Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart hun sier at hun skal shoppe mindre, nyttårsfortsettet? 
skal reise mindre- men i hver eneste YT video så er hun på reise?? « finally good content» om man må reise for å gi følgere « good content» vil jeg si man har et ganske kjedelig liv å må finne på noe annet. 
« Mom and dad» få deg barn først…. 
kjenner jeg mister respekten for henne. 
At folk er så dumme som kjøper tingene hun reklamerer for som fks serum er jo bare bs, hun bruker extensions selv. 
det irriterer meg hvordan hun snakker om manifestering men det hun sier er ikke hva manifestering faktisk er. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Trude 73
Skrevet
Isvann skrev (37 minutter siden):

Rart hun sier at hun skal shoppe mindre, nyttårsfortsettet? 
skal reise mindre- men i hver eneste YT video så er hun på reise?? « finally good content» om man må reise for å gi følgere « good content» vil jeg si man har et ganske kjedelig liv å må finne på noe annet. 
« Mom and dad» få deg barn først…. 
kjenner jeg mister respekten for henne. 
At folk er så dumme som kjøper tingene hun reklamerer for som fks serum er jo bare bs, hun bruker extensions selv. 
det irriterer meg hvordan hun snakker om manifestering men det hun sier er ikke hva manifestering faktisk er. 

Isabell har snakket om manifestering i alle år, men hennes handlingsmønster viser jo at hun ikke har skjønt hva manifest betyr og går ut på ! Den siste hun kom ut med « Mom and Dad …» viser bare hvor god hun er på å manipulere sine elsklinger! Sist gang hun la ut en teaser på at hun var gravid og noen var så dumme å spørre fikk de kjørt seg som fy! Og elsklingene gikk til forsvar og sablet de som var så dumme å komme med spørsmål….lett ble de blokket! Er bare så møkk lei av at ikke følgerne skjønner hva hun driver med!

Skrevet
Trude 73 skrev (1 time siden):

Isabell har snakket om manifestering i alle år, men hennes handlingsmønster viser jo at hun ikke har skjønt hva manifest betyr og går ut på ! Den siste hun kom ut med « Mom and Dad …» viser bare hvor god hun er på å manipulere sine elsklinger! Sist gang hun la ut en teaser på at hun var gravid og noen var så dumme å spørre fikk de kjørt seg som fy! Og elsklingene gikk til forsvar og sablet de som var så dumme å komme med spørsmål….lett ble de blokket! Er bare så møkk lei av at ikke følgerne skjønner hva hun driver med!

Så enig! Riktig det. Irriterer meg at hun sender ut misinformasjon.
herre min…. Hva skjer ned blokkinga? Hun trenger profesjonell hjelp. Viser at hun er veldig umoden, om hun får barn så skal vi få se hvordan livet blir, er jo sabla med jobb. Liten og ingenting til seg selv, vet ikke helt hvordan Isabell skal takle det. Som ikke klarer å gå en uke uten shopping og «datenights». Hun sier det ene men gjør det andre. Og den hunden, kjøper Prada, louis vuitton osv til hunden?! Der mistet min respekt drt er utnytting av miljø og helt latterlig syns jeg. Sløseri, ikke mye forbilde desverre. 
hun manipulerer «elsklingene» hele tiden. Eneste måte å stoppe det er å ikke kjøpe hva hun reklamerer for. Syns hun fremstår som mer og mer kynisk og det er synd. Er bare meg meg meg. Trodde hun var blitt bedre men nei. 

• Liker 8
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Isvann skrev (34 minutter siden):

Så enig! Riktig det. Irriterer meg at hun sender ut misinformasjon.
herre min…. Hva skjer ned blokkinga? Hun trenger profesjonell hjelp. Viser at hun er veldig umoden, om hun får barn så skal vi få se hvordan livet blir, er jo sabla med jobb. Liten og ingenting til seg selv, vet ikke helt hvordan Isabell skal takle det. Som ikke klarer å gå en uke uten shopping og «datenights». Hun sier det ene men gjør det andre. Og den hunden, kjøper Prada, louis vuitton osv til hunden?! Der mistet min respekt drt er utnytting av miljø og helt latterlig syns jeg. Sløseri, ikke mye forbilde desverre. 
hun manipulerer «elsklingene» hele tiden. Eneste måte å stoppe det er å ikke kjøpe hva hun reklamerer for. Syns hun fremstår som mer og mer kynisk og det er synd. Er bare meg meg meg. Trodde hun var blitt bedre men nei. 

Mister respekten fordi hun kjøper Prada til hunden sin? Ok🤣

Gjest LysOgVarme
Skrevet
Sunfl0wer skrev (24 minutter siden):

Mister respekten fordi hun kjøper Prada til hunden sin? Ok🤣

Må ikke glemme det er utnytting av miljøet 😂 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Må ikke glemme det er utnytting av miljøet 😂 

Ååå,ja så klart🤣🤣

Gjest Trude 73
Skrevet

Gi seg da, er ikke så vanskelig å skjønne og forstå hva som blir skrevet! Fjoller!!

Gjest Lunaris
Skrevet
Trude 73 skrev (På 17.2.2022 den 8.24):

Gi seg da, er ikke så vanskelig å skjønne og forstå hva som blir skrevet! Fjoller!!

Nettopp! Er vel tidlig i graviditeten da…

Skrevet

Noen som vet når hun har termin??

Gjest Trude 73
Skrevet
Lunaris skrev (53 minutter siden):

Nettopp! Er vel tidlig i graviditeten da…

Eh, javel 🤪 Det var langt ifra mitt innlegg var ment om 😂😂

Skrevet

haha til vedkommende som skrev til henne at korona ikke kom til Norge før 12. Mars 2020🤡🤡 huff

• Liker 4
Skrevet

Ikke mye likes på innleggene hennes. Hun har begynt å skjule antall likes, men når du trykker deg og scroller så er det særdeles få. Og hun hadde ikke komt tilbake fra New York enda, før en ny tur til bursdagen hennes var booket. Har hun ingen andre måter å få content på, enn å pose på lysekrone-hotell og legge ut bilder av dessertene hun spiser? 

• Liker 6
Skrevet
EtLiteTroll skrev (1 time siden):

Ikke mye likes på innleggene hennes. Hun har begynt å skjule antall likes, men når du trykker deg og scroller så er det særdeles få. Og hun hadde ikke komt tilbake fra New York enda, før en ny tur til bursdagen hennes var booket. Har hun ingen andre måter å få content på, enn å pose på lysekrone-hotell og legge ut bilder av dessertene hun spiser? 

Dette++++å få til å tro hun er gravid til en hver tid....crayzy dame,håper hun ender opp i 0 likes

• Liker 13
Gjest Trude 73
Skrevet

Nå lo jeg godt her 😂Gjett om Isabel følger med her inne, nå manifesterer hun Gud vet hva hun ikke manifesterer 😂Se siste DM 🤪

Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Dette++++å få til å tro hun er gravid til en hver tid....crayzy dame,håper hun ender opp i 0 likes

har fulgt henne i åresvis, men er da ingen steder hun får andre til å tro at hun er gravid? Dere bare overtenker.

• Liker 1
Gjest Trude 73
Skrevet
delias skrev (17 minutter siden):

har fulgt henne i åresvis, men er da ingen steder hun får andre til å tro at hun er gravid? Dere bare overtenker.

Neivelnei! Kan nevne minst 3,4 episoder 🤗 

Skrevet
delias skrev (44 minutter siden):

Jo faktisk ganske ofte😂

• Liker 4
Skrevet
EtLiteTroll skrev (1 time siden):

Jo faktisk ganske ofte😂

Dere overreagerer / leser alt for mye i ting. 

Skrevet
Trude 73 skrev (1 time siden):

Neivelnei! Kan nevne minst 3,4 episoder 🤗 

Jeg vet og har tenkt den tanken selv. Men alt i alt er det Isabel som nevner noe også er det enkelt og greit alle andre som leser noe heeelt annet og twister det om til noe det ikke er.

Skrevet
Trude 73 skrev (3 timer siden):

Nå lo jeg godt her 😂Gjett om Isabel følger med her inne, nå manifesterer hun Gud vet hva hun ikke manifesterer 😂Se siste DM 🤪

lo godt her også....🤣merkeligt par....eneste de fokuserer på er penger og luksus,er det normalt??mum and dad😂

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...