Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Celia skrev (2 timer siden):

Det vi ser nå er hva som skjer når man spiser dessert hver dag - når hverdagen din består av blomster, massasje og dine favorittretter til enhver tid - da blir fødselsdag det samme som hverdag. 

Det er ikke mulig å gjøre dagen spesiell fordi  hver eneste dag er overflod av blomster, avslapning og det beste man vet hele tiden 

Hun orket ikke engang å ta sine klær ut av kofferten i går. Hadde bestilt en utpakking., for d hadde hun glemte da hun bestilte. Så nå er alt i koffert sortert og hengt pent opp.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er arabere så de kan ikke være norske, eller vite hvem jeg er.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Hun er jo arabisk selv🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Dette riktige svaret er 16 år😂

🤣🤣🤣 Ja det må da være max! 

• Hjerte 2
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Hun orket ikke engang å ta sine klær ut av kofferten i går. Hadde bestilt en utpakking., for d hadde hun glemte da hun bestilte. Så nå er alt i koffert sortert og hengt pent opp.

Nei gud forby om hun gjør en eneste ting i livet sitt selv🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er Jack det er samme smykke som Jack har på seg på Novu shoot. Sjekk Novu sin insta. Å samme tatovering som Jack har på venstre ankel. Så det er Voldemort som kalte hun tjukk hun har tatt tilbake.Helt sykt faktisk 

IMG_4700.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
vilas skrev (35 minutter siden):

Hvor gammel er Voldemort ? I sa på snap en dag , jaja - sukket og sa  , han er eldre enn meg..... ???

Jo det er Jack helt samme kjede som han har, er solen som gjør at håret ser lysere ut enn det er 

• Nyttig 1
Skrevet
Princess_81 skrev (3 minutter siden):

Det er Jack det er samme smykke som Jack har på seg på Novu shoot. Sjekk Novu sin insta. Å samme tatovering som Jack har på venstre ankel. Så det er Voldemort som kalte hun tjukk hun har tatt tilbake.Helt sykt faktisk 

IMG_4700.jpeg

Er det noen som fortsatt tviler på at det er han?🙈

• Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (20 minutter siden):

Kan bli gjeldslave når Snap slutter med å betale 🤔🙃 og følgere får kjenne på hvor mye hun lyver og har løyet i lang tid. Jeg tror heller ikke at  400 tusen følgere sitter og ser på henne daglig.

Virker ikke som snapchat har tenkt å slutte med dette. De tjener seg søkkrike på dette.

• Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (6 minutter siden):

Er det noen som fortsatt tviler på at det er han?🙈

Jada dumme elsklingene hennes på fb kan ikke tro det er han for dronningen (Isabel) hadde aldri tatt han tilbake😅🤮🤮🤮🤮

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia92 skrev (2 minutter siden):

Virker ikke som snapchat har tenkt å slutte med dette. De tjener seg søkkrike på dette.

ja, så lenge reklamebransjen er villig til å spy ut milliarder til Snapchat på å få tvinge sine reklamer på snappere, så er det god business for reklamebransjen, snapchat og influensere som tjener på oss idioter som får denne påtvungne reklamen i trynet (og blir påvirket enten man vil eller ei) bare fordi vi er så nysgjerrige på ulike idioter som har funnet en villig gjeng til å se på livets deres.

Det er jo genialt da.. og skremmende på så mange nivåer.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (2 minutter siden):

Jada dumme elsklingene hennes på fb kan ikke tro det er han for dronningen (Isabel) hadde aldri tatt han tilbake😅🤮🤮🤮🤮

Hhoho! De skal få seg en smækk i trynet da, gitt, når det etterhvert blir avslørt av selveste ikonet selv.

Hva gjør de da? Skal de gå fra å hate fyren til "ååååååh nææææmmmen, såååå fiiiiiiiiiiiiiiint da" ?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Anbefaler å heller følge Mathilda hun er i Maldivene nå på budsjett å viser myyyyye mer content enn kjedelige Isabel som viser det samme gamle Isabel fortjener ikke ei kr spør du meg mer kvalmere menneske skal man lete lenge etter

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (23 minutter siden):

Man blir jo seriøst litt ... matt av det hele.

Jeg forstår ikke for mitt bare liv at det skal være SÅ ork å henge opp sine egne klær? 

Sorry altså, men denne "slappheten" pinner jeg faktisk på SF hennes. Det MÅ jo være grunnen at hun også ligger i senga hele dagen og, det er jo ikke som om hun får i seg noe næring ei heller vitaminer/mineraler til kroppen mtp det hun spiser - og en et lite grønt glass med noe "sunt" smoothie innimellom hjelper ikke på det i så stor grad at kroppen henter seg inn på det. 

Iskaffen hun drikker stadig vekk er jo for å piske kroppen til action, det er den som holder henne gående når hun må.

Det hele er bare ekstremt trist.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

De er arabere så de kan ikke være norske, eller vite hvem jeg er.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Hun er jo arabisk selv🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Isabel er da kurder..   men liker å kalle seg araber. Det høres penere ut…. 😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår ikke for mitt bare liv at det skal være SÅ ork å henge opp sine egne klær? 

Sorry altså, men denne "slappheten" pinner jeg faktisk på SF hennes. Det MÅ jo være grunnen at hun også ligger i senga hele dagen og, det er jo ikke som om hun får i seg noe næring ei heller vitaminer/mineraler til kroppen mtp det hun spiser - og en et lite grønt glass med noe "sunt" smoothie innimellom hjelper ikke på det i så stor grad at kroppen henter seg inn på det. 

Iskaffen hun drikker stadig vekk er jo for å piske kroppen til action, det er den som holder henne gående når hun må.

Ja enig.. Det er heller ikke normalt å bestille iskaffe til middagen heller. Hun hyler ned på både iskaffe og matcha. Dette er hennes mat. Er veldig vanlig for folk med sf å leve på flytende føde….. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Isabel er da kurder..   men liker å kalle seg araber. Det høres penere ut…. 😅

Kurdere går ikke rundt «Allahu Akbare💣» folk, kurdere er sekulære åpne folk som regel. Men nå er ikke Isabel kurder, Shehed sin pappa var hel eller halvt kurder, og Isabel sin pappa er araber. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Det ser jo ut som at hun spiser store porsjoner mat når hun får inn take away. Men jeg mistenker at hun tar noen biter sånn at d blir content av d og så kaster hun restene. For om hun hadde spist alt hun viser på innkjøp take away så hadde hun lagt på seg, d et jeg sikker på.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia92 skrev (8 minutter siden):

Kurdere går ikke rundt «Allahu Akbare💣» folk, kurdere er sekulære åpne folk som regel. Men nå er ikke Isabel kurder, Shehed sin pappa var hel eller halvt kurder, og Isabel sin pappa er araber. 

Tomato tamato..😅

• Liker 1
Skrevet
Princess_81 skrev (20 minutter siden):

Anbefaler å heller følge Mathilda hun er i Maldivene nå på budsjett å viser myyyyye mer content enn kjedelige Isabel som viser det samme gamle Isabel fortjener ikke ei kr spør du meg mer kvalmere menneske skal man lete lenge etter

Begynte å se på storyene hennes nå etter anbefaling, og jeg kan bare signere! Det var et deilig avbrekk fra IR og den fake verdenen hun lever i (uten månelanding og what not). Jeg tror ikke det er lenge til IR byttes ut på permanent basis, for dette var et friskt pust fra irritasjonen jeg har kjent på mer og mer rundt IR.

Takk for anbefaling! ❤️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (2 timer siden):

Hun måtte jo bare idag igjen nevne at hun låg i V-stil igår kveld, ikke bare en, men TO ganger! Og div annet i tillegg. 
Kan noen forklare meg hvorfor det er så gjevt å dele hvor mange ganger man får slufsen penetrert?😅 Hun skryter så stolt av det som om det var første gang hun opplevde cxuelt samkvem..😂 

Jeg blir virkelig provosert over hele dette sexuelle opplegget hennes. Og i tillegg mister hun   "alt" når hun sitter og tømmer ryggen som hun sier.  Altså skiter !! Enten på fly,restaurant el uansett hvor. l er ikke hverken elegant el  spesielt pen ifht til mange andre kjente kvinner.

Endret av vilas
  • Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...