spirå12 Skrevet 12 timer siden #31941 Skrevet 12 timer siden agent skrev (11 timer siden): Uffa meg dette er ikke bra. Trist at det går så langt, minner meg om CN. Burde kanskje ta en lang pause fra SoMe. Fy ! Den armen er det jo ingenting igjen av... 😱 2 2
Synne.h.e. Skrevet 10 timer siden #31942 Skrevet 10 timer siden agent skrev (13 timer siden): Uffa meg dette er ikke bra. Trist at det går så langt, minner meg om CN. Burde kanskje ta en lang pause fra SoMe. Hvem er CN??? Kan du skrive tydelig! Folk er ikke tankelesere🙄
Murukleiven Skrevet 10 timer siden #31943 Skrevet 10 timer siden Mener hun virkelig at de som jobber der gjør dette for henne fordi hun er Isabel??? Og ikke fordi hun legger igjen hundre tusenvis av kroner hver gang hun er der? Hun er jo ikke plantet på jorda i det hele tatt 3 2 6
Sirah Skrevet 10 timer siden #31944 Skrevet 10 timer siden Synne.h.e. skrev (25 minutter siden): Hvem er CN??? Kan du skrive tydelig! Folk er ikke tankelesere🙄 Caroline Nitter tenker jeg 4 1 1
Bendie Skrevet 10 timer siden #31945 Skrevet 10 timer siden Murukleiven skrev (31 minutter siden): Mener hun virkelig at de som jobber der gjør dette for henne fordi hun er Isabel??? Og ikke fordi hun legger igjen hundre tusenvis av kroner hver gang hun er der? Hun er jo ikke plantet på jorda i det hele tatt Tror det er mange, som er langt rikere og legger igjen langt mere penger på resorten. Hvorfor er det så vanskelig å se at noen setter pris på IR? Hun er sjenerøs med væremåten ovenfor absolutt alle hun møter, uansett rang. Og smiler og ser de. Samtidig som hun har et stort hjerte for skilpaddene der. Tror ikke mange skilpadder er oppkalt etter gjestene. 12 1
Nobetterthanaman Skrevet 9 timer siden #31946 Skrevet 9 timer siden Bendie skrev (15 minutter siden): Tror det er mange, som er langt rikere og legger igjen langt mere penger på resorten. Hvorfor er det så vanskelig å se at noen setter pris på IR? Hun er sjenerøs med væremåten ovenfor absolutt alle hun møter, uansett rang. Og smiler og ser de. Samtidig som hun har et stort hjerte for skilpaddene der. Tror ikke mange skilpadder er oppkalt etter gjestene. Her er jeg faktisk enig. Jeg tror de ansatte gir litt ekstra for Isabel. Hun er, som hun har vist iallefall, veldig generøs med de ansatte der hun er. I tillegg blid og imøtekommende, som absolutt ikke alle rikinger er til de med lavere «rang». Så det skal hun virkelig ha, hun gir til mange av de som trenger det😊 7 4
Princess_81 Skrevet 8 timer siden #31947 Skrevet 8 timer siden Hun har nok en gang betalt for han….😓 4
M.H85 Skrevet 8 timer siden #31948 Skrevet 8 timer siden Miumii skrev (14 timer siden): Ja jeg ser det er neimen ikke mye igjen av henne. Uten silikon fremme og bak hadde hun kun sett ut som en liten jente på 12 år. Ser ut som om hun synes det er ekkelt/ubehagelig å spise mat, selv om det er mat hun elsker, men det har sikkert med fillers i leppene å gjøre. Jeg kommer aldri til å forstå at noen ødelegger sine naturlige ansiktstrekk på denne måten. Hun spiser jo MYE. Hvor blir den maten av? Uten falsk rompe og pupper hadde hun nå vært en fugleunge 2 1
Sirah Skrevet 7 timer siden #31949 Skrevet 7 timer siden Men come on folkens! Ikke synk så lavt at dere diskuterer kroppen hennes! Det er faktisk ikke greit! Vi VET at hun har SF, vi trenger da virkelig ikke bidra til å forverre det! 7 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #31950 Skrevet 6 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Hun har nok en gang betalt for han….😓 Klart det😎😅 4 1
Sol 75 Skrevet 6 timer siden #31951 Skrevet 6 timer siden Må si meg enig i @Sirah dette er ikke greit det som er blitt levert her inne i de siste innleggene. Samtidig kan jeg forstå at enkelte blir trigget av disse halvnakne bildene som viser Isabels tilstand, det er heller ikke greit. Dette burde Isabel absolutt tenke over. Det sitter jenter/ kvinner som sliter med SF og kan absolutt bli trigget av å se hva hun utleverer. 7 5
agent Skrevet 6 timer siden #31952 Skrevet 6 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Må si meg enig i @Sirah dette er ikke greit det som er blitt levert her inne i de siste innleggene. Samtidig kan jeg forstå at enkelte blir trigget av disse halvnakne bildene som viser Isabels tilstand, det er heller ikke greit. Dette burde Isabel absolutt tenke over. Det sitter jenter/ kvinner som sliter med SF og kan absolutt bli trigget av å se hva hun utleverer. Veldig fint innlegg.👍 Da får vi håpe dette blir videreformidlet til IR. Kanskje hun nå slutter med bikini snappene. Hun burde prioritere seg selv og helsen, istedenfor å reklamere for Ivorie. 3 2 2
Sol 75 Skrevet 6 timer siden #31953 Skrevet 6 timer siden Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Her er jeg faktisk enig. Jeg tror de ansatte gir litt ekstra for Isabel. Hun er, som hun har vist iallefall, veldig generøs med de ansatte der hun er. I tillegg blid og imøtekommende, som absolutt ikke alle rikinger er til de med lavere «rang». Så det skal hun virkelig ha, hun gir til mange av de som trenger det😊 Enig med deg i det lille jeg har sett fra Maldivene så er Isabel generøs, imøtekommende og blid. Det skal hun ha. Men som en annen her sa tidligere som har opplevd Maldivene så er de ansatte slik mot alle turistene og det er jo forståelig med tanke på ekstra belønning i tips. 4 2
Princess_81 Skrevet 5 timer siden #31954 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Men come on folkens! Ikke synk så lavt at dere diskuterer kroppen hennes! Det er faktisk ikke greit! Vi VET at hun har SF, vi trenger da virkelig ikke bidra til å forverre det! Hun fortjener det!!!! At vi diskutert dette! Når hun med 400 tusen følgere sitter later som hun trykker i seg bare usunn og myyyye mat og later som hun spiser det mens hun egentlig spyr det ut! Å eneste fokuset på snappene hennes er å vise frem skjelett kroppen sin rart snap tillater sånt 7 2
Sol Rampelyset Skrevet 5 timer siden #31955 Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. Sol, admin.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #31956 Skrevet 5 timer siden (endret) Murukleiven skrev (5 timer siden): Mener hun virkelig at de som jobber der gjør dette for henne fordi hun er Isabel??? Og ikke fordi hun legger igjen hundre tusenvis av kroner hver gang hun er der? Hun er jo ikke plantet på jorda i det hele tatt Hun har ikke bursdag i dag engang..😳 Hun har jo garantert informert de om at dette er hennes «special birthday trip» når hun booket fra det andre resortet. .. 😅 Hint hint… (jeg krever og krever…) 🙄 Endret 5 timer siden av Tuppenoglillemor12 9
Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #31957 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (48 minutter siden): Hun har ikke bursdag i dag engang..😳 Hun har jo garantert informert de om at dette er hennes «special birthday trip» når hun booket fra det andre resortet. .. 😅 Hint hint… (jeg krever og krever…) 🙄 Men dette er ikke noe du på noen måte kan vite, så hva gir det deg å spekulere slik? Det er jo ikke spesielt for I at ansatte yter ekstra service på et slikt sted. Hun er en god kunde og trenger neppe å kreve noe som h let. 1 3
Granneman82 Skrevet 3 timer siden #31958 Skrevet 3 timer siden Synne.h.e. skrev (6 timer siden): Hvem er CN??? Kan du skrive tydelig! Folk er ikke tankelesere🙄 Spør på en litt hyggeligere måte du neste gang! CN er Caroline Nitter, som de fleste vet, men helt greit at ikke alle vet det 😊 2 1 2
Carrot Skrevet 3 timer siden #31959 Skrevet 3 timer siden Sol 75 skrev (2 timer siden): Må si meg enig i @Sirah dette er ikke greit det som er blitt levert her inne i de siste innleggene. Samtidig kan jeg forstå at enkelte blir trigget av disse halvnakne bildene som viser Isabels tilstand, det er heller ikke greit. Dette burde Isabel absolutt tenke over. Det sitter jenter/ kvinner som sliter med SF og kan absolutt bli trigget av å se hva hun utleverer. hvilken tilstand? Og ikke minst, betyr det at alle som har lignende slank kropp nå har en tilstand? Meg selv inkludert bare fordi jeg har smal midje, lav fettprosent og er naturlig slank så er det basert på hvordan kroppen min ser ut, hvilke størrelse jeg bruker i lær osv en "tilstand" der jeg ikke skal kunne poste bilder av meg selv i sommerklær, vanlige klær, bikini fordi andre kan "bli trigget"?? Man kan ikke være en XS feller mindre ordi da er man syk og man kan ikke være XL eller større fordi da er man også syk.. For en verden enkelte lever i om så er.. 1 2 3
Sol 75 Skrevet 3 timer siden #31960 Skrevet 3 timer siden Carrot skrev (7 minutter siden): hvilken tilstand? Og ikke minst, betyr det at alle som har lignende slank kropp nå har en tilstand? Meg selv inkludert bare fordi jeg har smal midje, lav fettprosent og er naturlig slank så er det basert på hvordan kroppen min ser ut, hvilke størrelse jeg bruker i lær osv en "tilstand" der jeg ikke skal kunne poste bilder av meg selv i sommerklær, vanlige klær, bikini fordi andre kan "bli trigget"?? Man kan ikke være en XS feller mindre ordi da er man syk og man kan ikke være XL eller større fordi da er man også syk.. For en verden enkelte lever i om så er.. Om ikke du ser hvilken tilstand I er i så får det stå for deg. 7 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå