Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Får håpe Pimpen er på vei også😂

Med sin ekspertise og råd til innredningen. 

Så du skal få enda mer å håne? 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er viktig å poengtere at det er HAN som har betalt og hvor mye🙄

Snapchat-1322487065.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og selfølgelig at HAN betalte for flybilettene og hvor mye😂

Snapchat-1441559863.jpg

Skrevet

Burde spurt Olsson søstrene om hvilken puppekirurg de har brukt eventuelt. Hadde heller gått for den str de har. 

• Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (31 minutter siden):

Og selfølgelig at HAN betalte for flybilettene og hvor mye😂

Snapchat-1441559863.jpg

De billettene hun nevner gjelder Celine Dion-konsert i Paris til høsten forresten, ikke flybilletter :) Helt sykt å betale nesten 30.000 kr for 2 konsertbilletter, men hver sin smak. 

• Nyttig 3
Skrevet

Tror dere dette er reelt? Flere skriver jo tilsvarende ting, men det virker så fremmed (umulig?) for meg å kjenne på ro av å se på at andre er et sted?

Jeg syntes det er gøy å se på reisecontent (ikke Isabel på Maldivene for 23 gang dog), men det er jo for å se dyr og miljøer jeg ikke ser selv. Som å se på naturdokumentar liksom. 

Screenshot_20260411_114448_Snapchat.jpg

• Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Tror dere dette er reelt? Flere skriver jo tilsvarende ting, men det virker så fremmed (umulig?) for meg å kjenne på ro av å se på at andre er et sted?

Jeg syntes det er gøy å se på reisecontent (ikke Isabel på Maldivene for 23 gang dog), men det er jo for å se dyr og miljøer jeg ikke ser selv. Som å se på naturdokumentar liksom. 

Veldig rart å bli så engasjert ja! Selv syns jeg også det er gøy å følge reisecontent. Er faktisk mer spennende å følge eiendomsmegler Linda på tur, litt mer jordnært. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
refill skrev (20 minutter siden):

Nei, det er veldig vanskelig å forstå at folk er så patetiske at de får seg til å skrive slikt...og Isabel ler hele veien til banken av disse idiotene og må jo skrive noe enda cringere tilbake for å holde på dem.

Man kan si mye om Isabel, men jeg syntes faktisk Raadsquad er hundre ganger mer patetisk enn noe Isabel klarer å si/få seg til å gjøre.  Å se på snappene hennes er kjedelig - men med en gang RS kommer med disse patetiske rævslikkingsmeldingene så må jeg faktisk bare gå ut av snappen, for jeg mister fullstendig troen på nordmenn av å lese denne idiotien. RS er jo rett og slett tilbakestående hele gjengen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Jeg var på en damekveld her om dagen, til ei bekjent jeg faktisk syntes er ganske OK som person.

Så presterer hun blandt en gjeng med damer i 40-50årene å dra frem at NÅ skal vi kose oss med fanta og rosèvin blanding.

Jeg holdt på falle av stolen.. da tenkte jeg mitt og denne personen forblir en bekjent, og ikke noen jeg kommer til å gidde å dra på damekveld igjen hos. :sjenert:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Jeg var på en damekveld her om dagen, til ei bekjent jeg faktisk syntes er ganske OK som person.

Så presterer hun blandt en gjeng med damer i 40-50årene å dra frem at NÅ skal vi kose oss med fanta og rosèvin blanding.

Jeg holdt på falle av stolen.. da tenkte jeg mitt og denne personen forblir en bekjent, og ikke noen jeg kommer til å gidde å dra på damekveld igjen hos. :sjenert:

Er Isabel Raad oppfinner av den kombinasjonen? 

Og å kutte ut et menneske basert på at hun kanskje følger en influenser… det er ikke hennes tap, foråsidetsånn. Herregud! 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 minutter siden):

Og å kutte ut et menneske basert på at hun kanskje følger en influenser… det er ikke hennes tap, foråsidetsånn. Herregud! 

Nei, den blandingen har eksistert lenge før Isabel begynte å drikke det😄😄🥂

Skrevet
Granneman82 skrev (Akkurat nå):

Da er det jo helt sprøtt å kutte ut folk som serverer den 😂da har ting gått til hode på en.  Jøyemeg, dagens latter. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (10 minutter siden):

Granneman82 skrev (6 minutter siden):

Hun var helt klar på at hun var fan av Isabel Raad, for det kom opp når hun dro frem denne vinblandingen, så absolutt null å misforstå der!

Jeg ser ikke på det som mitt tap, så ærlig talt driter jeg i hva du tenker om det :fornøyd:

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (6 minutter siden):

Da er det jo helt sprøtt å kutte ut folk som serverer den 😂da har ting gått til hode på en.  Jøyemeg, dagens latter. 

Tja, kutte ut og kutte ut. Hun er en bekjent, jeg har lite å gjøre med henne bortsatt fra den damekvelden og ikke har jeg tenkt å gjøre noe å bli bedre kjent med damen basert på dette, ja.  Så den veldig store anstrengelsen uteblir og ja, er du av Raadsquad så er du OVERHODET ikke et menneske jeg vil være kjent med.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Tja, kutte ut og kutte ut. Hun er en bekjent, jeg har lite å gjøre med henne bortsatt fra den damekvelden og ikke har jeg tenkt å gjøre noe å bli bedre kjent med damen basert på dette, ja.  Så den veldig store anstrengelsen uteblir og ja, er du av Raadsquad så er du OVERHODET ikke et menneske jeg vil være kjent med.

Det er selvsagt helt opp til deg, men jeg fniser likevel. 

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (33 minutter siden):

Nei, det er veldig vanskelig å forstå at folk er så patetiske at de får seg til å skrive slikt...og Isabel ler hele veien til banken av disse idiotene og må jo skrive noe enda cringere tilbake for å holde på dem.

Man kan si mye om Isabel, men jeg syntes faktisk Raadsquad er hundre ganger mer patetisk enn noe Isabel klarer å si/få seg til å gjøre.  Å se på snappene hennes er kjedelig - men med en gang RS kommer med disse patetiske rævslikkingsmeldingene så må jeg faktisk bare gå ut av snappen, for jeg mister fullstendig troen på nordmenn av å lese denne idiotien. RS er jo rett og slett tilbakestående hele gjengen.

Hun ler nok hele veien til banken også av deg som bare må se på 😂😂 

• Liker 3
Skrevet
smiiiley skrev (2 minutter siden):

Hun ler nok hele veien til banken også av deg som bare må se på 😂😂 

Helt sikkert, enda godt jeg ikke følger henne fast og bare kikker innimellom. 

• Liker 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 minutter siden):

Det er selvsagt helt opp til deg, men jeg fniser likevel. 

Nydelig, godt man kan få andre til å fnise litt - jeg har ingen problemer med at det er på min bekostning :nigo:

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie Italia skrev (57 minutter siden):

De billettene hun nevner gjelder Celine Dion-konsert i Paris til høsten forresten, ikke flybilletter :) Helt sykt å betale nesten 30.000 kr for 2 konsertbilletter, men hver sin smak. 

Sikkert betalt selv😂

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Mye en bør unngå å diskutere mår det gjelder til kropp, vekt osv, men hva med puppene? De er jo lagde…. 
I mine øyne så er de utrolig lite pene, rett og slett gørrsttygge. To digre sprengte ballonger,  med en brystvorte helt på toppen, ser bare rart å og ekstremt unaturlig ut. 
Lurer på om menn syntes det er pent eller sexy? 

Er det noen av dere damer som syntes de er pene og godt kunne byttet? 
Nei, da tar jeg heller til takke med bever halene mine 🦫🦫

Jeg har veldig like selv og når jeg var lavere i fettprosent blir de enda mer fremtredende… desverre. Jeg er fornøyd med mine men jeg hadde ingenting før operasjon i motsetning fra IR..  

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...