Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
Pølsevann skrev (2 timer siden):

Ser henne aldri bruke alle disse dyre luksusmerkene heller. Hun går jo stort sett kledd i Nelly billig-merker 

Kanskje hun bare tar vare på de flotte papirposene og fyller med Nellyklær 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fyllasjuk,banner som en sjømann....dama har 0 sjarm...DDD=Dubai,Drita,Dior,syns helt ærlig de er et merkeligt par

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 18.12.2021 den 13.11):

Hun tjener mer enn han.

Så kjedelig når folk antar at kvinnen alltid er underlegen mannen økonomisk..

ASet hennes fakturerer for 400K i mnd så hun har jo råd til det..

Visst har hun råd til det. Men jeg forstår ikke hvordan noen gidder holde på sånn i år etter år .. Kanskje lett for meg å si som aldri har brydd meg om merker eller statussymboler 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor har hun beina i setet hver gang de leier lamborghinien? Snakk om mangel på respekt for andres eiendom!! Hun er da ikke et barn. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun burde kanskje sjekket ut om smykkene innholdet noe ulovlig før de ble lagt ut for salg… og ikke surve om at hun alltid blir hengt ut av media, da hun først fikk dette på det rene i ettertid!

For hadde slikt vært avklart på forhånd, kunne hun avkreftet dette før det ble en sak!

Hun opptrer mindre og mindre sympatisk og ekte spør du meg!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toiny skrev (34 minutter siden):

Hun burde kanskje sjekket ut om smykkene innholdet noe ulovlig før de ble lagt ut for salg… og ikke surve om at hun alltid blir hengt ut av media, da hun først fikk dette på det rene i ettertid!

For hadde slikt vært avklart på forhånd, kunne hun avkreftet dette før det ble en sak!

Hun opptrer mindre og mindre sympatisk og ekte spør du meg!

Hun får nå bare surve så mye hun vil.. Å selge smykker med nikkel er helt på tryne

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun skrev til redaktøren at "ja jeg vil svare, men senere. Har ikke tid nå". Ikke tid pga hva, fordi hun lå og solte seg i Dubai? Snakk om primadonna som vil ha alt på egne premisser. Hun trodde at hun satt på makt om når artikkelen ville trykkes. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 18.12.2021 den 13.15):

Linnea Myhre og IR har ca samme inntekt, hvem skulle trodd det?

Linnea virker veldig nøktern, mens IR oppfører seg som ja - nyrik russer😂

https://www.vg.no/rampelys/i/nWBMXJ/skattelistene-funkygine-oekte-isabel-raad-og-sophie-elise-isachsen-tjente-mindre

Linnea Myhre er vel moldenser. Men med utvannet dialekt.
IR snakker vel noe Rogalandsdialekt eller noe? Helt ærlig orker jeg sjelden se videoene hennes med lyd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (2 timer siden):

Linnea Myhre er vel moldenser. Men med utvannet dialekt.
IR snakker vel noe Rogalandsdialekt eller noe? Helt ærlig orker jeg sjelden se videoene hennes med lyd. 

Inntekt, ikke dialekt 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (1 time siden):

Hæ? Rogalandsinntekt? 😅

Finlay snakker om inntekt, Gasellen svarer om dialekt.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiv å hoy,nå ska det feires jul,de løpe rundt som forvirra mus🤣at Engelskmannen henger med er jo et under......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (10 timer siden):

Inntekt, ikke dialekt 🙈

Øynene er det første man blir blind på! 🤦‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har grei råd da, som er på jakt etter en Daytona Green Rolex klokke til nesten en million kroner.. antar den skal være til Jack.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hun har grei råd da, som er på jakt etter en Daytona Green Rolex klokke til nesten en million kroner.. antar den skal være til Jack.

Og i stedet for å investere i fremtiden. Den bloggen hennes kommer jo ikke til å vare evig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (14 minutter siden):

Og i stedet for å investere i fremtiden. Den bloggen hennes kommer jo ikke til å vare evig.

Men det vet man vel ikke. Godt mulig hun har plassert masse penger i fond og aksjer også. Bare fordi hun ikke nevner det så betyr det ikke at hun ikke gjør det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 timer siden):

Og i stedet for å investere i fremtiden. Den bloggen hennes kommer jo ikke til å vare evig.

Har du innsikt i hvordan hun distribuerer pengene sine utenom shopping og reiser? Vet du om hun investerer i fond? Aksjer? Eiendom osv? Hun eier leilighet hun kan få en del igjen for. Tror ikke vi skal bekymre oss over fremtiden til Isabel, tror hun og regnskapsfører har kontroll på det. Dessuten driver hun vel med Instagram og snap - ikke blogg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reklamerer hun ikke mer for Trendythings,var jo ikke noe å ta de på mente hun.....blir spennende med neste lansering,tipper overprisa Kina klær

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...