LeilaS Skrevet 7. mars 2017 #521 Del Skrevet 7. mars 2017 Vi får se hva som skjer når han kommer hjem igjen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 7. mars 2017 #522 Del Skrevet 7. mars 2017 Herregud så jævla feigt av Isabel. Er nok bare svada fra hennes side. Støtter Pierre her. UTEN TVIL 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. mars 2017 #523 Del Skrevet 7. mars 2017 42 minutter siden, ssophie skrev: Side2 har lagt Isabels to siste blogginnlegg øverst på forsiden sin. Altså, er det mulig å drive et nettsted mindre etisk forsvarlig? Har de ikke noe form for redaktøransvar? Her henges Pierre ut uten mulighet til å forsvare seg, noe som ikke er greit i henhold til Vær varsom-plakaten. Dette er karakterdrap av verste sort, og Side2 lukker ikke bare øynene for det, de publiserer innleggene hennes på egen forside. Jeg er rystet. Du har så rett. Dette bryter med Vær varsom-plakaten. Snacks for PFU dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 7. mars 2017 #524 Del Skrevet 7. mars 2017 Er enig at det er noe som ikke stemmer her! Klarernikke helt så sette fingeren på det! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. mars 2017 #525 Del Skrevet 7. mars 2017 Man kan ikke stole på disse to. Det er utrolig hvordan de oppfatter virkeligheten og det har det vært uttallige eksempler på, på bloggen det siste året. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7. mars 2017 #526 Del Skrevet 7. mars 2017 Nå har jeg kun lest her, ikke lest bloggen. Men at hun har vært gravid og tatt abort osv har jeg vanskelig for å tro på. Dama lever jo av å lage drama utifra ingenting, lage overskrifter som ikke har sammenheng med innhold for å lokke lesere til bloggen +++ at det blir vanskelig å tro på noe den dama skriver om. ja hvis det faktisk er sant at hun har vært igjennom dette så høres jeg kanskje krass og fæl ut, men hun har selv lagt opp til å ikke bli trodd etter å ha levd av å rope ulv ulv i så lang tid. Kjenner jeg blir flau på deres vegne av alt dette dramaet også. Tenker de ikke noe på at dette vil ha noe å si for fremtiden? hadde hun vært 14 år gammel kunne hun i det minste hatt noe å "skylde på" men er ikke dama 20 år +? Bør man ikke ha blitt mer voksen og ha evne til å tenke over eventuelle konsekvenser når man er i 20-årene? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 7. mars 2017 #527 Del Skrevet 7. mars 2017 Dersom dette stemmer, har han jo psykopatiske trekk. Det er ikke rettferdig ovenfor ham at hun legger ut dette nå, da han ikke får forsvart seg. Men jeg har full forståelse for at hun gjør det, for det må være en veldig vond følelse hun sitter igjen med nå. Men det er allikevel ikke riktig, som flere her skriver. Rett skal være rett, hun skriver ikke navn i innlegget. Men i kommentarfeltet blir navnet nevnt flere ganger. Vi vet ikke hans versjon, og det er ikke sikkert han vil ha noe offentlig drama heller. Om han velger å svare på dette offentlig, er det muligens fordi han VIL ha offentlig drama, altså PR. Men om han IKKE svarer, vil han framstå som en drittsekk fordi han ikke sier imot. Så hva skal han gjøre? Anmelde henne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. mars 2017 #528 Del Skrevet 7. mars 2017 14 minutter siden, Missy1 skrev: Nå har jeg kun lest her, ikke lest bloggen. Men at hun har vært gravid og tatt abort osv har jeg vanskelig for å tro på. Dama lever jo av å lage drama utifra ingenting, lage overskrifter som ikke har sammenheng med innhold for å lokke lesere til bloggen +++ at det blir vanskelig å tro på noe den dama skriver om. ja hvis det faktisk er sant at hun har vært igjennom dette så høres jeg kanskje krass og fæl ut, men hun har selv lagt opp til å ikke bli trodd etter å ha levd av å rope ulv ulv i så lang tid. Kjenner jeg blir flau på deres vegne av alt dette dramaet også. Tenker de ikke noe på at dette vil ha noe å si for fremtiden? hadde hun vært 14 år gammel kunne hun i det minste hatt noe å "skylde på" men er ikke dama 20 år +? Bør man ikke ha blitt mer voksen og ha evne til å tenke over eventuelle konsekvenser når man er i 20-årene? Ingen tøyser med slikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. mars 2017 #529 Del Skrevet 7. mars 2017 Skjønner virkelig ikke dere som hater på Pierre her. Her tok altså dama abort. Mot hans vilje. Sånt ødelegger forhold. Mannen har null bestemmelsesrett i det tilfellet, han må finne seg i det hun bestemmer. Psykopatiske trekk? Hun vil ikke ha barn med han, det blir slutt, han gjør det han har lyst til. Hva er så himla galt her? Hun vinkler det dithen at han dumpet henne for å være med på Paradise. Og det må da være sant? Come on! Ikke vær så naive. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartmaling Skrevet 7. mars 2017 #530 Del Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, neiognei skrev: Skjønner virkelig ikke dere som hater på Pierre her. Her tok altså dama abort. Mot hans vilje. Sånt ødelegger forhold. Mannen har null bestemmelsesrett i det tilfellet, han må finne seg i det hun bestemmer. Psykopatiske trekk? Hun vil ikke ha barn med han, det blir slutt, han gjør det han har lyst til. Hva er så himla galt her? Hun vinkler det dithen at han dumpet henne for å være med på Paradise. Og det må da være sant? Come on! Ikke vær så naive. Hun skrev i kommentarfeltet på det innlegget at de ble aborten var noe de ble enige om, om det stemmer eller ikke spørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. mars 2017 #531 Del Skrevet 7. mars 2017 4 timer siden, Anonym2467 skrev: Hvis du hinter om at Raad fortjente dette er det å synke ganske lavt. Ingen(!) fortjener å bli lurt og utnyttet slik han har gjort dersom dette stemmer.. Ok, jeg ser den. Jeg var litt kjapp å skrive før jeg hadde lest hva som egentlig skjedde. Jeg trekker tilbake den teite og korttenkte kommentaren, men jeg har fortsatt lite til overs for henne og synes hun synker ganske lavt selv når hun henger han ut på nettet der alle kan lese. Han har ikke mulighet til å forsvare seg, som mange allerede har skrevet, og grunnen til at han reiste, vet faktisk ingen. Det er ikke sikkert hun vet den egentlige grunnen heller, selv om det kanskje er lett å tenke seg frem til. Du har hennes side av saken, hans side av saken og sannheten. Det er ikke sikkert hans nære og kjære visste noe om graviditeten heller, og det må være jævlig vondt for dem å få vite det gjennom et hevnlystent innlegg på bloggen hennes. Altså, jeg skjønner selvfølgelig hun er såret og det er ganske råttent gjort om alt hun sier er sant, men synes fortsatt ikke det er innafor å brette ut som så private og personlige ting uten hans samtykke eller mulighet til å forklare sin side. Men som sagt, trekker tilbake den kommentaren. Det var unødvendig av meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2017 #532 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Ingen tøyser med slikt Hvordan vet du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 7. mars 2017 #533 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har ikke kest bloggen, men er mildt sagt sjokkert over det dere skriver at hun legger ut. Og at side2 fronter dette, er skremmende. Hvis så er tilfelle at han er med i PH, og ikke er tilgjengelig nå, hvorfor skal hun få lov å slenge så mye dritt om han. Gutten har ikke sjans til å forsvare seg, og fortelle sin versjon. Håper noen i familien, evt nære venner setter henne på plass. Dette er å gå langt over streken. Har sendt mail til [email protected] og sagt min mening om dette, og stilt et spørsmål jeg forventer å få svar på. Hvis dette er et pr-stunt, er det å gå LANGT over streken. Og er det ikke det, så har hun gått LANGT over streken med alt hun har lagt ut. Føler jeg gjentar meg selv i dette innlegget, men ble så satt ut av å lese alt her. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2017 #534 Del Skrevet 7. mars 2017 Men vet vi 100% at han er med på PH Sverige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. mars 2017 #535 Del Skrevet 7. mars 2017 55 minutter siden, tweet skrev: Ok, jeg ser den. Jeg var litt kjapp å skrive før jeg hadde lest hva som egentlig skjedde. Jeg trekker tilbake den teite og korttenkte kommentaren, men jeg har fortsatt lite til overs for henne og synes hun synker ganske lavt selv når hun henger han ut på nettet der alle kan lese. Han har ikke mulighet til å forsvare seg, som mange allerede har skrevet, og grunnen til at han reiste, vet faktisk ingen. Det er ikke sikkert hun vet den egentlige grunnen heller, selv om det kanskje er lett å tenke seg frem til. Du har hennes side av saken, hans side av saken og sannheten. Det er ikke sikkert hans nære og kjære visste noe om graviditeten heller, og det må være jævlig vondt for dem å få vite det gjennom et hevnlystent innlegg på bloggen hennes. Altså, jeg skjønner selvfølgelig hun er såret og det er ganske råttent gjort om alt hun sier er sant, men synes fortsatt ikke det er innafor å brette ut som så private og personlige ting uten hans samtykke eller mulighet til å forklare sin side. Men som sagt, trekker tilbake den kommentaren. Det var unødvendig av meg. Har han ikke blogg og youtube-kanal? Isåfall kan han jo uttale seg der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. mars 2017 #536 Del Skrevet 7. mars 2017 7 minutter siden, smalls skrev: Hvordan vet du det? Jeg formulerte meg litt rart. Det jeg mente å si, var at vi ikke skal begynne å spekulere i om hun har eller ikke har vært gjennom en abort. Det er ganske slemt gjort av oss, hvis aborten har vært gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2017 #537 Del Skrevet 7. mars 2017 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg formulerte meg litt rart. Det jeg mente å si, var at vi ikke skal begynne å spekulere i om hun har eller ikke har vært gjennom en abort. Det er ganske slemt gjort av oss, hvis aborten har vært gjennomført. Det er jeg enig i. Om hun var gravid eller ikke, vet vi ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. mars 2017 #538 Del Skrevet 7. mars 2017 17 minutter siden, Honey Dew skrev: Har han ikke blogg og youtube-kanal? Isåfall kan han jo uttale seg der Det har han ikke tilgang til om han er på innspilling i Mexico. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 7. mars 2017 #539 Del Skrevet 7. mars 2017 Sjekk vgtvrampelys på snapchat. Morten trodde først ikke på det fordi programlederen er hjemme og høygravid, så fant han ut at det var ny programleder og hun er i Mexico nå. Så det stemmer nok at de spiller inn ny sesong nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. mars 2017 #540 Del Skrevet 7. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg som inneholder sjermdump fra blogg og latterliggjøring - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå