Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, opprørsk skrev:

Hadde hun fått clickbaitnekt hadde det jo bare vært å legge ned bloggen. Som om hun liksom skulle være i stand til å produsere noe vettugt innhold :rolleyes:

Nettopp. Helt fra hun begynte å blogge, så har hun laget drama og melket det for alt det er verdt. Clickbaits på clickbaits på clickbaits. Nå er hun ute etter å provosere andre toppbloggere. Håper ingen biter på.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva så, egentlig? Vi kan sitte her å prate så mye dritt vi bare vil. Dama tjener penger på at andre vil lese om drama og unødvendig piss. Er ikke hun det er noe galt med, hun tjener tross alt 200 000,- i mnd (ish) pga folk går på bloggen hennes. Hvem er det som er idioten her? Hun som obviously skriver piss for å tjene penger, eller de som LAR hun tjene disse store summene? (altså oss, for å sette det i perspektiv) 

Tviler sterkt på at hun er samme person i virkeligheten som hun er på bloggen, jeg holder meg nøytral. Syntes hun virker som ei søt jente. 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Rosatoast said:

Hva så, egentlig? Vi kan sitte her å prate så mye dritt vi bare vil. Dama tjener penger på at andre vil lese om drama og unødvendig piss. Er ikke hun det er noe galt med, hun tjener tross alt 200 000,- i mnd (ish) pga folk går på bloggen hennes. Hvem er det som er idioten her? Hun som obviously skriver piss for å tjene penger, eller de som LAR hun tjene disse store summene? (altså oss, for å sette det i perspektiv) 

Tviler sterkt på at hun er samme person i virkeligheten som hun er på bloggen, jeg holder meg nøytral. Syntes hun virker som ei søt jente. 

Hun er ganske idiot som ikke en gang har vært i stand til å kjøpe egen leilighet med den lønna der.

Personlig leser jeg ikke blogger men holder meg oppdatert via trådene her inne. Ingen klikk fra meg altså.

• Liker 16
Skrevet
19 minutter siden, Rosatoast skrev:

Hvem er oss?? Jeg verken leser bloggen, følger henne på snapchat eller følger henne på IG

• Liker 11
Skrevet
46 minutter siden, opprørsk skrev:

Hun er ganske idiot som ikke en gang har vært i stand til å kjøpe egen leilighet med den lønna der.

Personlig leser jeg ikke blogger men holder meg oppdatert via trådene her inne. Ingen klikk fra meg altså.

Jeg har helt sluttet å lese barbie-blogger. Leser helst blogger innen faget mitt, eller gode og varierte hverdagsblogger. Når IR får en slik blogg, skal jeg gladelig gi henne klikk, men ikke før

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Hvem er oss?? Jeg verken leser bloggen, følger henne på snapchat eller følger henne på IG

Jeg må innrømme at jeg begynte å lese bloggen pga drama. Og har lest den pga hele tiden nye dramaer med den ene etter den andre. All shopping, sminke og kroppsbilder er totalt uinteressant og trekker ned for meg.

Skrevet
9 timer siden, Christy89 skrev:

Hvilken bloggere er det som bruker hennes navn i overskrifter? :klo: Hvis det plager henne så burde hun ta kontakt med de privat og be de om å slutte enn å legge det ut på Snap

Det er sikkert Bloggen om toppbloggere hun mener?

Skrevet
1 time siden, Arabella3 skrev:

Det er sikkert Bloggen om toppbloggere hun mener?

Hun mente Martine Halvorsen. Martine hadde ukens spørsmål og overskriften var noe med Isabel. Er leser spurte om de hadde kontakt og hun svarte nei. Så promoterte hun på snap og insta "ukens spørsmål blandt annet om isabel " osv. 

Jeg synes dette ble teit av Martine når det kun var for klikk. Hun fjernet det med engang Isabel la hun den snappen om at det var. Irriterende.så nå er det borte og Martine tar en AR og sletter alle spørsmålene angående dette:)))))

Skrevet
På 4.8.2018 den 18.58, Diamant skrev:

Jeg vet ikke om jeg misforsto, men først sier hun at hun har sett denne damen har sittet der hver dag i 2-3 år. Litt senere sier hun at dette er på Tøyen og presiserer at hun ikke bor der, men har vært der et par ganger?

Det reagerte jeg på også. Og når hun skulle gi dama en klem virket hun først helt forvirra, det virket ikke som om hun skjønte hva IR ville..så at det er noe hun gjør hver dag tviler jeg på

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Samme skrev:

Hun mente Martine Halvorsen. Martine hadde ukens spørsmål og overskriften var noe med Isabel. Er leser spurte om de hadde kontakt og hun svarte nei. Så promoterte hun på snap og insta "ukens spørsmål blandt annet om isabel " osv. 

Jeg synes dette ble teit av Martine når det kun var for klikk. Hun fjernet det med engang Isabel la hun den snappen om at det var. Irriterende.så nå er det borte og Martine tar en AR og sletter alle spørsmålene angående dette:)))))

MH er like ille på clickbaits som IR. I dette tilfellet er jeg enig med Isabel. Tåpelig at hun bruker navnet hennrs som clickbait. Det blir for dumt.

• Liker 14
Skrevet
10 timer siden, Samme skrev:

Var inne på bloggen nå og spørsmålet om Isabel står der enda

Skrevet
7 timer siden, Aurora** skrev:

Var inne på bloggen nå og spørsmålet om Isabel står der enda

Spørsmålet ja. Men overskriften er endret. Hun hadde Isabel sitt navn med store bokstaver i overskriften og delte det på snap og insta.

Gjest ThessyB
Skrevet

Martine Halvorsen ass 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Skrevet
1 time siden, Samme skrev:

Spørsmålet ja. Men overskriften er endret. Hun hadde Isabel sitt navn med store bokstaver i overskriften og delte det på snap og insta.

Ok. Da misforsto jeg, men det var teit gjort av henne. Får folk til å tro de er blitt venninner, har en beef eller noe sånt, men så er det hele bare et enkelt spørsmål om de har kontakt 🙈

Skrevet

Jaja. Ser Isabel klager på at menn glor på henne i bikini. Bildet viser en tynn kropp med enorme bryster og en bikinitruse som er den minste jeg har sett. Og det er bare forfra, vi vet hvordan hun ser ut bakfra. Jeg synes det ikke er rart menn glor, jeg ville også glodd selv om jeg er hunkjønn 😀 

• Liker 24
Skrevet
43 minutter siden, Justlooking skrev:

Jaja. Ser Isabel klager på at menn glor på henne i bikini. Bildet viser en tynn kropp med enorme bryster og en bikinitruse som er den minste jeg har sett. Og det er bare forfra, vi vet hvordan hun ser ut bakfra. Jeg synes det ikke er rart menn glor, jeg ville også glodd selv om jeg er hunkjønn 😀 

Så klart glor menn når hun har på seg en liten bikini på stranda! Hun har jo alltid på string bikini. Blir det samme som jenter som drar på byen i minikjole og/eller dyp utringning og klager over at menn glor. Jammen, det er ikke rart menn glor 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Hun la ut et bilde i undertøy eller bikini  på snap hvor det så ut som hun viste halve venusberget. Det er jo ikke rart folk glor om det er slik hun går kledd.

Endret av Ryuk
  • Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, Ryuk skrev:

Hu la ut et bilde i undertøy eller bikini  på snap hvor det så ut som hun viste halve venusberget. Det er jo ikke rart folk glor om det er slik hun går kledd.

Nettopp, og da kan hun ikke klage. Hun gikk jo rundt i gatene på Rodhos i bikinitrusa, så da glor jo menn. Av de bildene jeg har sett, så har hun på seg en veldig liten bikini og trusa ser nesten for liten ut

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, Ryuk skrev:

Hun la ut et bilde i undertøy eller bikini  på snap hvor det så ut som hun viste halve venusberget. Det er jo ikke rart folk glor om det er slik hun går kledd.

Sikkert samme som på bloggen. Det hun viser av seg selv blant folk og på bilderi i sine kanaler tyder ikke på at hun er så misfornøyd med kroppen som hun påstår. 🙄

• Liker 4
Skrevet

Hun har lagt ut video av guttene som glodde på henne på instastory.. Synes det er ganske drøyt, man ser tydelig ansiktet deres.. Jeg er jente og hadde også glodd på Isabell. Mulig jeg er «gammeldags»(26 år😜) men hvorfor kle seg så utfordrende dersom man ikke ønsker oppmerksomhet? Isabell sin stil skriker jo SE PÅ MEG!!! Tipper hvis hun syntes guttene var kjekke hadde tonen vært en helt annen. Nei, jeg er ikke en som mener man «fortjener» å bli voldtatt dersom man kler seg utfordrende, DET er noe HELT annet. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...