Trueout Skrevet søndag kl. 11:32 #31621 Skrevet søndag kl. 11:32 (endret) BareSiri skrev (13 minutter siden): Hva er «bevis» på at hun er sammen med Jack igjen? Jeg har også sett mange bilder og det er jo ikke hans hender, armer eller bein i det hele tatt. Når dere legger frem fargen på iPhone som bevis…. Ja, da får jeg lættis! Er vel mye mere "bevis" enn det🙈 Så du tror foreksempel at det er bare tilfeldig at Jack la ut bilde fra flyplassen i Dubai, samme natt som Isabel reiste til Maldivene? Eller at han tilfeldigvis har lagt ut video fra Maldivene nå? Eller at han tok bilder til klesmerke sitt i samme villa som Isabel var på visning på? og at "rosegjøken" også tilfeldigvis bruker mye klær fra Jack sitt merke?At navnet hans ble nevnt i bakgrunnen på en innspilling med Sebastian Solberg, og kunne høres i bakgrunnen på hans story. At hun var på besøk i byen han bor i++++++Tror du virkelig alt dette er tilfeldig?Tonnevis med "bevis" for å si det sånn. Endret søndag kl. 11:40 av Trueout 10
Heike m72 Skrevet søndag kl. 11:34 #31622 Skrevet søndag kl. 11:34 (endret) Jeg håper dere som tror at det ikke er Jack har helt rett. Det forholdet og bruddet var et shitshow. Hun delte mye dritt om han og hengte han veldig ut etterpå. Det ble så klart Raadsquad med på: https://730.no/henger-ut-norske-jenter/ Jeg følger han ikke så ser ikke hva han deler siden han gjorde kontoen privat da spekulasjonene begynte. Kan det være bilder fra han mellomlandet i Dubai? Er jo litt rart om han drar til Dubai nå slik situasjonen er der, er det ikke ?? Jeg tror nok det er ganske mye vi har sett som taler for at det er Voldemort. Endret søndag kl. 11:37 av Heike m72 2 2
Trueout Skrevet søndag kl. 11:44 #31623 Skrevet søndag kl. 11:44 Heike m72 skrev (8 minutter siden): Jeg håper dere som tror at det ikke er Jack har helt rett. Det forholdet og bruddet var et shitshow. Hun delte mye dritt om han og hengte han veldig ut etterpå. Det ble så klart Raadsquad med på: https://730.no/henger-ut-norske-jenter/ Jeg følger han ikke så ser ikke hva han deler siden han gjorde kontoen privat da spekulasjonene begynte. Kan det være bilder fra han mellomlandet i Dubai? Er jo litt rart om han drar til Dubai nå slik situasjonen er der, er det ikke ?? Jeg tror nok det er ganske mye vi har sett som taler for at det er Voldemort. Ja det var jo fra mellomlanding evt...De drog jo sammen fra Dubai til Maldivene. Isabel la jo selv ut at de skulle møtes på flyplassen. 2
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 11:59 #31624 Skrevet søndag kl. 11:59 Klarer ikke ta en skit av det hun legger ut av gaver og ting han skriver, som seriøst. Det blir så falskt når man kan være sikker på 2 ting; 1) han betaler ikke for noe av det 2) hun har vel nærmest instruert han i hva og hvordan han skal ordlegge seg for å sjarmere henne mest mulig Orker ikke se det skvipet fra Maldivene, med hennes tårer og livets mann på den bursdagsturen over alle bursdager. Dere som lider dere gjennom snappene hennes, kan dere oppdatere i tråden når de drar fra Maldivene, så man slipper å klikke innom dette ultrafake tullet? 4 4
hjerteis Skrevet søndag kl. 12:00 #31625 Skrevet søndag kl. 12:00 (endret) Klart det er Jack. For det første snakket hun dårlig om han titt og stadig, men siden hun la ut en snap om at hun savnet exen, har han ikke vært nevnt. Hun følger også med her og på Jodel, og så fort det snakkes om ting hun raskt kan avkrefte, så gjør hun det. Siden januar har Voldemort vært nevnt både her og Jodel, samt blitt avbildet med henne i Paris. Dersom det ikke var han, og hun fortsatt hadde dette "hatet" overfor han, hadde dette vært avfeiet for lengst. Hun holder nok igjen fordi det skal avsløres i serien. Samt for maldivenefamilien allerede, men IKKE for bestevennene på snap 🤭 Endret søndag kl. 12:00 av hjerteis 7 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:00 #31626 Skrevet søndag kl. 12:00 Trueout skrev (27 minutter siden): Er vel mye mere "bevis" enn det🙈 Så du tror foreksempel at det er bare tilfeldig at Jack la ut bilde fra flyplassen i Dubai, samme natt som Isabel reiste til Maldivene? Eller at han tilfeldigvis har lagt ut video fra Maldivene nå? Eller at han tok bilder til klesmerke sitt i samme villa som Isabel var på visning på? og at "rosegjøken" også tilfeldigvis bruker mye klær fra Jack sitt merke?At navnet hans ble nevnt i bakgrunnen på en innspilling med Sebastian Solberg, og kunne høres i bakgrunnen på hans story. At hun var på besøk i byen han bor i++++++Tror du virkelig alt dette er tilfeldig?Tonnevis med "bevis" for å si det sånn. De er også observert sammen på beachclub i Dubai…🙄 4 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:02 #31627 Skrevet søndag kl. 12:02 BareSiri skrev (37 minutter siden): Hva er «bevis» på at hun er sammen med Jack igjen? Jeg har også sett mange bilder og det er jo ikke hans hender, armer eller bein i det hele tatt. Når dere legger frem fargen på iPhone som bevis…. Ja, da får jeg lættis! Lurer på om du vil få like mye «lættis» når det blir bekreftet av henne selv at det er Voldemort…. 🤷♀️😂 5 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:04 #31628 Skrevet søndag kl. 12:04 BareSiri skrev (44 minutter siden): Jeg fatter ikke at dere tror det er Jack som er tilbake. Hvorfor i all verden skulle hun bli sammen med han igjen??? Nå har hun vist flere bilder hvor vi ser kjærestens lår og armer. Jack er MYE mer muskuløs. Og mye brunere. Dessuten er han i Dubai og Isabel på Maldivene. 😂😂😂😂 Naiv much..?😅 6 1
Shhh000 Skrevet søndag kl. 12:13 #31629 Skrevet søndag kl. 12:13 Er det kun jeg som syns det er rart at Rami ikke poster noe og har postet lite de siste dagene når Isabel er i Maldivene etc? Hva om hele rosegjøken er scam og det er bare Rami😂
Trixie99 Skrevet søndag kl. 12:14 #31630 Skrevet søndag kl. 12:14 Shhh000 skrev (Akkurat nå): Er det kun jeg som syns det er rart at Rami ikke poster noe og har postet lite de siste dagene når Isabel er i Maldivene etc? Hva om hele rosegjøken er scam og det er bare Rami😂 Haha det var en av teoriene helt i starten. Men det er nok Jack,ja. Nok bevis på det
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:14 #31631 Skrevet søndag kl. 12:14 Kom også gjerne med en logisk forklaring på hvordan hun kan gå fra å være nesten «all in» med naboen på nyttår, for deretter å finne the love of her Life noen dager etter…?!😅🤥🤥🤥 Ikke redd for noe lengre plutselig…. Prater om at hun elsker han, planlegger å flytte sammen, familien kjenner han så godt, prater om barn, giftemål…. Planlegger hele sommeren sammen… Etter FÅ uker?? ! Come on da…. 🙄🙄🙄 6 3
Shhh000 Skrevet søndag kl. 12:16 #31632 Skrevet søndag kl. 12:16 Trixie99 skrev (1 minutt siden): Haha det var en av teoriene helt i starten. Men det er nok Jack,ja. Nok bevis på det Hva er bevisene? (Jeg har ikke fulgt med)
Ellie Italia Skrevet søndag kl. 12:16 #31633 Skrevet søndag kl. 12:16 Trixie99 skrev (2 timer siden): Jeg tro også at Isabel er en opportunist i alt dette. Hun er desperat etter kjærlighet/forhold/barn, og disse to har sannsynligvis hatt mer kontakt de siste månedene/året enn hva vi er klar over. Derfor en pangstart etter nyttår. Dessuten er han er nok den eneste hun kjenner som er villig til å være med i serien og hun bruker denne situasjonen med at de er sammen igjen/funnet den store kjærligheten for alt det er verdt. Hvordan vet du at hun skal få sin egen serie? Har hun sagt det? Når/hvor kommer denne serien? Jeg har ikke hørt hun har nevnt noe om det.
Maia92 Skrevet søndag kl. 12:17 #31634 Skrevet søndag kl. 12:17 Hun får brev etter brev av han, blomster etter blomster, alt hun snakker om at han gjorde før av det romantiske, gjør han nå også, MEN hun hadde sagt at han visste det skulle legges ut på some, at det var mest pga det, men LIKEVEL så velger ho å legge ut alt dette på some IGJEN? kan kvinner slutte å legge ut alt sånn på sosiale medier, så ser de om mannen faktisk gjør dette av ren kjærlighet? blir litt gal her😭(kan velge å ikke se på iknow🤣). 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:19 #31635 Skrevet søndag kl. 12:19 Shhh000 skrev (3 minutter siden): Hva er bevisene? (Jeg har ikke fulgt med) Les oppover i tråden 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:20 #31636 Skrevet søndag kl. 12:20 Ellie Italia skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du at hun skal få sin egen serie? Har hun sagt det? Når/hvor kommer denne serien? Jeg har ikke hørt hun har nevnt noe om det. Vel… kamera crew på slep i mange uker…?! Mic på heje familien? Sebastian Solberg røper det…?! 4
Ellie Italia Skrevet søndag kl. 12:22 #31637 Skrevet søndag kl. 12:22 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Vel… kamera crew på slep i mange uker…?! Mic på heje familien? Sebastian Solberg røper det…?! Kamera crew? Når? Hvor? Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, men dette har jeg ikke sett. På Isabel sin snap da eller? Hørte forresten Linda si hun ville ha en date med Sebastian Solberg, det var tull eller?!
Giu Skrevet søndag kl. 12:25 #31638 Skrevet søndag kl. 12:25 Kanskje de forteller noe om naboen i serien ? 😅
refill Skrevet søndag kl. 12:31 #31639 Skrevet søndag kl. 12:31 (endret) Ellie Italia skrev (8 minutter siden): Kamera crew? Når? Hvor? Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, men dette har jeg ikke sett. På Isabel sin snap da eller? Hørte forresten Linda si hun ville ha en date med Sebastian Solberg, det var tull eller?! Hun hadde mic på seg i julen bl.a, familien og. Da hun tok VIP avgang fra Oslo til Bali (tror jeg). Og på Maldivene etter nyttår. Vært synlig mange ganger og ikke noe særlig forsøk på å skjule det "hemmelige prosjektet". Edit: og da hun var med Seb i Dubai nå sist ja. Da var jo han på jobbreise. Han var med på regi av Girls of Oslo. Endret søndag kl. 12:33 av refill 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:34 #31640 Skrevet søndag kl. 12:34 Har hun lagt ut noe fra bursdagen i dag?😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå