Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #32261 Skrevet 1 time siden agent skrev (4 timer siden): Virker som buksa er for stor, men kanskje det som er inn nå. Genseren er vanskelig å ha noe mening om pga. b. vortene som er i fokus. Akkurat det tenkte jeg også, var mye vorter i det bildet. Trodde Dubai var varmt, men ser aldri slik ut på Isabel 🥶 Er det RS som syntes det er lekkert med ståvorter helt oppi haka liksom? Er vel ingen som har slike IRL liksom ? 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #32262 Skrevet 1 time siden (endret) Teflonhjernen skrev (21 minutter siden): Akkurat det tenkte jeg også, var mye vorter i det bildet. Trodde Dubai var varmt, men ser aldri slik ut på Isabel 🥶 Er det RS som syntes det er lekkert med ståvorter helt oppi haka liksom? Er vel ingen som har slike IRL liksom ? Her tar du faktisk feil..🤔🙈 Har det slik selv. Mange som opererer får dette. Og det blir ekstra fremtredende om man har det naturlig og - før operasjon. Om du skjønner..☺️ Så dette er ikke noe man kan gjøre noe med.. men syns nå ikke hun trenger å fokusere på dette. Enig at det blir litt in your face😳🙈 ps dette er faktisk veldig plagsomt…. Endret 1 time siden av Tuppenoglillemor12 1
Teflonhjernen Skrevet 13 minutter siden #32263 Skrevet 13 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Her tar du faktisk feil..🤔🙈 Har det slik selv. Mange som opererer får dette. Og det blir ekstra fremtredende om man har det naturlig og - før operasjon. Om du skjønner..☺️ Så dette er ikke noe man kan gjøre noe med.. men syns nå ikke hun trenger å fokusere på dette. Enig at det blir litt in your face😳🙈 ps dette er faktisk veldig plagsomt…. Da lærte jeg noe nytt i dag, takk 😊 Skjønner godt det kan være plagsomt iom at det er jo på en måte et blikkfang og kanskje hvertfall når vortene er så unaturlig høyt ope som på Isabel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå