Women123 Skrevet 18 timer siden #32121 Skrevet 18 timer siden Rosenkollen elsket Joali, det hadde jeg å hvis sugarmom hadde betalt for turen😍 men om jeg hadde synes joali er verdt pengene hvis jeg hadde brukt Mine egne penger ? Tviler. 3 2
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32122 Skrevet 18 timer siden Solstråle1 skrev (3 timer siden): Hvorfor vet jeg hva? Har Isabel sagt det til deg? 1
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32123 Skrevet 18 timer siden Solstråle1 skrev (2 timer siden): Så du skal få enda mer å håne? Gir seg ikke nei! Kjenner gåsa på gangen! 3 1
Hatsumomo Skrevet 18 timer siden #32124 Skrevet 18 timer siden Ser av clickbaiten på Utforsk at den nye adressen til Shehed skulle avsløres kl 10 idag. Regner med at SAMTLIGE HER I TRÅDEN har sittet klar kl 10 og ventet på den ekstremt spennende avsløringen til Shehed, hvor skal hun bo nå?! Oi oi oi 4
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32125 Skrevet 18 timer siden Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Ser av clickbaiten på Utforsk at den nye adressen til Shehed skulle avsløres kl 10 idag. Regner med at SAMTLIGE HER I TRÅDEN har sittet klar kl 10 og ventet på den ekstremt spennende avsløringen til Shehed, hvor skal hun bo nå?! Oi oi oi 😂😂
Trixie99 Skrevet 18 timer siden #32126 Skrevet 18 timer siden Ellie Italia skrev (1 time siden): De billettene hun nevner gjelder Celine Dion-konsert i Paris til høsten forresten, ikke flybilletter Helt sykt å betale nesten 30.000 kr for 2 konsertbilletter, men hver sin smak. Selv satt jeg klar på Ticketmaster nesten en time før salgsstart for å komme inn i køen, når den først åpnet var jeg på plass nummer 612.000.!!! Etter nesten to timer i denne køen fikk jeg beskjed om at nå var det utsolgt og salget avsluttet. de billettene har han 100% kjøpt på en reseller side, derav den høye prisen. ja, jeg er litt bitter på at Isabel fikk billetter og ikke jeg🫣🤣🤣 1 1
Sol 75 Skrevet 18 timer siden #32127 Skrevet 18 timer siden (endret) Trixie99 skrev (20 minutter siden): Selv satt jeg klar på Ticketmaster nesten en time før salgsstart for å komme inn i køen, når den først åpnet var jeg på plass nummer 612.000.!!! Etter nesten to timer i denne køen fikk jeg beskjed om at nå var det utsolgt og salget avsluttet. de billettene har han 100% kjøpt på en reseller side, derav den høye prisen. ja, jeg er litt bitter på at Isabel fikk billetter og ikke jeg🫣🤣🤣 Litt bitter og oppgitt jeg og🥴 Sjanseløst😔 Vi kjenner nok ikke de rette folka,si🥴 Endret 18 timer siden av Sol 75
Sirah Skrevet 17 timer siden #32128 Skrevet 17 timer siden Ellie Italia skrev (2 timer siden): De billettene hun nevner gjelder Celine Dion-konsert i Paris til høsten forresten, ikke flybilletter Helt sykt å betale nesten 30.000 kr for 2 konsertbilletter, men hver sin smak. Oj er hun frisk nok til å ha konsert igjen? Der skulle jeg gjerne vært ❤️ refill skrev (2 timer siden): Tror dere dette er reelt? Flere skriver jo tilsvarende ting, men det virker så fremmed (umulig?) for meg å kjenne på ro av å se på at andre er et sted? Jeg syntes det er gøy å se på reisecontent (ikke Isabel på Maldivene for 23 gang dog), men det er jo for å se dyr og miljøer jeg ikke ser selv. Som å se på naturdokumentar liksom. Om du liker reisecontent så er Rami og en kamerat akkurat kommet til Egypt Hatsumomo skrev (1 time siden): Ser av clickbaiten på Utforsk at den nye adressen til Shehed skulle avsløres kl 10 idag. Regner med at SAMTLIGE HER I TRÅDEN har sittet klar kl 10 og ventet på den ekstremt spennende avsløringen til Shehed, hvor skal hun bo nå?! Oi oi oi Hahaha skal hun avsløre adressen sin? 😅 Hun skulle kanskje ha flyttesalg når jeg tenker meg om.
Hatsumomo Skrevet 17 timer siden #32129 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Oj er hun frisk nok til å ha konsert igjen? Der skulle jeg gjerne vært ❤️ Om du liker reisecontent så er Rami og en kamerat akkurat kommet til Egypt Hahaha skal hun avsløre adressen sin? 😅 Hun skulle kanskje ha flyttesalg når jeg tenker meg om. Ah kan være det, leste bare clickbaiten, går ikke inn på hennes snap 😂
agent Skrevet 17 timer siden #32130 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Oj er hun frisk nok til å ha konsert igjen? Der skulle jeg gjerne vært ❤️ Om du liker reisecontent så er Rami og en kamerat akkurat kommet til Egypt Hahaha skal hun avsløre adressen sin? 😅 Hun skulle kanskje ha flyttesalg når jeg tenker meg om. Mistet Rami passet? Ser bare click baiten 🫣
Alauda Skrevet 16 timer siden #32131 Skrevet 16 timer siden Ellie Italia skrev (3 timer siden): De billettene hun nevner gjelder Celine Dion-konsert i Paris til høsten forresten, ikke flybilletter Helt sykt å betale nesten 30.000 kr for 2 konsertbilletter, men hver sin smak. Tja, i forhold til mye annet Isabel bruker penger på må jo dette være en skikkelig opplevelse, sammenlignet med f.eks. en stor rosebukett eller en oppgradering av en flybillett. 2
Maia92 Skrevet 16 timer siden #32132 Skrevet 16 timer siden Shehed har flyttesalg, så clickbaiten hennes er adressen fra bygget ho bodde i FØR🤦🏻♀️🤣. 1 1
Sirah Skrevet 16 timer siden #32133 Skrevet 16 timer siden agent skrev (20 minutter siden): Mistet Rami passet? Ser bare click baiten 🫣 Har ikke sett i dag så vet ikke, for hans skyld håper jeg ikke det 😅 Hatsumomo skrev (23 minutter siden): Ah kan være det, leste bare clickbaiten, går ikke inn på hennes snap 😂 Er nok det Hun er jo så himla opptatt av å være privat 😅 1
Mandagsbarn74 Skrevet 16 timer siden #32134 Skrevet 16 timer siden Har Sidra gjort noe med brystene sine?
Heike m72 Skrevet 16 timer siden #32135 Skrevet 16 timer siden Hatsumomo skrev (2 timer siden): Ser av clickbaiten på Utforsk at den nye adressen til Shehed skulle avsløres kl 10 idag. Regner med at SAMTLIGE HER I TRÅDEN har sittet klar kl 10 og ventet på den ekstremt spennende avsløringen til Shehed, hvor skal hun bo nå?! Oi oi oi Nei, det er adressen der hun har bodd fordi hun hadde flyttesalg i dag 🙈 Av og til greit å få med seg litt mer enn clickbait.
refill Skrevet 15 timer siden #32136 Skrevet 15 timer siden Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Og så? Jeg vil også finne ro ved å bare se på noens snap? duh.. 😅
agent Skrevet 15 timer siden #32137 Skrevet 15 timer siden Maia92 skrev (1 time siden): Shehed har flyttesalg, så clickbaiten hennes er adressen fra bygget ho bodde i FØR🤦🏻♀️🤣. Det er ikke der hun flytter fra nå? Det var noen som hadde lagt ut en annonse fra finn.no. Det var en med 3 soverom til 9 millioner, hadde hun så stor leilighet før denne?
Trixie99 Skrevet 15 timer siden #32138 Skrevet 15 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Det er ikke der hun flytter fra nå? Det var noen som hadde lagt ut en annonse fra finn.no. Det var en med 3 soverom til 9 millioner, hadde hun så stor leilighet før denne? Jo det er der hun flytter fra nå. 1
agent Skrevet 15 timer siden #32139 Skrevet 15 timer siden agent skrev (1 time siden): Mistet Rami passet? Ser bare click baiten 🫣 @Sirah det var visst ikke Tyrkia, nå er det telefonen i Egypt 🤷♀️ Nekter meg selv å logge på der🫣 Men click baitene lyser imot meg 😂
Trixie99 Skrevet 14 timer siden #32140 Skrevet 14 timer siden agent skrev (23 minutter siden): @Sirah det var visst ikke Tyrkia, nå er det telefonen i Egypt 🤷♀️ Nekter meg selv å logge på der🫣 Men click baitene lyser imot meg 😂 Neeei det var tidenes clickbait🙄 en gate-performer tok tak i telefonen hans for å filme. Han fikk den tilbake med en gang… 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå