på en restaurant på nyttårsaften samt å dra hjem til Norge før tiden. Selvklart ønsker ikke kompisen til Jack og hans kjæreste å treffe henne mer etter det. Jack møtte henne ikke på lang tid etter det heller. de vil få et ganske ensomt liv etterhvert,livet virker jo ganske monotont og tragisk sett fra utsiden,gjerne derfor de shopper så mye???alle Yt videoer er like uansett hvor de er i verden....åsså den giga rosebuketten i bakgrunnen(nå med ballonger)🙈 7
Isvann Skrevet 22. februar 2022 #6464 Skrevet 22. februar 2022 Velinda skrev (43 minutter siden): de vil få et ganske ensomt liv etterhvert,livet virker jo ganske monotont og tragisk sett fra utsiden,gjerne derfor de shopper så mye???alle Yt videoer er like uansett hvor de er i verden....åsså den giga rosebuketten i bakgrunnen(nå med ballonger)🙈 Om de tenker å få barn kommer hun til å få seg en heftig reality check. Det er en tøff jobb. Hva om hun får kolikkbarn? Hun har jo ikke en bra psyke. Familien kan ikke alltid hjelpe, er ditt barn. Hvilke holdninger og verdier skal hun gi videre? Dager hvor man har null energi fordi man har vært oppe med ungen, dem blir syke og kn grine i flere timer i strekk hvor ingenting hjelper. Dette vil skje på et tidspunkt uansett hva slags barn du har. Og stabilitet, hun nevner baby hele tiden. Men først og fremst få seg fast boplass begge to? Jeg vil tro å være alene med baby vil være for tøft for Isabell. Når man får baby vil alle sine egne behov bli tilsidesatt, til og med å filme en add kan bli vanskelig. Jeg håper hun tenker godt igjennom dette, fordi jeg tror hun vil putte seg i en situasjon som er for tøff.. og det virker som hun bare har tenkt å ansette «nannys» å la dem gjøre jobben, (noe hun har uttalt selv). For psyken vil bli satt på prøve når man får barn enten man vil eller ikke. nå ser vi karma slår henne i tryne. syns det er rart hun sier hun ikke kan reise. Men skal vel reise neste helg, så bursdagsreise så er det sommer så nå ser hun etter ferie i sommer? Og det er jammen ikke lenge til. Kansje roe ned reisingen litt, dette er klassisk karma tenker jeg. Desverre er hun en versting når det kommer til miljøet. 7
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6465 Skrevet 22. februar 2022 42 minutter siden, Velinda said: de vil få et ganske ensomt liv etterhvert,livet virker jo ganske monotont og tragisk sett fra utsiden,gjerne derfor de shopper så mye???alle Yt videoer er like uansett hvor de er i verden....åsså den giga rosebuketten i bakgrunnen(nå med ballonger)🙈 Blir vel slutt mellom de i løpet av ett års tid, når hun skjønner at han aldri vil gifte seg med henne og heller aldri bo sammen henne. De har det så kjedelig når de er hjemme så de er nødt til å fly rundt hele tiden, uten at det ser ut til å hjelpe. Som du nevner, alt er likt, alle dager er like, kun i et annet rom og en annen gate/strand 😴😴 Og de klærene hun har "designet" er ikke en gang interressant nok å gå med for henne selv, hun kjøper heller klær fra andre merker rett etter at hun lanserer et kles merke hun angivelig har jobbet med i 3 år 🤔 Er ikke det merkelig samt særdeles dårlig markeds føring !? 13
Nana Skrevet 22. februar 2022 #6466 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (18 timer siden): De var i Dubai for nyttårs feiring sammen med kompisen til Jack og hans kjæreste. Hun velger da å sitte alene på en restaurant på nyttårsaften samt å dra hjem til Norge før tiden. Selvklart ønsker ikke kompisen til Jack og hans kjæreste å treffe henne mer etter det. Jack møtte henne ikke på lang tid etter det heller. Var hun ikke på hotellrommet? Fikk sikkert ikke med meg alt. I tillegg satt hun i alle fall og slettet/arkiverte bilder av Jack og henne på Insta (på nyttårsaften og ettårsdagen deres). Det vitner ikke om 100% modenhet for å si det mildt.. Og som @VEGAN forever skriver, hun reiste hjem lenge før tiden (dagen etterpå?) mens det ble spekulert over alt om hva i all verden han hadde gjort for å utløse en sånn reaksjon uten at hun ville kommentere det 7
EtLiteTroll Skrevet 22. februar 2022 #6467 Skrevet 22. februar 2022 Jeg tror hun hadde blitt en god mor jeg. Jeg tror hun hadde taklet det, og ikke minst tror jeg hun hadde hatt ekstremt godt av det. Men tviler på hun og Jack finner ut av det med tanke på bosituasjon. 5
EtLiteTroll Skrevet 22. februar 2022 #6468 Skrevet 22. februar 2022 Det jeg reagerer på er at hun spør hva slags bikinier folk ønsker hun skal "designe". Burde hun ikke ha noe form for talent og kreativitet som "designer" og laget noe spennende ut fra sin egen kunstneriske fantasi? 3
Tough cookie Skrevet 22. februar 2022 #6469 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (51 minutter siden): Blir vel slutt mellom de i løpet av ett års tid, når hun skjønner at han aldri vil gifte seg med henne og heller aldri bo sammen henne. De har det så kjedelig når de er hjemme så de er nødt til å fly rundt hele tiden, uten at det ser ut til å hjelpe. Som du nevner, alt er likt, alle dager er like, kun i et annet rom og en annen gate/strand 😴😴 Og de klærene hun har "designet" er ikke en gang interressant nok å gå med for henne selv, hun kjøper heller klær fra andre merker rett etter at hun lanserer et kles merke hun angivelig har jobbet med i 3 år 🤔 Er ikke det merkelig samt særdeles dårlig markeds føring !? Veldig lite hyggelig å skrive at du regner med at det blir slutt mellom de i løpet av året. Hvis hun irriterer deg sånn så kan du bare slutte å følge henne. 1
Sol Rampelyset Skrevet 22. februar 2022 #6470 Skrevet 22. februar 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Skravlehøna Skrevet 22. februar 2022 #6471 Skrevet 22. februar 2022 Jeg tenker at jenta har ganske så sterk psyke, jeg. Ikke veldig mange barn på hennes alder som ordnet opp selv når alle voksne sviktet, slik Isabel gjorde i sin tid. Det er også mange (meg selv iberegnet) som lever et liv FØR man får barn, og et helt annet når barnet er der. Hun er relativt ung og barnløs, så ser ikke helt problemet. Er jo ikke antydning til barn ennå🤷♀️ 7
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6472 Skrevet 22. februar 2022 Isvann skrev (4 timer siden): Om de tenker å få barn kommer hun til å få seg en heftig reality check. Det er en tøff jobb. Hva om hun får kolikkbarn? Hun har jo ikke en bra psyke. Familien kan ikke alltid hjelpe, er ditt barn. Hvilke holdninger og verdier skal hun gi videre? Dager hvor man har null energi fordi man har vært oppe med ungen, dem blir syke og kn grine i flere timer i strekk hvor ingenting hjelper. Dette vil skje på et tidspunkt uansett hva slags barn du har. Og stabilitet, hun nevner baby hele tiden. Men først og fremst få seg fast boplass begge to? Jeg vil tro å være alene med baby vil være for tøft for Isabell. Når man får baby vil alle sine egne behov bli tilsidesatt, til og med å filme en add kan bli vanskelig. Jeg håper hun tenker godt igjennom dette, fordi jeg tror hun vil putte seg i en situasjon som er for tøff.. og det virker som hun bare har tenkt å ansette «nannys» å la dem gjøre jobben, (noe hun har uttalt selv). For psyken vil bli satt på prøve når man får barn enten man vil eller ikke. nå ser vi karma slår henne i tryne. syns det er rart hun sier hun ikke kan reise. Men skal vel reise neste helg, så bursdagsreise så er det sommer så nå ser hun etter ferie i sommer? Og det er jammen ikke lenge til. Kansje roe ned reisingen litt, dette er klassisk karma tenker jeg. Desverre er hun en versting når det kommer til miljøet. Du har da ingen grunnlag til å stemple folk som uskikket til å ha barn. Å få barn er en tøff jobb og regner med de fleste oppegående mennesker skjønner såpass. Ingen er 100% forberedt på hvordan det er å bli mor for det er ingen som vet hvilke utfordringer man møter. Men synes det er latterlig å stemple noen som en dårlig mor før de i det hele tatt har fått barn! Tror hun kommer til å bli en veldig god mor,for tviler på at hun setter ett barn til verden som evt kan havne i eks forsterhjem med tanke på hennes oppvekst. Hun er nok mer egnet som mor enn du påstår👍
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6473 Skrevet 22. februar 2022 6 hours ago, Nana said: Var hun ikke på hotellrommet? Fikk sikkert ikke med meg alt. I tillegg satt hun i alle fall og slettet/arkiverte bilder av Jack og henne på Insta (på nyttårsaften og ettårsdagen deres). Det vitner ikke om 100% modenhet for å si det mildt.. Og som @VEGAN forever skriver, hun reiste hjem lenge før tiden (dagen etterpå?) mens det ble spekulert over alt om hva i all verden han hadde gjort for å utløse en sånn reaksjon uten at hun ville kommentere det Hun satt sikkert alene på rommet også, men det var noen bilder hvor hun satt alene på en restaurant. 2
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6474 Skrevet 22. februar 2022 2 hours ago, Sunfl0wer said: Du har da ingen grunnlag til å stemple folk som uskikket til å ha barn. Å få barn er en tøff jobb og regner med de fleste oppegående mennesker skjønner såpass. Ingen er 100% forberedt på hvordan det er å bli mor for det er ingen som vet hvilke utfordringer man møter. Men synes det er latterlig å stemple noen som en dårlig mor før de i det hele tatt har fått barn! Tror hun kommer til å bli en veldig god mor,for tviler på at hun setter ett barn til verden som evt kan havne i eks forsterhjem med tanke på hennes oppvekst. Hun er nok mer egnet som mor enn du påstår👍 Men med noen mennesker så vet man på forhånd at de ikke vil fungere som foreldre. Når man ikke har et stabilt og velfungerende liv selv så blir det ikke bedre med en baby. 8
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6475 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (2 minutter siden): Men med noen mennesker så vet man på forhånd at de ikke vil fungere som foreldre. Når man ikke har et stabilt og velfungerende liv selv så blir det ikke bedre med en baby. Stabilt og velfungerende liv? På hvilken måte har hun ikke det?
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6476 Skrevet 22. februar 2022 5 hours ago, Tough cookie said: Veldig lite hyggelig å skrive at du regner med at det blir slutt mellom de i løpet av året. Hvis hun irriterer deg sånn så kan du bare slutte å følge henne. Brudd er vel aldri hyggelig men det endrer ikke det faktumet at det blir slutt med de. Hadde Jack hatt planer om en fremtid med henne, så hadde han ikke kjøpt ny bolig og bil i New castle når han vet at hun ikke vil bo der. Menn er ikke slik. Menn som er interssert i en dame vil gjøre alt han kan for at de skal bo sammen ! Og Jack gjør det motsatte 🤷 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. februar 2022 #6477 Skrevet 22. februar 2022 VEGAN forever skrev (9 minutter siden): Brudd er vel aldri hyggelig men det endrer ikke det faktumet at det blir slutt med de. Hadde Jack hatt planer om en fremtid med henne, så hadde han ikke kjøpt ny bolig og bil i New castle når han vet at hun ikke vil bo der. Menn er ikke slik. Menn som er interssert i en dame vil gjøre alt han kan for at de skal bo sammen ! Og Jack gjør det motsatte 🤷 Er nok ikke så enkelt når begge har ett liv ,jobb og familie/venner i hvert sitt land. De stresser ikke med å flytte sammen og det må man da heller ikke. Avstands forhold funker helt fint for veldig mange. Selv om han er en mann som er interresert så er det nok ikke bare å slippe alt man har å flytte. Ingen av dem vil bo for alltid i Norge eller England,så greit å finne ut av hvor de vil ende opp sammen før en av dem gir slipp på alt for å flytte.
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6478 Skrevet 22. februar 2022 19 minutter siden, Sunfl0wer said: Stabilt og velfungerende liv? På hvilken måte har hun ikke det? Hvor mange forskjellige steder har hun bodd de siste 4 årene ? Og nå skal hun selge og flytte igjen. Hvor mange reise dager har hun i året ? Hvor ofte bryter hun sammen og gråter offentlig ? Hvor mange dager i året velger hun å sette hunden til andre ? Hvor mange menn har hun hatt seg med de siste 4 årene? Hvor mange netter i året må hun sove hos moren sin fordi hun ikke makter å være hjemme alene ? Hvor lenge har hun nektet hele familien sin å snakke med kusinen sin ? 8
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6479 Skrevet 22. februar 2022 (endret) 16 minutter siden, Sunfl0wer said: Er nok ikke så enkelt når begge har ett liv ,jobb og familie/venner i hvert sitt land. De stresser ikke med å flytte sammen og det må man da heller ikke. Avstands forhold funker helt fint for veldig mange. Selv om han er en mann som er interresert så er det nok ikke bare å slippe alt man har å flytte. Ingen av dem vil bo for alltid i Norge eller England,så greit å finne ut av hvor de vil ende opp sammen før en av dem gir slipp på alt for å flytte. Den unnskyldningen kan han bruke en god stund, men det kommer aldri til å bli annerledes. En stabil og selvsikker person inngår ikke er forhold med en person når man vet at man ikke vil bo i samme land. Endret 22. februar 2022 av VEGAN forever 1
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2022 #6480 Skrevet 22. februar 2022 6 hours ago, EtLiteTroll said: Det jeg reagerer på er at hun spør hva slags bikinier folk ønsker hun skal "designe". Burde hun ikke ha noe form for talent og kreativitet som "designer" og laget noe spennende ut fra sin egen kunstneriske fantasi? Hun har ikke noe designer talent, så du klærene ? Intet nytt ! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå