EtLiteTroll Skrevet 2. januar 2022 #6181 Del Skrevet 2. januar 2022 Velinda skrev (53 minutter siden): LSD?????høres jo helt vilt ut,så dum kan man jo ikke være,tror jeg hadde dementert det ryktet fort ellers så er jo hele ens navn og rykte ødelagt Elsklingene hadde vel sett opp til henne for det også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 2. januar 2022 #6182 Del Skrevet 2. januar 2022 Hvordan ser dere på Jodel hva som blir skrevet om Isabel? Hva skal jeg søke på? Er innmari nysgjerrig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 2. januar 2022 #6183 Del Skrevet 2. januar 2022 Meadow skrev (21 minutter siden): Noe har nok skjedd siden hun plutselig er i Norge igjen. Med mindre det var været denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 3. januar 2022 #6184 Del Skrevet 3. januar 2022 EtLiteTroll skrev (9 minutter siden): Med mindre det var været denne gangen også. Det er meldt 25 varmegrader der i dag vs Oslos 3 dager. Så hadde tatt seg ut om det er den offentlige begrunnelsen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 3. januar 2022 #6185 Del Skrevet 3. januar 2022 EtLiteTroll skrev (25 minutter siden): Elsklingene hadde vel sett opp til henne for det også. ja,det ska man ikke se bort fra🙊kansje det blir i salg på Trendythings...i sånn pakke med solbriller og et lite deksel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 3. januar 2022 #6186 Del Skrevet 3. januar 2022 Dupers skrev (11 timer siden): Veldig spesielt at alle går rett til forholdet hennes. Det kan jo også ha skjedd noe på hjemmebane. Kanskje best å vente til hun uttaler seg med å spekulere mer? Jeg er også nysgjerrig og har spekulert en del, men om det har skjedd noe virkelig ille vil jeg få skikkelig dårlig samvittighet for å ha trodd det er for å få klikk når neste vlog kommer ut Det er vel fordi de hadde offisiell ett-års dag for forholdet på nyttårsaften og hun har ikke akkurat unnlatt å nevne det (i tillegg til å nevne at han hadde «lovet» å fri innen ett år) så kontrasten ble veldig stor da hun filmet seg selv i badekåpe og noe sånt som at hun ikke hadde covid etterfulgt av «2077 kommer til å bli mitt år, fml» mens han la ut bilde i dress og takket for året som hadde gått uten å nevne henne. På toppen av dette så figurerte han på instastory til reisefølget sitt om kvelden nyttårsaften. Dette kan jo lede folk til å tro at det er noe galt med forholdet. Det kan også generere hinsides med klikk og resultere i tidenes mest sette vlog med «forklaring» og reklame for Nelly, hvem vet. Uansett er det i alle fall lagt opp til at det skal spekuleres i forholdet siden hun vanligvis legger ut absolutt alt men ikke gjorde det nå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 3. januar 2022 #6187 Del Skrevet 3. januar 2022 Tipper hun forventet frieri og han ikke innfridde. Så ble det en krangel ut av det hvor han ikke er klar for det enda og blablabla. Setter en hundrings på det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 3. januar 2022 #6188 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Hvor «overraskende» er det for henne om hun forventer å bli fridd til da og da/nærmest bestemmer seg på forhånd hvordan det skal gjøres? Har hun litt for store forhåpninger så blir man selvsagt skuffet. Skulle tro hun heller ville bli blown away av et frieri hun ikke så komme og når hun minst venter det. Samtidig virker de så forskjellige, bor langt unna hverandre, begge er hjemmekjære. Hvordan skal det gå? Prater om barn og frieri, men ingen vil flytte langt unna familien? Er jo littt rar situasjon. Man ser seg fort blind på disse store viktige tingene når man er så nyforelsket. Håper for begges del at det er noe annet som har skjedd og at de fortsatt har det bra sammen. Det fortjener hun. Det fortjener alle. Man ser jo godt hvor forelsket hun er i han Endret 3. januar 2022 av Anonyym97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. januar 2022 #6189 Del Skrevet 3. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (16 timer siden): Såvidt jeg så skrev hun vel bare at nyttårsaften ikke ble som forventet og at det kommer en ny sjanse neste år? Jeg er ikke enig med deg at det er så åpenbart at noe har skjedd, men det er jo ingen av oss som vet noe mer, så det er ikke mye vits i å diskutere det videre. Ikke det jeg kommenterer. Kommenterer at mange mener hun bruker det her for ny lansering. Det blir for dumt. Har fulgt henne lenge, det virker som det har skjedd et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. januar 2022 #6190 Del Skrevet 3. januar 2022 Thaila skrev (13 timer siden): Vel på jodel kom det fram to ryter. At Jack hadde vært utro, og at Isabel hadde hatt en dårlig LSD trip. Rapportert for ryktespredning 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. januar 2022 #6191 Del Skrevet 3. januar 2022 Blinkie skrev (10 timer siden): Hvordan ser dere på Jodel hva som blir skrevet om Isabel? Hva skal jeg søke på? Er innmari nysgjerrig 😂 lurer jeg også på🤔 Aldri forstått meg på jodel🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 3. januar 2022 #6192 Del Skrevet 3. januar 2022 supermamz skrev (21 minutter siden): lurer jeg også på🤔 Aldri forstått meg på jodel🙊 Bloggerdiskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 3. januar 2022 #6193 Del Skrevet 3. januar 2022 Maydis8 skrev (51 minutter siden): Ikke det jeg kommenterer. Kommenterer at mange mener hun bruker det her for ny lansering. Det blir for dumt. Har fulgt henne lenge, det virker som det har skjedd et eller annet. Det eller hun/han har flørtet med noen i fylla..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 3. januar 2022 #6194 Del Skrevet 3. januar 2022 Hva skjer egentlig nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 3. januar 2022 #6195 Del Skrevet 3. januar 2022 spirå12 skrev (13 minutter siden): Hva skjer egentlig nå ? Ingen vet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 3. januar 2022 #6196 Del Skrevet 3. januar 2022 Syntes det er så stille fra henne nå. Hun er vanligvis mye mer aktiv på instagram siden det er en del av jobb/inntekten hennes. Håper hun i så fall tar en (velfortjent) pause om noe har skjedd og at hun tar vare på seg selv.❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 3. januar 2022 #6197 Del Skrevet 3. januar 2022 delias skrev (34 minutter siden): Syntes det er så stille fra henne nå. Hun er vanligvis mye mer aktiv på instagram siden det er en del av jobb/inntekten hennes. Håper hun i så fall tar en (velfortjent) pause om noe har skjedd og at hun tar vare på seg selv.❤️ Men dette er også en måte å holde spenningen og få lange klikk på youtube. Å være stille en stund, som om noe er galt. Hu skal jo alltid komme med "sannheten" eller "svare på ryktene en gang for alle" på youtube etter hun har vert stille litt, med samme type bilder av mat osv. Og så er det faktisk noe som ikke er noe big deal egentlig, hver gang. Får jo se om denne gangen er unntaket. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 3. januar 2022 #6198 Del Skrevet 3. januar 2022 EtLiteTroll skrev (25 minutter siden): Men dette er også en måte å holde spenningen og få lange klikk på youtube. Å være stille en stund, som om noe er galt. Hu skal jo alltid komme med "sannheten" eller "svare på ryktene en gang for alle" på youtube etter hun har vert stille litt, med samme type bilder av mat osv. Og så er det faktisk noe som ikke er noe big deal egentlig, hver gang. Får jo se om denne gangen er unntaket. Ja, selvfølgelig. Men jeg håper fortsatt det går bra med henne og at hun tar en velfortjent større pause enn hun pleier. Virker jo som at hun gjør det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 3. januar 2022 #6199 Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg håper også det går bra med henne.. Men samtidig tenker jeg at hvorfor må alt skje så fordømt fort på enkelte. Hvorfor må noen prate om bryllup og barn før de har blitt godt kjent. Hvorfor ikke finne ett sted og bo som passer begge parter. isabel er hjemekjær og det er han men begge tjener så godt at det er null problem og sette familien på ett fly en gang i måneden.. Bo sammen litt før man tar steget fremover. Å som noen sier så har jeg mer tro påathun klarer og slå seg til ro med barn før han. Han virker å være en som ikke gir helt slipp på reise, fest og damer enda Men fy søren så lumpent gjort om han bare har hatt henne på "gress" 1 år for og skape blest om sitt eget firma. Men nok en gang så ser man hvor viktig det er å bli kjent (Hilsen dama som selv flyttet sammen med en mann med eget firma etter 2 mnd bekjentskap🙃 men vi har nå vært sammen i 30 år) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 3. januar 2022 #6200 Del Skrevet 3. januar 2022 Kikka innom Instagram, og der ser det ut som hun kosa med ryggen til typen sin, mens de så på serien hennes på tv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå