Sirah Skrevet i går, 19:28 #31721 Skrevet i går, 19:28 Spania33 skrev (2 timer siden): Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel ved å poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… Det er jo helt... jeg skal ikke skrive det engang 😖 Er det noen som faktisk har postet noe.....? Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Helt ærlig så burde det blitt forsket på disse RS folkene.. FEIRER de bursdagen hennes og spiser kake og legger det ut på RS gruppa???! Det er jo ikke friskt! Er vel et par stykker som har skrevet/skriver bachelor/master om det. Har sett at sånne spørreundersøkelser har blitt postet her og der. Hadde vært spennende å sett resultatet av disse....
agent Skrevet i går, 19:29 #31722 Skrevet i går, 19:29 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Var det frisyren til Wilhelm vi så et glimt av? Det er nesten værre det, hvis det skulle være W😱
hjerteis Skrevet i går, 19:29 #31723 Skrevet i går, 19:29 (endret) agent skrev (4 minutter siden): Du tuller nå? Trodde dem 🙈 Hahahha, det blir nok Holiday Inn etterpå 😂 Endret i går, 19:30 av hjerteis 1
Sirah Skrevet i går, 19:30 #31724 Skrevet i går, 19:30 agent skrev (Akkurat nå): Det er nesten værre det, hvis det skulle være W😱 Ja det hadde faktisk vært enda værre! 1 1 1
Spania33 Skrevet i går, 19:33 #31725 Skrevet i går, 19:33 Sirah skrev (1 minutt siden): Det er jo helt... jeg skal ikke skrive det engang 😖 Er det noen som faktisk har postet noe.....? Flere som bare nøyer seg med å gratulere (heldigvis), men noen har også postet bilde. Har vel bare sett bilde av is-kaffe og «opp med nebbet» så langt, altså ingen som har lagd middag ennå 😅 1
Classy Skrevet i går, 19:34 #31726 Skrevet i går, 19:34 agent skrev (1 time siden): Hun er vel fortsatt vandrende 🚩🚩 Jeg er enig med deg ang. forholdet de hadde. Hvordan hun oppførte seg i den serien han var med på, var ikke bra. Derfor har jeg aldri forstått han det var han som var den stygge ulven. Bruddet kom vel da han ville bli medeier i Ivorie.. Men det var han som hjalp henne i gang, det hadde hun ikke klart alene. Etter det kom Reme inn i bildet. Ja, hun der er fortsatt ett vandrende rødt flagg den dag i dag🚩 Ja, Jack var den som hjalp henne igang ja.. Derfor Jack ble den store stygge ulven var kun IR sin feil ene og alene pga all dritten hu slengte rundt seg om han offentlig, hevngjerrig som fy har hu alltid vært og ett enormt oppmerksomhetsbehov som fort kan gå utover de hu har nærmest.. De som fikk med seg runde en av Paradise Hotel vet nøyaktig hva jeg mener.. Hu har ikke forandret seg stort for å si det mildt.. 4 1
Sirah Skrevet i går, 19:34 #31727 Skrevet i går, 19:34 Spania33 skrev (Akkurat nå): Flere som bare nøyer seg med å gratulere (heldigvis), men noen har også postet bilde. Har vel bare sett bilde av is-kaffe og «opp med nebbet» så langt, altså ingen som har lagd middag ennå 😅 Kvelden er enda ung og fine folk spiser seint er det noe som heter 😅 2
Trixie99 Skrevet i går, 19:34 #31728 Skrevet i går, 19:34 Altså…..det ligger jo i kortene at dette kommer til å skje snart🫣
Classy Skrevet i går, 19:35 #31729 Skrevet i går, 19:35 Nå ha jeg tråkka meg gjennom storyen til IR.. Dama feirer nok sin 32 års dag, men mentalt har hun stoppa opp ett sted i tenårene.. Helt ærlig hadde dette passa inn i en sweet sixteen movie back in the days… 8 1 2
Hatsumomo Skrevet i går, 19:43 #31730 Skrevet i går, 19:43 Trixie99 skrev (8 minutter siden): Altså…..det ligger jo i kortene at dette kommer til å skje snart🫣 Klart det, hands down i både villa, Ivory og pengene til I. 1 3
Spania33 Skrevet i går, 19:43 #31731 Skrevet i går, 19:43 Trixie99 skrev (6 minutter siden): Altså…..det ligger jo i kortene at dette kommer til å skje snart🫣 Uten at det hele blir filmet av et TV-selskap? Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg at de henger på slep denne turen også? 1
agent Skrevet i går, 19:44 #31732 Skrevet i går, 19:44 Classy skrev (6 minutter siden): Nå ha jeg tråkka meg gjennom storyen til IR.. Dama feirer nok sin 32 års dag, men mentalt har hun stoppa opp ett sted i tenårene.. Helt ærlig hadde dette passa inn i en sweet sixteen movie back in the days… Gudskjelov, AMEN💯🎯 enig med deg❤️ Har skrevet det mange ganger hun er mentalt på fjortiss stadiet. Hennes mentale utvikling har stoppet helt opp. Jeg kan strekke meg til 17-18 års alder, men ikke mer.🫣😂 6 1
Sirah Skrevet i går, 19:44 #31733 Skrevet i går, 19:44 Spania33 skrev (Akkurat nå): Uten at det hele blir filmet av et TV-selskap? Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg at de henger på slep denne turen også? De lurer garantert i kulissene. Eventuelt så filmer de selv og overleverer.... 3 3
Classy Skrevet i går, 19:50 #31734 Skrevet i går, 19:50 agent skrev (1 minutt siden): Gudskjelov, AMEN💯🎯 enig med deg❤️ Har skrevet det mange ganger hun er mentalt på fjortiss stadiet. Hennes mentale utvikling har stoppet helt opp. Jeg kan strekke meg til 17-18 års alder, men ikke mer.🫣😂 18 år er er å strekke strikken langt, men ok det er max også det da… 🤯🫣🤪 1
agent Skrevet i går, 19:51 #31735 Skrevet i går, 19:51 Sirah skrev (2 minutter siden): De lurer garantert i kulissene. Eventuelt så filmer de selv og overleverer.... Men hvis det skulle være tilfelle, at hun og love of my life har vært sammen en god stund. Da vil jeg si det at hun har fortalt løgner ganske lenge. Troverdigheten hennes er helt borte. For hun sier jo selv at hun forteller ALT og lyver ikke om noe. Hun er en åpen bok osv osv. Hva med Naboen og alle de andre gjøkene. 7
agent Skrevet i går, 19:53 #31736 Skrevet i går, 19:53 Classy skrev (1 minutt siden): 18 år er er å strekke strikken langt, men ok det er max også det da… 🤯🫣🤪 Max 18 (strikken er veeeeldig lang da) 2 1
Classy Skrevet i går, 19:55 #31737 Skrevet i går, 19:55 agent skrev (2 minutter siden): Men hvis det skulle være tilfelle, at hun og love of my life har vært sammen en god stund. Da vil jeg si det at hun har fortalt løgner ganske lenge. Troverdigheten hennes er helt borte. For hun sier jo selv at hun forteller ALT og lyver ikke om noe. Hun er en åpen bok osv osv. Hva med Naboen og alle de andre gjøkene. Jeg har alltid kalt IR for en lystløgner og det er det hu er også..En meget god lystløgner.. 6 1 3
Sirah Skrevet i går, 19:56 #31738 Skrevet i går, 19:56 agent skrev (4 minutter siden): Men hvis det skulle være tilfelle, at hun og love of my life har vært sammen en god stund. Da vil jeg si det at hun har fortalt løgner ganske lenge. Troverdigheten hennes er helt borte. For hun sier jo selv at hun forteller ALT og lyver ikke om noe. Hun er en åpen bok osv osv. Hva med Naboen og alle de andre gjøkene. Ja det har hun dersom de har holdt på en stund. Jeg tror fremdeles at Naboen har vært flere forskjellige... Mye mulig han også har vært en nabo en gang i tiden...... 1 2 1
Lili-S Skrevet i går, 19:57 #31739 Skrevet i går, 19:57 Og nå tror hun ikke på månelandingen…. 😂😵💫😂 Uff… 1 2
Sirah Skrevet i går, 20:00 #31740 Skrevet i går, 20:00 Lili-S skrev (2 minutter siden): Og nå tror hun ikke på månelandingen…. 😂😵💫😂 Uff… Jeg er glad vi har denne tråden slik at man slipper å inn og se på galskapen selv 🫣 Det skulle jo ikke vært mulig.... 3 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå