Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Avfølg henne i sosiale medier! Det er det eneste språket hun skjønner. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er denne influenseren som har hengt henne ut i følge henne selv? 

• Liker 3
Skrevet
FruGlad skrev (7 minutter siden):

Hvor sier hun dette ? Sikkert Kristin Gjeldsvik som hadde en glitrende god instagrampost 👏

• Liker 12
Skrevet
spirå12 skrev (57 minutter siden):

Hvor sier hun dette ? Sikkert Kristin Gjeldsvik som hadde en glitrende god instagrampost 👏

Den beste!!!! Spot on!!! Det er så mye Isabel kan filme i Norge for å skape innhold. Det er ikke mye innhold fra Dubai heller. Strand bilder og kline bilder med typen. Inspirerer ikke så mye!

• Liker 17
Skrevet
FruGlad skrev (1 time siden):

Martine Lunde, hun la ut et innlegg i går på insta hvor hun sa hva hun mente om utenlandsturer!

• Liker 8
Skrevet

Hun har bare vist hvem hun egentlig er. Flasher merker, pengebruk, kropp og en status-mann. Hun hadde kanskje jobbet seg opp litt bedre rykte etter debatten og denne serien sin, men alt dette er lagt i grus etter siste månedenes shitshow. Hva er det hun har produsert i Dubai? Jo, skryt av hva hun kjøper, hvor hun er og hva hun gjør. Så drar vi offerkortet og offerrollen når vi kommer hjem, etter tidenes flause på 71 grader nord. Hun prøver så hardt å fremstille seg selv som ett offer pga barndom og oppvekst, men det hun nå viser verden, er at det viktigste er hennes behov, overforbruk og filme seg selv i bikini. 

• Liker 40
Skrevet
panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Hun har bare vist hvem hun egentlig er. Flasher merker, pengebruk, kropp og en status-mann. Hun hadde kanskje jobbet seg opp litt bedre rykte etter debatten og denne serien sin, men alt dette er lagt i grus etter siste månedenes shitshow. Hva er det hun har produsert i Dubai? Jo, skryt av hva hun kjøper, hvor hun er og hva hun gjør. Så drar vi offerkortet og offerrollen når vi kommer hjem, etter tidenes flause på 71 grader nord. Hun prøver så hardt å fremstille seg selv som ett offer pga barndom og oppvekst, men det hun nå viser verden, er at det viktigste er hennes behov, overforbruk og filme seg selv i bikini. 

Hun viser sitt sanne jeg.

• Liker 15
Skrevet
panzerpølsa skrev (59 minutter siden):

Så enig ! 

Nå må folk slutte å følge denne galskapen !

• Liker 9
Skrevet

Oki, så hiver jeg kanskje ut en brannfakkel, uansett:

Det er mye vi kan kritisere Isabel for, alle disse turene blant annet. Men jeg må innrømme jeg er litt enig i uttalelsen ang kvinnesyn. Jeg tror også disse landene har litt godt av å se at ting kan gjøres annerledes. Jeg støtter på ingen måte det de holder på med, men hvordan skal de få øynene opp for det dersom de ikke eksponeres? Og det er som hun sier mange land som har det samme kvinnesynet, det er ikke mye kritikk til de som reiser dit. 

Opplys meg gjerne om jeg er lite opplyst. Hvorfor kommer disse landene til å endre sine holdninger ved at vi boikotter? 

Må legge til at jeg ikke har vært i Midtøsten, så førstehåndserfaring har jeg ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Kommentaren hennes vedrørende Ingeborg Senneset må jo være en form for humor? Eller  er det mulig at hun faktisk ikke visste hvem hun var? 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Det siste døgnet så har raad tatt helt av. Hun har virkelig klart å ødelegge for seg selv. Hun tror rett å slett at hun er noe. Hvem poster på story «Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke har hørt om denne Ingeborg? Glad jeg kan hjelpe til at noen får 15 min of fame»

Trodde hun skulle være døv og blind å alt det der. Hun fortsetter å synke dypere og dypere for hver gang hun åpner munn. 

Hun sa nylig i podkasten at hun har sluttet å slette negative kommentarer fordi hun gir faen i det. Men syns hun stadig vekk sletter. Er nesten ingen kommentarer lenger. Kun positive. 

Endret av Bærblå
  • Liker 25
Gjest eeyore83
Skrevet

De pengene har gått helt til hodet på henne. Det er ingenting normalt med den livsstilen hun har. Hun lever et luksusliv andre bare kan drømme om. 

Skrevet (endret)

Helt enig. Med all den reisinga og flashinga så har hun revet ned det gode ryktet hun har bygget opp den siste tiden. Disse utelandsturene og LV posene foran juletre, måten hun poserer og flasher med ting i Dubai.. Det er rett og slett ikke normalt. MEN, jeg er enig med henne angående dette med kvinnesyn og det å feriere i andre land. Jeg tror som henne, at de har godt av å se turister og kanskje bli mindre konservative av den grunn. Og hun har veldig godt poeng når hun sier at man ikke støtter prostitusjon bare for man reiser til Thailand. Akkurat som man ikke trenger å støtte tyrefekting selv om man reiser til Spania. 

Isabel er god å snakke for seg og har fine kvaliteter, som hun kunne brukt på noe fornuftig. Veldig synd hun skal ødelegge alt det med å være så egoistisk, samtidig at det materielle går helt over stokk og stein. Hu har reist svært mye under pandemien, og det er så utrolig unødvendig å poste det offentlig, når alle blir bedt om å gjør sin del for samfunnet. Nei hun gjør ikke noe ulovlig. Men hun viser alle andre fingern, alle andre som er pliktoppfyllende. Og alle som ikke velger å reise rundt innenlands en gang. Alle som ikke reiste hjem til jul. Alle som er ensomme og alene. Alle syke som ikke kan få besøk. Alle som har mistet jobbene sine. Men HUN må reise for å få bedre vlogg innhold? Og for at ikke "flyselskapene skal gå konkurs" . Hennes egne ord. 

Jeg lurer også på, om hun hadde stilt opp på BLM om hun ikke kunne blogget, vlogget eller tatt bilder av det. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 21
Skrevet
Selma1984 skrev (10 timer siden):

Kommentaren hennes vedrørende Ingeborg Senneset må jo være en form for humor? Eller  er det mulig at hun faktisk ikke visste hvem hun var? 

Flaut ! 

Overdreven tro på egen "viktighet" ! 

• Liker 9
Skrevet
EtLiteTroll skrev (6 timer siden):

Helt enig. Med all den reisinga og flashinga så har hun revet ned det gode ryktet hun har bygget opp den siste tiden. Disse utelandsturene og LV posene foran juletre, måten hun poserer og flasher med ting i Dubai.. Det er rett og slett ikke normalt. MEN, jeg er enig med henne angående dette med kvinnesyn og det å feriere i andre land. Jeg tror som henne, at de har godt av å se turister og kanskje bli mindre konservative av den grunn. Og hun har veldig godt poeng når hun sier at man ikke støtter prostitusjon bare for man reiser til Thailand. Akkurat som man ikke trenger å støtte tyrefekting selv om man reiser til Spania. 

Isabel er god å snakke for seg og har fine kvaliteter, som hun kunne brukt på noe fornuftig. Veldig synd hun skal ødelegge alt det med å være så egoistisk, samtidig at det materielle går helt over stokk og stein. Hu har reist svært mye under pandemien, og det er så utrolig unødvendig å poste det offentlig, når alle blir bedt om å gjør sin del for samfunnet. Nei hun gjør ikke noe ulovlig. Men hun viser alle andre fingern, alle andre som er pliktoppfyllende. Og alle som ikke velger å reise rundt innenlands en gang. Alle som ikke reiste hjem til jul. Alle som er ensomme og alene. Alle syke som ikke kan få besøk. Alle som har mistet jobbene sine. Men HUN må reise for å få bedre vlogg innhold? Og for at ikke "flyselskapene skal gå konkurs" . Hennes egne ord. 

Jeg lurer også på, om hun hadde stilt opp på BLM om hun ikke kunne blogget, vlogget eller tatt bilder av det. 

Det er jo mye mer enn kvinnesynet som blir kritisert i Dubai https://amnesty.no/bak-dubais-fasade

Hun har vel sagt at hun ikke følger med på nyheter eller annet og har lite allmennkunnskap. At hun ikke vet hvem Ingeborg Senneset er ikke overraskende når man er mest opptatt av seg og sitt. Hun visste ikke hva en isbre er og det sier jo litt 😊 

• Liker 21
Skrevet
Justlooking skrev (30 minutter siden):

Det er jo mye mer enn kvinnesynet som blir kritisert i Dubai https://amnesty.no/bak-dubais-fasade

Hun har vel sagt at hun ikke følger med på nyheter eller annet og har lite allmennkunnskap. At hun ikke vet hvem Ingeborg Senneset er ikke overraskende når man er mest opptatt av seg og sitt. Hun visste ikke hva en isbre er og det sier jo litt 😊 

Dama trodde kråkene (eller om det var ravn) var svarte måker 🙄 

• Liker 10
Gjest CecilieX
Skrevet
panzerpølsa skrev (14 timer siden):

Det er lett å se sammenhengen mellom barndom og det å hige etter materiell velstand.

Jeg skulle gjerne unnskyldt henne men problemet er bare at hun har et stort publikum som påvirkes negativt av de verdiene hun fronter. Det de ser er at Isabell lykkes fordi hun får masse likes og positiv oppmerksomhet i SoMe og er blitt kjendis nok til å få være på TV. Hun blir et ideal for mange, som lett adopterer hennes verdier. Og da blir det ikke bare hennes individuelle valg lenger. 

Hva gjelder Dubai, så skrollet jeg meg bare kjapt gjennom stories i går. Jeg forundres stadig over disse influencerne som når de får kritikk, ikke engang stopper opp for å tenke seg om en ekstra gang når de får et kritisk søkelys på seg. Enten handler det om at de ikke greier å skille mellom netttroll som rakker ned på dem og konstruktiv kritikk og at de for å verne seg selv hiver alt i samme skuff. Eller så handler det om at de får såpass mange heiarop at de tror at alt de gjør er helt topp. 

Joda, man kan infiltrere Dubai og jobbe fra innsiden med holdninger, men det å suse rundt mellom strand, restaurant og butikker, det er ikke å tydeliggjøre hva man mener. 

Isabel har en stor stjerne blant unge jenter med samme bakgrunn, og det er synd at hun fremmer det fokuset på ytre verdier som hun gjør. Jeg hadde ønsket meg at hun kunne brukt sin posisjon til å kunne være en positiv stemme opp mot det som handler om utdannelse og likestilling, men akkurat nå er det kun fokus på at materiell velstand uten å legge to pinner i kors. I det minste kunne hun kanskje blogget litt (eller vent den er jo helt død) om hvordan hun tjener penger. Det livet hun lever inspirere sikkert mange, men de vil jo få tidenes realitetsorientering dersom de prøver å gjøre som Isabell. Og er det det vi ønsker oss for unge jenter? Et skred av søknader til Paradise Hotell, påfølgende en hær av jenter som opererer seg og kler av seg, mens de pusher Nelly-lenker for å få råd til en overpriset luksusveske og harrytur til Dubai? 

Jeg gremmes. 

Skrevet

Er overhode ikke greit å henge ut folk som prøver å gjøre jobben sin

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...