Gjest orfeus Skrevet 9. april 2018 #2721 Del Skrevet 9. april 2018 5 minutter siden, neiognei skrev: Okei. Jeg syntes synd på Isabel. Ikke fordi at de "andre" har vært så fryktelig fæle mot henne, men fordi at hun tar det så hardt. Det er like ille det, på en måte. Men nå bare melker hun det litt for meget. Innlegg på innlegg om hvor synd det er på henne og bursdagen ble ødelagt og Pierre sitt synspunkt og og og. Nå tok hun det så langt at offerrollen forsvant og den griske stakkarsfanten tok over. Sympati slutt. Overdosen med «stakkars meg» kan få følger for henne. Vedder på at det er en del følgere som ikke orker mer etter x antall innlegg på SoMe med tårer og kjefting. Det er helt greit at hun får blåst ut og vist hva som skjer med en som blir gjort narr av offentlig, men ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. april 2018 #2722 Del Skrevet 9. april 2018 2 timer siden, BethD skrev: Herman Flesvig er jo i vertfall litt mykere i kantene og prøver å spille mer på det generelle,morsmmme med de... Han andre er jo direkte stygg Enig. Herman Flesvig er ikke slem. Han Mads Hansen virker fornærmet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 9. april 2018 #2723 Del Skrevet 9. april 2018 46 minutter siden, neiognei skrev: Okei. Jeg syntes synd på Isabel. Ikke fordi at de "andre" har vært så fryktelig fæle mot henne, men fordi at hun tar det så hardt. Det er like ille det, på en måte. Men nå bare melker hun det litt for meget. Innlegg på innlegg om hvor synd det er på henne og bursdagen ble ødelagt og Pierre sitt synspunkt og og og. Nå tok hun det så langt at offerrollen forsvant og den griske stakkarsfanten tok over. Sympati slutt. Ja, det er jo helt på trynet hvor mye hun har melker dette! Seriøst, hvor lenge skal hun holde dette gående?! I en måned til? Kristin la ut en video for å komme med sin versjon, men har vel lagt det hele ligge. Men Isabel bare fortsetter "buhuu, stakkars meg" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 9. april 2018 #2724 Del Skrevet 9. april 2018 Problemet med hele denne saken, er vel at utseende er et veldig ømt tema for Isabel. Og det er jo da et paradoks at hun legger ut hundrevis av (lettkledde) bilder av kroppen sin i året når hun egentlig har masse komplekser for den. Som tidligere nevnt her, blir kjendiser parodiert hele tiden. Jeg kan nevne i fleng: Kongen, Mette Marit, Marit Bjørgen, Therese Johaug, Hellstrøm, Petter Stordalen, Jens Stoltenberg, Erna Solberg osv, osv, osv. Forskjellen er at disse har litt selvironi og ikke er så selvhøytidelige som Isabel, og at de kanskje heller synes det er litt morsomt. Kanskje Isabel ikke skulle spille så mye på kropp hvis dette er et ømtålig tema for henne? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 9. april 2018 #2725 Del Skrevet 9. april 2018 16 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Synes ting har gått for langt nå. En ting er f. eks kritisere overforbruk hennes av klær, men det og gjøre narr av utsende og slenge stygge kommentarer er ikke overhode greit. Når det foregår over tid og på en slik måte er det ikke humor, nei det kalles mobbing. Jeg er ikke hennes største fan men som deg/meg hun er et menneske med følelser. Forestill deg om du hadde vært i hennes sko og daglig fått kommentarer på utsende ditt. Ett utsende du har vært så usikker på at du har betalt for diverse operasjoner bare fordi man har vært så usikker. Og når man da endelig er fornøyd forsetter folk å slenge kommentarer på alt som er feil med utsende ditt. Jævlig lett og tenke at det bare er å overse, for det er relativt få av oss som får slengt så mye dritt daglig. For all del er lov å diskutere innholdet på bloggen, men er ikke nødvendig å gå på utsende til en person Enig! Jeg er ikke fan av Isabell, og synes det er helt på sin plass å diskutere hennes påvirkningskraft, oppførsel på PH osv, men å latterliggjøre utseendet hennes er ikke greit i det hele tatt. Det er forskjell på å skrive: "Jeg liker ikke at Isabell tjener penger på å fronte plastiske operasjoner", og: "Rumpa hennes ser helt jævlig ut". Jeg syns det er synd at en debatt som kunne vært saklig og konstruktiv, blir ødelagt av av noen skal slenge dritt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 9. april 2018 #2726 Del Skrevet 9. april 2018 22 minutter siden, Hebbbbbe skrev: Problemet med hele denne saken, er vel at utseende er et veldig ømt tema for Isabel. Og det er jo da et paradoks at hun legger ut hundrevis av (lettkledde) bilder av kroppen sin i året når hun egentlig har masse komplekser for den. Som tidligere nevnt her, blir kjendiser parodiert hele tiden. Jeg kan nevne i fleng: Kongen, Mette Marit, Marit Bjørgen, Therese Johaug, Hellstrøm, Petter Stordalen, Jens Stoltenberg, Erna Solberg osv, osv, osv. Forskjellen er at disse har litt selvironi og ikke er så selvhøytidelige som Isabel, og at de kanskje heller synes det er litt morsomt. Kanskje Isabel ikke skulle spille så mye på kropp hvis dette er et ømtålig tema for henne? Nettopp. Hvordan kan vi som seere/lesere vite at dette bare er en forsvarsmekanisme/behov for bekreftelse, før hun faktisk sier det selv? Ja, hun har visstnok lagt ut en video der hun snakker om usikkerhetene men det er ikke gitt at alle har sett den, og tross det viser hun stadig like mye kropp. Kritikere er ikke tankelesere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 9. april 2018 #2727 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg synes det blir så kunstig(eller fake for å bruke bloggerspråket) når hun i ene snappen klager over hvor vondt og sårt alt dette er for henne, så i neste legger hun ut bilde av den lettkledde kroppen sin. Det blir så vanskelig å tro henne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. april 2018 #2728 Del Skrevet 9. april 2018 Helt ærlig er hun vel ikke opptatt av at noen skal tro henne, sålenge man kommenterer "goals ❤️" under de lettkledde bildene hennes på instagram, slik at hun kan få et snev av bekreftelse. Troverdigheten står ikke like høyt på lista. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alphamale Skrevet 9. april 2018 #2729 Del Skrevet 9. april 2018 Ingen som så på God Kveld Norge? Hun dama tjener 2-300’000 i mnd. På bloggingen så hun ler nok ganske greit hele veien til banken 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. april 2018 #2730 Del Skrevet 9. april 2018 59 minutter siden, Alphamale skrev: Ingen som så på God Kveld Norge? Hun dama tjener 2-300’000 i mnd. På bloggingen så hun ler nok ganske greit hele veien til banken Husk at lykke ikke kan kjøpes for penger. Det er nok flere av influenserne som tjener fett på å utlevere eget og familiens liv i diverse kanaler på sosiale medier som kommer til å få seg en smell etterhvert. Spesielt de som ikke har utdanning eller annen arbeidserfaring å falle tilbake på... Teksten til Britney Spears «Lucky» varslet hennes store fall, og beskriver nok tomheten mange av de overnevnte etterhvert begynner å kjenne på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 9. april 2018 #2731 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Mange fokuserer på dette med at man må skille mellom sak og person. Som et utgangspunkt er dette selvfølgelig riktig, men i dette tilfellet er det tale om en sak som en person virkelig har frontet og dominert: Isabel. Er det virkelig slik at man som offentlig person kan ture frem som man vil i samfunnet, spre alle slags dårlige holdninger og uttalelser, men likevel kunne forvente å ikke bli nevnt med navn i innlegg som retter kritikk mot nettopp slik oppførsel? Jeg henger ikke med på at dette overdrevne fokuset på å ikke nevne navn hører hjemme i et moderne og liberalt samfunn, hvor frihet suppleres av ansvar. Det er barnslig, feigt og fordummende for både samfunnsdebatten og ens personlige utvikling å tro at man kan brase ut med det man vil, men falle sammen som et korthus idet man møter motstand fra andre som benytter seg av retten til å si det de vil. Det handler om å kunne stå rakrygget i det, og ta ansvar for det man sier, gjør og fronter. Men selvfølgelig er det lettere å stakkarsliggjøre seg selv når ting ikke går som man vil, og sanke sympati ved å lage overskrifter av typen "DAGEN ENDTE FULLSTENDIG I TÅRER - SWIPE OPP FOR Å LESE" "DETTE ER HJERTESKJÆRENDE - SWIPE OPP FOR Å LESE". Hva er det neste - "lik og del"? Jeg kjøper ikke disse krokodilletårene et eneste sekund. Når det gjelder kommentarene som går på utseendet til Isabel syns jeg verken at Kristin, Dennis eller Mads Hansen har gått utover det hun må tåle. Jeg har ikke telling på hvor mange innlegg hun har lagt ut hvor hun indirekte latterliggjør sitt naturlige utseende og deler før og etter-bilder hvor hun skryter av "forbedringene". Klart dette påvirker de unge leserne hennes, og klart hun får andre med lignende trekk som hun selv tidligere hadde til å føle at de ikke hører til. Hvorfor skal hun få latterliggjøre et naturlig utseende, mens andre ikke kan gjøre det i den andre retningen? Det virker som om hun har vært oppslukt i tanken om at hun må være deiligere enn andre, at hun har råd til å være det, og at hun har gjort seg fortjent til alt dette som hun tror at alle andre misunner henne. Selvfølgelig er det da ikke kjekt å få realiteten i fleisen ved at det kommer frem at langt fra alle syns det hun gjorde var en forbedring. Da er den enkleste løsningen selvfølgelig å prøve å tie ihjel folk. Men dette må hun tåle - det er baksiden av medaljen som hun har valgt å bære med den ytterste stolthet. Det færreste av det vi får her i livet kommer uten en pris, og dette er den hun må betale. Endret 9. april 2018 av 365vinter 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. april 2018 #2732 Del Skrevet 10. april 2018 Tråden er ryddet for hetsende utsagn. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 10. april 2018 #2733 Del Skrevet 10. april 2018 Hun her har mange gode poenger. Jeg støtter Isabel 100% i dette tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. april 2018 #2734 Del Skrevet 10. april 2018 @Privatbruker Ribecka har sikkert gode poenger, men jeg orker ikke så lange videoer hvor poengengene pakkes inn i alt for mange ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 10. april 2018 #2735 Del Skrevet 10. april 2018 Hun her Ribecka sier at "skal ikke de med mange følgere få lov til å operere seg?". Det er vel ikke det som er poenget. Greien er at Isabel har så mange følgere, og tjener så mange penger, nettopp FORDI hun har operert seg. Hun profitterer på operajonene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 10. april 2018 #2736 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg synes denne saken har gått altfor langt og altfor mange har meldt seg på. Kjempetrist at Isabel føler seg uthengt men for å bruke Ribeka sitt eksempel, om du går til læreren din og sier at du føler deg uthengt og dårlig behandlet, vil han/hun da anbefale deg å snakke med alle andre enn den konflikten er med?Nei, de vil sette opp et møte mellom de to partene så de kan forsøke å finne ut av saken. Isabel sier hun ikke tør å møte Kristin for å snakke ut, men har istedet lagt ut x antall innlegg på blogg, instagram og youtube, nå har også venner og kjæreste meldt seg på og sagt sin mening. Hun kan ikke styre hva venninna legger ut men videoen med kjæresten er lagt ut på hennes egen blogg. Kristin har forholdt seg taus etter den ene videoen der de ville forklare seg så det er Isabel som holder liv i konflikten, Jeg blir også litt forvirra når hun sier hun er så usikker på seg selv og sin kropp. Dette er trist å høre men om hun har så komplekser for kroppen sin hvorfor velger hun å legge ut bilder som fremhever det hun sier hun er usikker på? Et eksempel er rumpa som hun sier hun ikke er fornøyd med, det første bildet jeg så da jeg gikk inn på profilen hennes på Instagram var av rumpa, i en minimal bikinitruse. Hun har valgt å forbli i rampelyset og har stått frem med operasjoner, noe mange (deriblant Kristin) er imot og kan ikke forvente å bli hyllet uhemmet 100%, det er det ingen som blir, om du er offentig eller ei. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 12. april 2018 #2737 Del Skrevet 12. april 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/l1bvKk/isabel-raad-etter-bloggkrangelen-jeg-er-et-skrekkeksempel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 12. april 2018 #2738 Del Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Putti skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/l1bvKk/isabel-raad-etter-bloggkrangelen-jeg-er-et-skrekkeksempel Hun burde komme seg til en god psykolog 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 12. april 2018 #2739 Del Skrevet 12. april 2018 Kanskje sjokket over å se egen rumpe live på PH er for mye. En ting er å ha full kontroll over stillbilder og videoer, da kan man leve i illusjonen om det perfekte, men det som blir vist på PH er alt annet enn perfekt. Håper det kan være en vekker for henne og ikke minst for de som eventuelt vurderer å dra til Tyrkia på BB-shopping. Reversering er sikkert mulig, altså fjerne proteser og fettsuge. Hun var jo perfekt før BB og alt det andre! Dette gjelder alle med BB: Det ser pent ut på stillbilder, men helt forferdelig når rumpa er i bevegelse. Det er jo ikke stramme muskler, men noe annet ... https://instagram.com/p/BPhlsCxh1Iw/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 12. april 2018 #2740 Del Skrevet 12. april 2018 1 time siden, orfeus skrev: Kanskje sjokket over å se egen rumpe live på PH er for mye. En ting er å ha full kontroll over stillbilder og videoer, da kan man leve i illusjonen om det perfekte, men det som blir vist på PH er alt annet enn perfekt. Håper det kan være en vekker for henne og ikke minst for de som eventuelt vurderer å dra til Tyrkia på BB-shopping. Reversering er sikkert mulig, altså fjerne proteser og fettsuge. Hun var jo perfekt før BB og alt det andre! Dette gjelder alle med BB: Det ser pent ut på stillbilder, men helt forferdelig når rumpa er i bevegelse. Det er jo ikke stramme muskler, men noe annet ... https://instagram.com/p/BPhlsCxh1Iw/ Sant. På bilder kan de photoshoppe rumpa perfekt, men ser annerledes ut i IR. Ser ikke bra ut. Skjønner ikke hvorfor de ikke heller prøver å trene seg til større rumpe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå