Natu Skrevet søndag kl. 12:37 #31641 Skrevet søndag kl. 12:37 Altså noe så flaut at ikke Pimpen en gang kan huske hvilken dag datteren ble født? Hun må vel ha fått med seg hvor viktig denne dagen er for Isabel( ja jeg syns hun blåser det ut av alle proporsjoner) ? Jeg hadde syns det var skikkelig sårt om mora mi gratulerte meg på feil dag. Pimpen virker temmelig bortreist dessverre. 14 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:46 #31642 Skrevet søndag kl. 12:46 Natu skrev (8 minutter siden): Altså noe så flaut at ikke Pimpen en gang kan huske hvilken dag datteren ble født? Hun må vel ha fått med seg hvor viktig denne dagen er for Isabel( ja jeg syns hun blåser det ut av alle proporsjoner) ? Jeg hadde syns det var skikkelig sårt om mora mi gratulerte meg på feil dag. Pimpen virker temmelig bortreist dessverre. Hele familien er litt «korte»…😅 13 3
Solstråle1 Skrevet søndag kl. 12:56 #31643 Skrevet søndag kl. 12:56 refill skrev (1 time siden): Tenk om det viser seg å ikke være han likevel.. 😂 (jeg tror det er det jeg og altså, men 😂) Ikke lagt ut noe enda i dag ser jeg? Fornøyd med bursdagen da trolig 😊 Det hadde jo vært så morsomt! Når det gjelder at de tydeligvis hadde et stygt brudd så er det jo slik at det ikke er så langt mellom hat og kjærlighet. Om det var mange såre følelser i bildet og dyp kjærlighetssorg så er det ganske normalt å vri det til hat for å beskytte seg selv. Så om denne hemmelige mannen viser seg å være denne Jack (?) så er de ikke de første i historien som har funnet tilbake etter et opprivende brudd. Jeg håper bare hun er lykkelig, jeg. Det er få mennesker i verden jeg ønsker noe vondt. 5 3
Sirah Skrevet søndag kl. 13:42 #31644 Skrevet søndag kl. 13:42 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun lagt ut noe fra bursdagen i dag?😅 Ja hun la ut for litt siden at hun ble vekket av "deres sang", han hadde skrevet et brev til henne og så var de ute og syklet. Så ikke all verdens enda, men hun er fornøyd. Solstråle1 skrev (43 minutter siden): Det hadde jo vært så morsomt! Når det gjelder at de tydeligvis hadde et stygt brudd så er det jo slik at det ikke er så langt mellom hat og kjærlighet. Om det var mange såre følelser i bildet og dyp kjærlighetssorg så er det ganske normalt å vri det til hat for å beskytte seg selv. Så om denne hemmelige mannen viser seg å være denne Jack (?) så er de ikke de første i historien som har funnet tilbake etter et opprivende brudd. Jeg håper bare hun er lykkelig, jeg. Det er få mennesker i verden jeg ønsker noe vondt. Jeg HÅPER for både henne og Jack sin del at vi har feil. Med tanke på det shitshowet som var sist det ble slutt, tenk dere hva som skjer om det skjærer seg igjen? Da er det ikke et togkrasj vi får se.... Alt tyder jo derimot på at det er Jack, så vi får jo bare vente i spenning. Jeg håper også hun er lykkelig, ønsker henne alt godt uansett hvem Rosenkålen skulle vise seg å være. 2
Trueout Skrevet søndag kl. 14:21 #31645 Skrevet søndag kl. 14:21 Natu skrev (1 time siden): Altså noe så flaut at ikke Pimpen en gang kan huske hvilken dag datteren ble født? Hun må vel ha fått med seg hvor viktig denne dagen er for Isabel( ja jeg syns hun blåser det ut av alle proporsjoner) ? Jeg hadde syns det var skikkelig sårt om mora mi gratulerte meg på feil dag. Pimpen virker temmelig bortreist dessverre. Ikke resten av søskenene heller sa hun. Ikke viste hun hvor gammel noen av de ble i år heller🙈 Tenk å frivillig legge ut at moren din sier det🙄 Flaut!! 2 1
Trueout Skrevet søndag kl. 14:22 #31646 Skrevet søndag kl. 14:22 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun lagt ut noe fra bursdagen i dag?😅 Brev, tårer og uhemmet skryt av Jack. Har vel stelt i stand OG betalt for hele dritten selv😂 4 2
Heike m72 Skrevet søndag kl. 14:24 #31647 Skrevet søndag kl. 14:24 Shhh000 skrev (2 timer siden): Er det kun jeg som syns det er rart at Rami ikke poster noe og har postet lite de siste dagene når Isabel er i Maldivene etc? Hva om hele rosegjøken er scam og det er bare Rami😂 Rami postet litt i går. Tok en titt da han dukket opp i utforsk. Han forklarte at han kjedet seg her i Norge og poster lite da han kun kjører bil. Stille fra Sidra også eller? Shehed har vel heller ikke mye å komme med. 1
Lili-S Skrevet søndag kl. 14:24 #31648 Skrevet søndag kl. 14:24 Nå er de overraskende bursdagsplanene avslørt… Som er akkurat det samme som hun pleier å gjøre på Maldivene… Iskaffe, matcha, spa og delfiner…. 3 4
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 14:30 #31649 Skrevet søndag kl. 14:30 Lili-S skrev (6 minutter siden): Nå er de overraskende bursdagsplanene avslørt… Som er akkurat det samme som hun pleier å gjøre på Maldivene… Iskaffe, matcha, spa og delfiner…. Kjære vene.. men det er vel ingenting annet å gjøre på Maldivene så det må vel bli det.. 3 2
Trueout Skrevet søndag kl. 14:33 #31650 Skrevet søndag kl. 14:33 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Kjære vene.. men det er vel ingenting annet å gjøre på Maldivene så det må vel bli det.. Ikke lenge før det renner inn med meld fra RS da, om at det er tegn fra universet når delfinene dukker opp🙈🤣🤣🤣 3 1
Trueout Skrevet søndag kl. 14:35 #31651 Skrevet søndag kl. 14:35 Er det 13 eller 32 år hun blir i dag?🙈🙈🙈 3 3
Trueout Skrevet søndag kl. 14:39 #31652 Skrevet søndag kl. 14:39 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Har hun lagt ut noe fra bursdagen i dag?😅 Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 14:41 #31653 Skrevet søndag kl. 14:41 Trueout skrev (2 minutter siden): Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂
Trueout Skrevet søndag kl. 14:42 #31654 Skrevet søndag kl. 14:42 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣
Sirah Skrevet søndag kl. 14:53 #31655 Skrevet søndag kl. 14:53 Trueout skrev (20 minutter siden): Ikke lenge før det renner inn med meld fra RS da, om at det er tegn fra universet når delfinene dukker opp🙈🤣🤣🤣 De startet å komme igår 😁🐬 1
Trixie99 Skrevet søndag kl. 15:02 #31656 Skrevet søndag kl. 15:02 Altså det her er jo lovebombing på høyeste nivå. Kom tilbake fra frokosten og rommet er fullt av roseblader, ballonger og ENDA en svær rosebukett? Og hun gråter igjen seff….. Its too much…. Hun har tydeligvis et ekstremt bekreftelsesbehov. 4 8
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 15:06 #31657 Skrevet søndag kl. 15:06 Trixie99 skrev (4 minutter siden): Altså det her er jo lovebombing på høyeste nivå. Kom tilbake fra frokosten og rommet er fullt av roseblader, ballonger og ENDA en svær rosebukett? Og hun gråter igjen seff….. Its too much…. Hun har tydeligvis et ekstremt bekreftelsesbehov. Han har skjønt det nå, må være en overraskelse hver eneste time så holder han henne fornøyd. 4 1
agent Skrevet søndag kl. 15:08 #31658 Skrevet søndag kl. 15:08 Trixie99 skrev (Akkurat nå): Altså det her er jo lovebombing på høyeste nivå. Kom tilbake fra frokosten og rommet er fullt av roseblader, ballonger og ENDA en svær rosebukett? Og hun gråter igjen seff….. Its too much…. Hun har tydeligvis et ekstremt bekreftelsesbehov. Blir vel for tungt å flytte rose lasset rundt omkring. Jeg har ikke orket å gå inn i dag, for å se på den manipulerende fjortissen . Hvis det fortsetter sånn med utviklingen hennes, er hun snart i baby stadiet. Contentet hennes er så repeterende 5 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:13 #31659 Skrevet søndag kl. 15:13 Trueout skrev (34 minutter siden): Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂 😂😂😂 #gaper 2
Sol 75 Skrevet søndag kl. 15:16 #31660 Skrevet søndag kl. 15:16 Trueout skrev (33 minutter siden): Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂 Hvem gjør sånt! Sprøyte gal! Enda verre er det at elsklingene sitter å gaper😜 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå