Kønn Skrevet 7 timer siden #32141 Skrevet 7 timer siden Solstråle1 skrev (4 timer siden): Da er det jo helt sprøtt å kutte ut folk som serverer den 😂da har ting gått til hode på en. Jøyemeg, dagens latter. Ok, men her gjør du jo akkurat mot andre (ukjente) folk det du kritiserer folk her gjør mot IR. 3 1 1
Maia92 Skrevet 7 timer siden #32142 Skrevet 7 timer siden agent skrev (45 minutter siden): Det er ikke der hun flytter fra nå? Det var noen som hadde lagt ut en annonse fra finn.no. Det var en med 3 soverom til 9 millioner, hadde hun så stor leilighet før denne? Shehed har aldri eid, hun leier, så det er ikke hennes. 1 1 1
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #32143 Skrevet 7 timer siden refill skrev (5 timer siden): Tror dere dette er reelt? Flere skriver jo tilsvarende ting, men det virker så fremmed (umulig?) for meg å kjenne på ro av å se på at andre er et sted? Jeg syntes det er gøy å se på reisecontent (ikke Isabel på Maldivene for 23 gang dog), men det er jo for å se dyr og miljøer jeg ikke ser selv. Som å se på naturdokumentar liksom. Dette er jo helt sykehus🤪 Er nesten så man ikke tror det man leser🙈😅🤪 9
Aristokrat1 Skrevet 7 timer siden #32144 Skrevet 7 timer siden Mandagsbarn74 skrev (2 timer siden): Har Sidra gjort noe med brystene sine? Var min første tanke og🫣 3 1
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #32145 Skrevet 7 timer siden refill skrev (6 timer siden): Tror dere dette er reelt? Flere skriver jo tilsvarende ting, men det virker så fremmed (umulig?) for meg å kjenne på ro av å se på at andre er et sted? Jeg syntes det er gøy å se på reisecontent (ikke Isabel på Maldivene for 23 gang dog), men det er jo for å se dyr og miljøer jeg ikke ser selv. Som å se på naturdokumentar liksom. Rett og slett sykt og ekstremt lite modent 😩 3
agent Skrevet 5 timer siden #32146 Skrevet 5 timer siden (endret) IR er nevnt i tv2 nyheter Ang. Skjult reklame. Endelig blir det tatt på alvor. Endret 5 timer siden av agent 5 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #32147 Skrevet 5 timer siden agent skrev (8 minutter siden): Nyheter dronningen er nevnt i tv2 nyheter Ang. Skjult reklame. Endelig blir det tatt på alvor. Endelig!👌🏽 4 2
Trueout Skrevet 5 timer siden #32148 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (6 timer siden): Ser av clickbaiten på Utforsk at den nye adressen til Shehed skulle avsløres kl 10 idag. Regner med at SAMTLIGE HER I TRÅDEN har sittet klar kl 10 og ventet på den ekstremt spennende avsløringen til Shehed, hvor skal hun bo nå?! Oi oi oi Har gnåla om det flyttesalget sitt i flere uker nå😂 Se og Hør ligger sikkert i buskene så spennende og stor kjendis hun er🤣🤣🤣🤣🤡 3 4
agent Skrevet 5 timer siden #32149 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Endelig!👌🏽 Dvs. nesten alt hun har lagt ut fra Maldive turen, har vært skjult reklame. Jeg har poengtert dette mange ganger. 4 3
Trueout Skrevet 5 timer siden #32150 Skrevet 5 timer siden Dette er love bombing på høyt nivå!🙄 Hva er så spennende og spesielt med å få samme bukett hver dag omtrent? 7
agent Skrevet 5 timer siden #32151 Skrevet 5 timer siden Trueout skrev (1 minutt siden): Dette er love bombing på høyt nivå!🙄 Hva er så spennende og spesielt med å få samme bukett hver dag omtrent? Det er hun som liker de små tingene 1 5
Trueout Skrevet 5 timer siden #32152 Skrevet 5 timer siden (endret) agent skrev (4 minutter siden): Det er hun som liker de små tingene Har vel gått med over 100K nå bare i blomster på Maldivene og med denne...Noen kunne kjøpt seg en bil, for den summen som de blomstene som varer i to dager koster. Det er sykt! Et helt sinnsykt overforbruk. Dette er ikke kjærlighet, men fasade og KUN fasade! Endret 5 timer siden av Trueout 1 13
LedigNavn Skrevet 5 timer siden #32153 Skrevet 5 timer siden Er det Gucci som er på profilbildet til Jack på Instagram?
Sol Rampelyset Skrevet 5 timer siden #32154 Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt, avsporing og krenkende innlegg. Sol, admin.
Trixie99 Skrevet 4 timer siden #32155 Skrevet 4 timer siden Trueout skrev (29 minutter siden): Dette er love bombing på høyt nivå!🙄 Hva er så spennende og spesielt med å få samme bukett hver dag omtrent? Åh herregud… jeg syns generelt det er hyggelig å få Blomster altså, men nå får ha faen meg gi seg med denne lovebombingen… det er TOO MUCH. At hun ikke ser det selv er sjukt i seg selv 7 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32156 Skrevet 4 timer siden Trueout skrev (39 minutter siden): Dette er love bombing på høyt nivå!🙄 Hva er så spennende og spesielt med å få samme bukett hver dag omtrent? Jeg hadde faen vært så lei de der bukettene nå…..🙄 6
Nobetterthanaman Skrevet 4 timer siden #32157 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg hadde faen vært så lei de der bukettene nå…..🙄 Hun såg litt underwhelmed ut også, synes jeg..🙈 blitt vane nå, så ikke så spesielt lenger🙈 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32158 Skrevet 4 timer siden Det svære huset og den lille plassen til sofa i hovedstuen?🤔 Litt keitete layout i stuen mtp størrelsen på huset..? 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32159 Skrevet 4 timer siden Nobetterthanaman skrev (5 minutter siden): Hun såg litt underwhelmed ut også, synes jeg..🙈 blitt vane nå, så ikke så spesielt lenger🙈 Hun er så heldig at hun døøøøør…!! Hilsen dame 32 år…. (IR)😅🙈 4 1
refill Skrevet 4 timer siden #32160 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Det svære huset og den lille plassen til sofa i hovedstuen?🤔 Litt keitete layout i stuen mtp størrelsen på huset..? Har tenkt det samme. Er ikke område borte ved trappen større og mer åpent? Dette er jo på "kjøkkensiden" selv om kjøkkenøyen er litt sentrert mot midten. Ville vel hatt spisestuen der tror jeg..? Nå har hun jo nesten mindre stue enn hun hadde i leiligheten. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå