Kønn Skrevet søndag kl. 15:50 #31661 Skrevet søndag kl. 15:50 Tuppenoglillemor12 skrev (35 minutter siden): 😂😂😂 #gaper
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:52 #31662 Skrevet søndag kl. 15:52 (endret) Sol 75 skrev (36 minutter siden): Hvem gjør sånt! Sprøyte gal! Enda verre er det at elsklingene sitter å gaper😜 😂😂😂 Skulle trodd hun er så delulu at hun faktisk tror hun gjør en god gjerning og tenker alle følgerne er noen fattige lus som aldri får smakt sånn mat og drikke…👀🙈 Hun er snill mot dem som lar de leke Sims med henne siden de er så stakkarslig fattige….Er liksom det nærmeste de kommer lux mat osv… 🙄 Skyt meg!! 🙄 Endret søndag kl. 15:53 av Tuppenoglillemor12 2 8
Trueout Skrevet søndag kl. 16:00 #31663 Skrevet søndag kl. 16:00 Hatsumomo skrev (53 minutter siden): Han har skjønt det nå, må være en overraskelse hver eneste time så holder han henne fornøyd. Hun som setter pris på de SMÅ tingene som hun så fint sier😂 1 6
Trueout Skrevet søndag kl. 16:01 #31664 Skrevet søndag kl. 16:01 Sol 75 skrev (44 minutter siden): Hvem gjør sånt! Sprøyte gal! Enda verre er det at elsklingene sitter å gaper😜 Ja det er så skremmende at jeg er tom for ord🙈 3 3
Trueout Skrevet søndag kl. 16:02 #31665 Skrevet søndag kl. 16:02 Tuppenoglillemor12 skrev (48 minutter siden): 😂😂😂 #gaper 🤣👌
Neket Skrevet søndag kl. 16:04 #31666 Skrevet søndag kl. 16:04 Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): 😂😂😂 Skulle trodd hun er så delulu at hun faktisk tror hun gjør en god gjerning og tenker alle følgerne er noen fattige lus som aldri får smakt sånn mat og drikke…👀🙈 Hun er snill mot dem som lar de leke Sims med henne siden de er så stakkarslig fattige….Er liksom det nærmeste de kommer lux mat osv… 🙄 Skyt meg!! 🙄 Ja seff!! Uten henne hadde jeg jo ALDRI fått smaken på russisk kaviar og matcha! 🤪 2 2
Maia92 Skrevet søndag kl. 16:17 #31667 Skrevet søndag kl. 16:17 Enda et bevis på at det er Jack, han har grått med henne to ganger i dag, han pleide grine før å når de var sammen😅. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 16:21 #31668 Skrevet søndag kl. 16:21 Trueout skrev (19 minutter siden): Hun som setter pris på de SMÅ tingene som hun så fint sier😂 🙄🤥🤥🤥 1
agent Skrevet søndag kl. 16:56 #31669 Skrevet søndag kl. 16:56 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): 😂😂😂 Skulle trodd hun er så delulu at hun faktisk tror hun gjør en god gjerning og tenker alle følgerne er noen fattige lus som aldri får smakt sånn mat og drikke…👀🙈 Hun er snill mot dem som lar de leke Sims med henne siden de er så stakkarslig fattige….Er liksom det nærmeste de kommer lux mat osv… 🙄 Skyt meg!! 🙄 Jeg klikker snart🫣 I need help🙏🫣😂 Var innom så på elendigheten , får helt fnatt. 1 5
agent Skrevet søndag kl. 16:58 #31671 Skrevet søndag kl. 16:58 Maia92 skrev (40 minutter siden): Enda et bevis på at det er Jack, han har grått med henne to ganger i dag, han pleide grine før å når de var sammen😅. Det hadde jeg gjort også, hvis jeg hadde vært sammen med henne.😂😂 3 1
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 17:05 #31672 Skrevet søndag kl. 17:05 (endret) Var inne og så litt nå… det er jo helt sinnsykt, helt på trynet det der opplegget med de der rosene, roseblader osv. Sånne overfladiske mennesker liker sikkert sånn blodharry greier til et frieri, men til en 31 (???) årsdag? Er fuc#%^€ bursdag. Isabel går rundt og kviner som ei drektig ku….måtte bare gå ut igjen, dette ble rent for mye for meg.. Blir sikkert verre utover dagen også hvis hun skal se delfiner osv. Nei, dette er bare så altfor sykt for meg… Endret søndag kl. 17:09 av Teflonhjernen 4 2 7
Trueout Skrevet søndag kl. 17:11 #31673 Skrevet søndag kl. 17:11 agent skrev (12 minutter siden): Det hadde jeg gjort også, hvis jeg hadde vært sammen med henne.😂😂 😂👌 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 17:12 #31674 Skrevet søndag kl. 17:12 agent skrev (15 minutter siden): Jeg klikker snart🫣 I need help🙏🫣😂 Var innom så på elendigheten , får helt fnatt. 😅 Huff ja… Det er ikke friskt👀😅 2 1
Othelia08 Skrevet søndag kl. 17:14 #31675 Skrevet søndag kl. 17:14 Skjønner at hun lever av å dele livet sitt, men jeg klarer ikke ta «kjærligheten» til noen seriøst når man bare MÅ bevise for verden at man har en suuuuuuper romantisk partner. Er det ikke litt fint å holde noe for seg selv også? Betyr ikke rosene og brevene noen ting hvis ikke alle får se dem? Så mange kjente folk der ute som holder tilbake når det kommer til forholdene sine, likevel er det ingen som tviler på romantikken. Dette er så vulgært og virker veldig lite genuint 5 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 17:14 #31676 Skrevet søndag kl. 17:14 Altså…. Men… nei huff!👀 Oida…. 😳 Men nei… kjære vene… hva i huleste er det der for noe som vises på den gule appen i dag..?!👀 Altså….. Er det innleggelse neste?😳 5 3
agent Skrevet søndag kl. 17:15 #31677 Skrevet søndag kl. 17:15 Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Var inne og så litt nå… det er jo helt sinnsykt, helt på trynet det der opplegget med de der rosene, roseblader osv. Sånne overfladiske mennesker liker sikkert sånn blodharry greier til et frieri, men til en 31 (???) årsdag? Er fuc#%^€ bursdag. Isabel går rundt og kviner og ei drektig ku….måtte bare gå ut igjen, dette ble rent for mye for meg.. Blir sikkert verre utover dagen også hvis hun skal se delfiner osv. Nei, dette er bare så altfor sykt for meg… Jeg var også innom nå🤦♀️ Hva skal mann si, det er så kleint. Hun sier rosenkålen er hennes livs kjærlighet, fint det. Men hvorfor dette behovet for å vise frem alt. Var det ikke hun som skulle logge av.🤦♀️ Hvorfor denne trangen til å vise klining og det ny pu... ansiktet. 🤦♀️ Attpåtil all den reklamen med medbrakt sirup. Hvorfor ikke si hvem han er, hun blir for meg fjortiss Isabel 🤦♀️ 3 3
agent Skrevet søndag kl. 17:17 #31678 Skrevet søndag kl. 17:17 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Altså…. Men… nei huff!👀 Oida…. 😳 Men nei… kjære vene… hva i huleste er det der for noe som vises på den gule appen i dag..?!👀 Altså….. Er det innleggelse neste?😳 Hva skjer
Othelia08 Skrevet søndag kl. 17:19 #31679 Skrevet søndag kl. 17:19 Det er jo også det samme hver gang. Roser, kort, ballonger. Hva skjedde med de små tingene og opplevelsene som var det hun satte MEST pris på? Kjærligheten til Isabel kan kjøpes og det er helt tragisk for en voksen kvinne. Hun lever jo en 15-årings drøm 👀👀 4 3 1
Spania33 Skrevet søndag kl. 17:24 #31680 Skrevet søndag kl. 17:24 (endret) Sol 75 skrev (2 timer siden): Hvem gjør sånt! Sprøyte gal! Enda verre er det at elsklingene sitter å gaper😜 Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel ved å poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… Endret søndag kl. 17:35 av Spania33 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå