Korpsnerden Skrevet 23. november #25241 Skrevet 23. november Sirah skrev (1 time siden): Haha jeg tenkte det samme sist de var i India 😅 Skolebygningen er gitt fra Isabel sin private inntekt ja og har ingenting med de 10% som skal gå fra Ivorie Kjempebra 👏🏻👏🏻 2
Sirah Skrevet 23. november #25242 Skrevet 23. november Korpsnerden skrev (7 minutter siden): Kjempebra 👏🏻👏🏻 Ja veldig bra 1
Hallepalle2 Skrevet 23. november #25243 Skrevet 23. november Jeg har ikke sett snapstory til Isabel på evigheter fordi de er blitt usigelig kjedelige, men nå er det utrolig interessant å følge henne. Å se små glimt av det genuine India, den enorme forskjellen på ekstrem fattigdom og ufattelig velstand gjør inntrykk. At de får møte kongen viser jo også at de anses som mer enn vanlige turister. Og så må jeg si at søstrene Raad her viser mer takt og tone enn Andersen som stiller i audiens i kort tenniskjole. 2 1
Teflonhjernen Skrevet 23. november #25244 Skrevet 23. november Hallepalle2 skrev (22 minutter siden): Jeg har ikke sett snapstory til Isabel på evigheter fordi de er blitt usigelig kjedelige, men nå er det utrolig interessant å følge henne. Å se små glimt av det genuine India, den enorme forskjellen på ekstrem fattigdom og ufattelig velstand gjør inntrykk. At de får møte kongen viser jo også at de anses som mer enn vanlige turister. Og så må jeg si at søstrene Raad her viser mer takt og tone enn Andersen som stiller i audiens i kort tenniskjole. Er vel noe misvisende det også iom at India ikke har kongedømme…. 2 6
smiiiley Skrevet 23. november #25245 Skrevet 23. november Sirah skrev (1 time siden): Ser T er aktiv i kommentarfeltet også 😅 Hun er virkelig besatt! Hun gir seg aldri hun. Sykelig opplegg. Hun må da være her inne også vil jeg tro? For min del kan jeg ikke fatte og begripe at det finnes et stort flertall som vier livet sitt med å skrive negativt om en influenser «de ikke fulger med på». Det må jo gå ekstremt mye tid på bare det å følge med for å finne ting å ta dem på? Regner ikke med det er tid til å både være i arbeidslivet og det å være «stalker»? Spør for en venn 🙈 2 7
Sirah Skrevet 23. november #25246 Skrevet 23. november Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Er vel noe misvisende det også iom at India ikke har kongedømme…. Kopiert fra Wikipedia: Maharaja. Maharaja (også skrevet maharajah) er en indisk fyrstetittel. Ordet kommer fra hindi og er sammensatt av maha, som betyr stor, og raja, som betyr fyrste eller konge. Titlene maharana, maharao og maharaol er varianter med samme betydning som maharaja. Så konge er jo ikke helt misvisende Han norske politikeren kaldte han også for konge. 4
Sirah Skrevet 23. november #25247 Skrevet 23. november smiiiley skrev (3 minutter siden): Hun gir seg aldri hun. Sykelig opplegg. Hun må da være her inne også vil jeg tro? For min del kan jeg ikke fatte og begripe at det finnes et stort flertall som vier livet sitt med å skrive negativt om en influenser «de ikke fulger med på». Det må jo gå ekstremt mye tid på bare det å følge med for å finne ting å ta dem på? Regner ikke med det er tid til å både være i arbeidslivet og det å være «stalker»? Spør for en venn 🙈 Jeg er helt enig med deg. Har selv en influenser jeg virkelig ikke orker. Holder meg langt unna, jeg oppsøker jo ikke ting som utelukkende påvirker meg negativt? Jeg er virkelig ikke fan av alt familien Raad gjør heller, men stort sett så syntes jeg det er trivelig å følge med. Derfor gjør jeg det også. Det er forskjell på å være kritisk og å stille spørsmål og på å holde på sånn som f.eks T gjør. 4
Lana01 Skrevet 23. november #25248 Skrevet 23. november Hallepalle2 skrev (1 time siden): Jepp, der er de🤣under fullt navn. Det er gøy. Litt avslørende , måtte inn å se jeg også . Huff og huff 4
smiiiley Skrevet 23. november #25249 Skrevet 23. november Sirah skrev (16 minutter siden): Jeg er helt enig med deg. Har selv en influenser jeg virkelig ikke orker. Holder meg langt unna, jeg oppsøker jo ikke ting som utelukkende påvirker meg negativt? Jeg er virkelig ikke fan av alt familien Raad gjør heller, men stort sett så syntes jeg det er trivelig å følge med. Derfor gjør jeg det også. Det er forskjell på å være kritisk og å stille spørsmål og på å holde på sånn som f.eks T gjør. Helt enig. Hvis noen på internett gir deg dårlige vibber, så tar man ansvar for egen psykiske helse og holder seg unna. Såpass må man kunne ta ansvar for seg selv og egen livskvalitet. Jeg er også enig i at man kan kan være kritiske, men det som foregår inne på KG og kommentarfelt rundt om er bikket over til sykelig etter min mening. 6 1
Sirah Skrevet 23. november #25250 Skrevet 23. november smiiiley skrev (Akkurat nå): Helt enig. Hvis noen på internett gir deg dårlige vibber, så tar man ansvar for egen psykiske helse og holder seg unna. Såpass må man kunne ta ansvar for seg selv og egen livskvalitet. Jeg er også enig i at man kan kan være kritiske, men det som foregår inne på KG og kommentarfelt rundt om er bikket over til sykelig etter min mening. Nemlig. Jeg har selv valgt å avfølge flere som ikke tilfører meg noe positivt. Såpass ansvar for egen lykke tar jeg. Jeg oppsøker jo ikke mennesker jeg ikke liker i det virkelige liv heller, så hvorfor skal jeg gjøre det på internett? Helt enig i det siste også. Det er noe med tonen man velger å bruke innimellom.... 1 1
Alauda Skrevet 23. november #25251 Skrevet 23. november (endret) Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Som sagt tidligere så er det utrolig positivt det hun har gjort og en flott ting, men litt spesielt at hun som virkelig haater journalister nå villig vekk har snakket med VG. Dette er jo en gladsak, men tydelig hvordan Isabel melker dette med veldedighet. Det er vel også på en måte positivt så kanskje andre influensere gjør det samme 🤷♀️ Kommentarfeltet under er det gøyeste å lese, mye RS og ❤️ der. Jeg ser ikke noe kommentarfelt under artikkelen. Endret 23. november av Alauda
Sirah Skrevet 23. november #25252 Skrevet 23. november Alauda skrev (1 minutt siden): Jeg ser ikke noe kommentarfelt under artikkelen, mon om det er fjernet, evt er jeg litt blind Du må finne den på VG på Facebook Er der kommentarfeltet er, ikke inne i selve artikkelen
Alauda Skrevet 23. november #25253 Skrevet 23. november Sirah skrev (Akkurat nå): Du må finne den på VG på Facebook Er der kommentarfeltet er, ikke inne i selve artikkelen Takk 😊 1
Hallepalle2 Skrevet 23. november #25254 Skrevet 23. november Teflonhjernen skrev (40 minutter siden): Er vel noe misvisende det også iom at India ikke har kongedømme…. Konge er mitt begrep, jeg var usikker på hvordan Maharaja skrives og valgte konge for letthets skyld. Burde skjønt at man ikke slipper unna med slikt 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23. november #25255 Skrevet 23. november Her var det skjedd mye i kommentarfeltet siden i går kveld!😂 Artikkel i VG også ja.. Men er det fortsatt ikke «feil» å skrive: «åpnet skole i India»? Eller? Om man googler så kommer det faktisk opp fløy og ikke skole…. Men men🤷🏼♀️ Er fortsatt generøst av henne.. Men en hel skole har hun ikke bygget… 3 6
Lana01 Skrevet 23. november #25256 Skrevet 23. november Nå har også lærere ved skolen kommentert , på Insta Isabell. De takker Isabell , med stor glede ikke bare for den nye bygningen , men for å skapt håp om en bedre fremtid , for disse fattige barna. Dette er helt fantastisk gleden å lese i alle sine øyne, dette betyr enormt mye for landsbyen og ikke minst barna, som for glede av en flott skole .. rørende 1 6
Hatsumomo Skrevet 23. november #25257 Skrevet 23. november (endret) Sirah skrev (54 minutter siden): Du må finne den på VG på Facebook Er der kommentarfeltet er, ikke inne i selve artikkelen Nå gikk jeg også inn å leste der. "Tårene rant og rant", "Jeg gråt meg gjennom hele India turen"; hjelpe meg så tragisk folk er. Skriver jo hva som helst uten filter, jeg tror ikke en flekk på at folk sitter å griner av dette. Det er oppmerksomhet og håp om at IR leser dette skvipet som gjør at folk skriver slik. Samme med de som sleiker henne oppetter ryggen i kommentarfeltet, at de ikke er flau! Det VG sin avis vi snakker om her, ikke Snap og Insta. Endret 23. november av Hatsumomo 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23. november #25258 Skrevet 23. november Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Nå gikk jeg også inn å leste der. "Tårene rant og rant", "Jeg gråt meg gjennom hele India turen"; hjelpe meg så tragisk folk er. Skriver jo hva som helst uten filter, jeg tror ikke en flekk på at folk sitter å griner av dette. Det er oppmerksomhet og håp om at IR leser dette skvipet som gjør at folk skriver slik. Samme med de som sleiker henne oppetter ryggen i kommentarfeltet, at de ikke er flau! Det VG sin avis vi snakker om her, ikke Snap og Insta. Haha jeg fikk også sjokk over det kommentarfeltet!👀🙈 Jooooo hun HAR bygget en HEL skole, Isabel er verdens varmeste og snilleste menneske, Hadde verden hatt fler av henne ville verden blitt et bedre sted, jeg gråååååter, osv osv.. 😳 Dette er et skremmende kommentarfelt.😳🙈 Men sant skal sies.. man må bruke penger for å tjene penger.. 🤔🤷🏼♀️ Isabel sine egne ord.. 3 7
Bendie Skrevet 23. november #25259 Skrevet 23. november (endret) Lana01 skrev (58 minutter siden): Nå har også lærere ved skolen kommentert , på Insta Isabell. De takker Isabell , med stor glede ikke bare for den nye bygningen , men for å skapt håp om en bedre fremtid , for disse fattige barna. Dette er helt fantastisk gleden å lese i alle sine øyne, dette betyr enormt mye for landsbyen og ikke minst barna, som for glede av en flott skole .. rørende For disse barna betyr dette enormt mye. I stedet for å sitte på murgulvet, har de nå pulter og sitteplasser med puter. De har fått nye skolesekker og pennal. Så det IR bidrar med er langt mer enn en bygning, hun gir de en fremtid og et håp. Skolegang er veien ut av fattigdom. IR vil også komme tilbake neste år og har allerede planer for hva hun da kan gjøre. Hun sørger for at kvinnene får prosjekter å holde på med symaskinene. Slik at de får lønnet arbeid. Det er så viktig for selvfølelsen til disse kvinnene, at de har en jobb og gå til. Der er jo ikke slik at IR kun har bidratt med en engangssum, for så å gå videre. Hun er engasjert og ser hele tiden etter hva hun kan bidra med videre. Så hun er inne i prosjektet med hele seg. Endret 23. november av Bendie 6 4 1
Hatsumomo Skrevet 23. november #25260 Skrevet 23. november (endret) Bendie skrev (8 minutter siden): For disse barna betyr dette enormt mye. I stedet for å sitte på murgulvet, har de nå pulter med puter. De har fått nye skolesekker og pennal. Så det IR bidrar med er langt mer enn en bygning, hun gir de en fremtid og et håp. Skolegang er veien ut av fattigdom. IR vil også komme tilbake neste år og har allerede planer for hva hun da kan gjøre. Hun sørger for at kvinnene får prosjekter å holde på med symaskinene. Slik at de får lønnet arbeid. Det er så viktig for selvfølelsen til disse kvinnene, at de har en jobb og gå til. Der er jo ikke slik at IR kun har bidratt med en engangssum, for så å gå videre. Hun er engasjert og ser hele tiden etter hva hun kan bidra med videre. Så hun er inne i prosjektet med hele seg. Ja det er fint og alt dette, spesielt når en vet at IR glatt kan bruke 500.000 kr på 1 veske hun vil så gjerne ha, så er absolutt 1 mill bedre brukt på fattige barn i India. Men Akkurat den kontrasten der blir jo litt pinlig når man setter de opp mot hverandre da.. Endret 23. november av Hatsumomo 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå