Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt heilt med...Hvordan veit dere at Rosegjøken er Jack?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt kleint å prate til kundene sine, når mann skal ha en romantisk date med Rosenkålen.

Det skal han ha , at han er tålmodig.:sexy:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Lobelia skrev (1 time siden):

Det har blitt lekket bilde av hun og Jack i Paris og man ser på det lille hun deler at det er han😉 Mannen hun har hengt ut og kalt masse stygt for få år siden… Nå er der mannen som har hele hennes hjerte, forstå det dem som kan! 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Cami9 skrev (8 minutter siden):

Det har blitt lekket bilde av hun og Jack i Paris og man ser på det lille hun deler at det er han😉 Mannen hun har hengt ut og kalt masse stygt for få år siden… Nå er der mannen som har hele hennes hjerte, forstå det dem som kan! 

De er også observert på beach club i Dubai sammen. En venninne av en her inne som har sett dem om jeg ikke husker feil. 

I tillegg har jo folk sammenlignet tomler og føflekker igjen 😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sirah skrev (34 minutter siden):

De er også observert på beach club i Dubai sammen. En venninne av en her inne som har sett dem om jeg ikke husker feil. 

I tillegg har jo folk sammenlignet tomler og føflekker igjen 😅

All ære til de som tar på seg detektiv jobben å sammenligner ditt og datt… IR legger opp til dette her selv på høyt nivå, så det er helt naturlig å være nysgjerrig for så å snoke rundt.. 

Jeg er heller ikke overrasket over at det er Jack pga hu har aldri funnet noen som kunne erstatte han når de gikk hver til sitt.Han var og er drømmemannen..

At forholdet den gangen gikk skeis er heller ikke rart da IR drev Jack til vanvidd for å si det mildt.

Det at IR har sitti i ettertid å svartmalt han er ikke greit, men det har brydd meg mindre for jeg tar ordene hennes med en klype salt.. Hu er flink til å vri sannheten til sitt behov for å få sympati uavhengig om det er hold i det hu sier eller ikke og mesteparten er dessverre langt ifra det.. 

Det er ikke for uten grunn jeg har kalt henne lystløgneren siden hu var med på PH første gangen 🫣🤪🚩🚩🚩

Endret av Classy
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Det blir bare sletta

• Liker 1
Skrevet
Classy skrev (8 minutter siden):

All ære til de som tar på seg detektiv jobben å sammenligner ditt og datt… IR legger opp til dette her selv på høyt nivå, så det er helt naturlig å være nysgjerrig for så å snoke rundt.. 

Jeg er heller ikke overrasket over at det er Jack pga hu har aldri funnet noen som kunne erstatte han når de gikk hver til sitt.Han var og er drømmemannen..

At forholdet den gangen gikk skeis er heller ikke rart da IR drev Jack til vanvidd for å si det mildt.

Det at IR har sitti i ettertid å svartmalt han er ikke greit, men det har brydd meg mindre for jeg tar ordene hennes med en klype salt.. Hu er flink til å vri sannheten til sitt behov for å få sympati uavhengig om det er hold i det hu sier eller ikke og mesteparten er dessverre langt ifra det.. 

Det er ikke for uten grunn jeg har kalt henne lystløgneren siden hu var med på PH for første gang 🫣🤪🚩🚩🚩

Jeg er enig i alt du skriver. Syntes det er helt merkelig at hun velger å gå tilbake til et menneske som vistnok skal ha behandlet henne så dårlig. Men for all del, er hun lykkelig så er det jo ingenting som er bedre enn det. Jeg tror bare fallhøyden dessverre blir stor denne gangen... Håper jeg tar feil.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
smiiiley skrev (9 timer siden):

Jeg kan iallefall si fra mitt ståsted at jeg er veldig glad denne tåden ikke fantes for 20 år siden. Det som skrives her inne hadde påvirket meg 100 ganger mer enn å se på snappen til I. 
Jeg hadde da fått bekreftet nok en gang hvor «stygg» jeg var på den tiden 😢 

Så ja, man bør holde seg for god til å kommentere andre sitt utseende. 
Som jenta mi lærte i barnehagen: Hvis man ikke kan endre på noe iløpet av 10 sekund, så skal man ikke kommentere. 

Tusen takk for at du delte dette ❤️ 

Og @Sirah ❤️ 

Endret av refill
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (7 timer siden):

Fikk hun ordnet safe til verdisakene før hun reiste til Maldivene?

Gleder med til oppussing og innrednings conten, får håpe hun snart reiser til Dubai.

Screenshot_20260409_135550_Discord.jpg

Jeg og 👏 

Også kan vi heller bitche over gull vs messingdetaljer her inne 😂🫶 

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Jeg er enig i alt du skriver. Syntes det er helt merkelig at hun velger å gå tilbake til et menneske som vistnok skal ha behandlet henne så dårlig. Men for all del, er hun lykkelig så er det jo ingenting som er bedre enn det. Jeg tror bare fallhøyden dessverre blir stor denne gangen... Håper jeg tar feil.

Men da er spørsmålet; behandlet han henne virkelig så ille som det hu har sagt?? Lite sannsynlig spør du meg, men at hu har utbrodert seg om det for sanke sympati poeng. Ja, mest sannsynlig ..

Må ikke glemme oppførselen hu hadde rundt Pierre back in the days heller… 

🚩🚩🚩

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
refill skrev (8 minutter siden):

Jeg og 👏 

Også kan vi heller bitche over gull vs messingdetaljer her inne 😂🫶 

Forstår det sånn at det Mariann (ikke helt sikker på navnet) som styrer med Villaen.

Klarer ikke å fatte at hun ikke vil være i Dubai og innrede drømme villaen selv. 

Gleder meg til moroa:popcorn: når hun bestemmer seg for å vende nesen hjem.

Det hadde jo vært dobbelt moro hvis Pimpen jom for å hjelpe til.:filer:

Endret av agent
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Forstår det sånn at det Mariann (ikke helt sikker på navnet) som styrer med Villaen.

Klarer ikke å fatte at hun ikke vil være i Dubai og innrede drømme villaen selv. 

Marina 🫣🤪

• Hjerte 1
Skrevet
Classy skrev (3 minutter siden):

Marina 🫣🤪

:thankyou:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
agent skrev (4 minutter siden):

:thankyou:

🤪🤪🤪

Men ja, det gledes til hu returnerer villaen for innredning ja 🫣🍿🍿🍿

Ingen liten jobb akkurat når man mangler alt..(Utenom kaffehjørnet da). 🙄

Endret av Classy
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (20 minutter siden):

Jeg tror nok den dårlige behandlingen har gått begge veier - hun har enorme forventninger😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Wow! Som natt og dag å følge Isabel og Mathilda Linnea på Maldivene. 

To ulike verdener og jeg vet hvilken jeg foretrekker! Hun fortjener snapstjerne 

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (35 minutter siden):

Men da er spørsmålet; behandlet han henne virkelig så ille som det hu har sagt?? Lite sannsynlig spør du meg, men at hu har utbrodert seg om det for sanke sympati poeng. Ja, mest sannsynlig ..

Må ikke glemme oppførselen hu hadde rundt Pierre back in the days heller… 

🚩🚩🚩

Det finnes alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Slikt er det garantert her også. Og ja, hun har garantert melket dette for alt det er verdt pga content, det er jeg overhodet ikke i tvil om 🙃

agent skrev (32 minutter siden):

Det hadde jo vært dobbelt moro hvis Pimpen jom for å hjelpe til.:filer:

Ohhhhh! Villa til FØRTISJUMILLIONERKRONER innredet av Pimpen, IKEA og Gift Village 🤩

Cami9 skrev (23 minutter siden):

Jeg tror nok den dårlige behandlingen har gått begge veier - hun har enorme forventninger😂

Det tror absolutt jeg også! Hun har noen forventninger som er fullstendig urealistiske 🫣 Ingen klarer å leve opp til dem.

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Det finnes alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Slikt er det garantert her også. Og ja, hun har garantert melket dette for alt det er verdt pga content, det er jeg overhodet ikke i tvil om 🙃

Ohhhhh! Villa til FØRTISJUMILLIONERKRONER innredet av Pimpen, IKEA og Gift Village 🤩

Det tror absolutt jeg også! Hun har noen forventninger som er fullstendig urealistiske 🫣 Ingen klarer å leve opp til dem.

Jeg er sikker på at Pimpen hadde klart det.

Vi må ikke glemme at IR innerst inne liker den samme stilen. Utifra hva jeg husker av leiligheten hun hadde i Oslo.:fnise:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (58 minutter siden):

Tusen takk for at du delte dette ❤️ 

Og @Sirah ❤️ 

❤️❤️

Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Jeg er sikker på at Pimpen hadde klart det.

Vi må ikke glemme at IR innerst inne liker den samme stilen. Utifra hva jeg husker av leiligheten hun hadde i Oslo.:fnise:

Jeg er ikke i tvil om at Pimpen hadde klart den oppgaven med glans 😅 Det hadde tatt ca 4 timer og så hadde villaen vært fult møbelert, pyntet og klar til bruk 😅

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...