Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Ice_83 skrev:

Det virker som pengene har gått til hodet på henne. Driver hun og handler til søsknene og moren hele tiden?

Hvordan har det seg at hun snakker hardbarka Stavanger-dialekt mens hele familien hennes snakker østlending?

De flyttet vel til Østlandet da søsknene var små, mens hun bodde fortsatt i fosterhjem på Bryne?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å gratulere IR med egen serie. Veldig gøy for henne. Det er mye hun gjør jeg ikke støtter, men så har hun også noen sider jeg liker godt, hun har vokst på meg det siste året. Godt mulig jeg kommer til å ta en titt. 

• Liker 8
Gjest CecilieX
Skrevet
20 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Det er bare å gratulere IR med egen serie. Veldig gøy for henne. Det er mye hun gjør jeg ikke støtter, men så har hun også noen sider jeg liker godt, hun har vokst på meg det siste året. Godt mulig jeg kommer til å ta en titt. 

Jeg leste innlegget ditt og tenkte jeg var enig, jeg har et lite hjerte for henne, selv om hun på sitt verste har hatt svært dårlig påvirkning på leserne sine og det fortsatt er en god del å ta tak i. Jeg stilte meg spørsmålet om hvorfor jeg er mer positiv til henne enn feks SE og CBE, og da slo årsaken meg. Isabel utvikler seg. De to andre derimot blir faktisk bare verre og verre, de er som barn i verste trassalderen. Ingen refleksjon, ingen selvkritikk, bare selvrettferdighet og er verdensbilde som snurrer utelukkende om egne behov. 

Der ligger forskjellen.

Skrevet
19 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg leste innlegget ditt og tenkte jeg var enig, jeg har et lite hjerte for henne, selv om hun på sitt verste har hatt svært dårlig påvirkning på leserne sine og det fortsatt er en god del å ta tak i. Jeg stilte meg spørsmålet om hvorfor jeg er mer positiv til henne enn feks SE og CBE, og da slo årsaken meg. Isabel utvikler seg. De to andre derimot blir faktisk bare verre og verre, de er som barn i verste trassalderen. Ingen refleksjon, ingen selvkritikk, bare selvrettferdighet og er verdensbilde som snurrer utelukkende om egne behov. 

Der ligger forskjellen.

Jeg er helt enig med deg. Akkurat de samme tankene som jeg har! 

• Liker 9
Skrevet

Jeg opplever også at Isabel utvikler seg. Jeg følger henne ikke mye, men jeg er positiv til henne. Jeg er ikke så fan av overforbruk og Nelly, men hun har vokst og hun virker å ta sitt ansvar som influencer mer på alvor enn blandt annet SE. 

• Liker 13
Skrevet

Hva skjer med hun og Newa? Lenge siden jeg har sett de sammen...

• Liker 1
Skrevet

Hun blir borte fremover en stund nå og har fjerner de lange neglene😝. Fikk en følelse av camp culinaris:/

• Liker 2
Skrevet

Fikk dere med dere hva som skjedde med hun og selskapsdekoringen?

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, adriana32 skrev:

Hun blir borte fremover en stund nå og har fjerner de lange neglene😝. Fikk en følelse av camp culinaris:/

Eller kanskje Farmen 😊

Skrevet
Akkurat nå, Ab85 skrev:

Eller kanskje Farmen 😊

Kjendis farmen er vel allerede spilt inn!? 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Giroppalt97 skrev:

Fikk dere med dere hva som skjedde med hun og selskapsdekoringen?

Var et eller annet om dårlig jobb som ble gjort i forbindelse med bryllupet til Isabel sin søster, pluss at det visstnok skal ha oppstått håndgemeng mellom søsteren og hun som representerte selskapsdekorering, men noe mer enn det vet ikke jeg......Isabel skal ha skrevet mer om det, detaljert, på sin Instastory :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tulla25j skrev:

Kjendis farmen er vel allerede spilt inn!? 

Det spilles vel inn nå. Er hun kanskje utfordrer? Tror hun dro med Adrian Sellevold. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, adriana32 skrev:

Det spilles vel inn nå. Er hun kanskje utfordrer? Tror hun dro med Adrian Sellevold. 

Kjendisfarmen er nok ferdig innspilt nå, vanlig farmen spilles dog inn i disse dager på Ringerike. 

• Liker 1
Skrevet

Er nok 71° nord🤷🏻‍♀️

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. 

Sol, admin.

Skrevet (endret)

Og Isabel sier det ikke var slik det foregikk - det står også i samme artikkel, men det var kanskje ikke så viktig å få med? Jeg vet ikke hvem av damene som lyver, mulig sannheten er en mellomting av de to versjonene, men tenker det er smart å ikke dømme folk uten annet enn she said/she said!!! Og det gjelder selvsagt også motsatt vei for firmaet selskapsdekorering. Begge har anmeldt de forhold de mener ble gjort mot dem, da får vel politiet evt ordne opp i saken. 

Edit: Innlegget jeg svarte og siterte forsvant mens jeg skrev.... Jeg er ikke gal 😂

Endret av Dragonheart
  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, Dragonheart skrev:

Og Isabel sier det ikke var slik det foregikk - det står også i samme artikkel, men det var kanskje ikke så viktig å få med? Jeg vet ikke hvem av damene som lyver, mulig sannheten er en mellomting av de to versjonene, men tenker det er smart å ikke dømme folk uten annet enn she said/she said!!! Og det gjelder selvsagt også motsatt vei for firmaet selskapsdekorering. Begge har anmeldt de forhold de mener ble gjort mot dem, da får vel politiet evt ordne opp i saken. 

Edit: Innlegget jeg svarte og siterte forsvant mens jeg skrev.... Jeg er ikke gal 😂

Hvilken artikkel er det du refererer til? Og gal er du nok ikke nei 😜

• Liker 1
Skrevet
På 21.8.2020 den 18.35, CecilieX skrev:

Der ligger forskjellen.

Det som skiller IR for meg kontra CBE og SE er en blanding av at hun i motsetning til de to andre og flere influencere kommer fra en bakgrunn hvor oddsene for at hun skulle komme dit hun er i dag var ganske så lave. Det er ikke for å snakke ned folk som er født mer privelegert eller heldige, men jeg har fått mer sympati for henne etter at hun fortalte om en helt forferdelig oppvekst som ingen barn skulle måtte oppleve. Hun er helt selvlært og man kan mene hva man vil om jobben hennes, men i det minste har hun ikke fått alt servert på et søvfat hele livet. Den andre tingen som gjør at hun skiller seg ut er evnen til å ta selvkritikk, utvikle seg og at hun faktisk vet hva hun sier unnskyld for når hun beklager seg. CBE og SE enten benekter feiltrinnene sine eller så går de rett i offerposisjonen hvor det var eksterne faktorer sin "egentlige feil". Raad derimot har i de tilfellene jeg har sett hvertfall har tatt fult og helt ansvar for det hun har sagt og gjort og hvordan det har skadet andre, uten at hun prøver å unnskylde det bort. Det er mange ting jeg fortsatt er kritisk til når det kommer til Raad, som promotering av reiser til Dubai og overforbruk, men hun har utviklet seg masse på bare to år så hun beveger seg i riktig retning

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, Skrottefar skrev:

Hvilken artikkel er det du refererer til? Og gal er du nok ikke nei 😜

Det var denne artikkel. 

https://www.tv2.no/a/11600982

Noen hadde lagt inn utklipp fra den, som så ble moderert bort mens jeg holdt på å skrive. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...