Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Celia skrev (3 timer siden):

Dagens planer på det som skal bli «verdens beste mandag for å sette standard for uken»:

* Beachclub - men for overskyet og varmt.

* Kjøpe blomster - men peonene er finere på torsdag

* Trene - men venter til i morgen isteden 

* Jobbe - men teamet har ferie denne uken 

God mandag ! 

Må være flaut, starte så gira. Sette standarden liksom. 

Men nå har J O tid til å trene sammen med henne imorgen. 

Ingen venninne treff til lunsj, shopping eller bare henge.

Hun må vente til de andre avser tid til henne,  nei IR er ensom.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenk så heldig hun er, med alle de pengene hun har. Hun har muligheten til å se og oppleve så mye av verden. Hadde jeg vært i hennes sko, ville jeg reist til steder som Australia, Brasil, Argentina, Den dominikanske republikk, Colombia, Svalbard (ikke at det er så dyrt, men likevel), Sør-Afrika, Tanzania, Zimbabwe… Verden har så enormt mye å by på! Og så velger hun bare forskjellige resorter på Maldivene?

Nå har jeg riktignok aldri vært der selv, så kanskje det er en helt spesiell følelse å være på Maldivene – kanskje man kjenner på noe magisk som bare ikke kan forklares. Men samtidig: Det er noe helt eget med å oppleve et nytt sted for aller første gang. Å gå i ukjente gater, se landskap man bare har drømt om, møte nye kulturer og kjenne på den spenningen. Det er jo akkurat den forventningen, den gleden før en reise, som gjør det hele så spesielt.

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Lykkeligper skrev (19 minutter siden):

Tenk så heldig hun er, med alle de pengene hun har. Hun har muligheten til å se og oppleve så mye av verden. Hadde jeg vært i hennes sko, ville jeg reist til steder som Australia, Brasil, Argentina, Den dominikanske republikk, Colombia, Svalbard (ikke at det er så dyrt, men likevel), Sør-Afrika, Tanzania, Zimbabwe… Verden har så enormt mye å by på! Og så velger hun bare forskjellige resorter på Maldivene?

Nå har jeg riktignok aldri vært der selv, så kanskje det er en helt spesiell følelse å være på Maldivene – kanskje man kjenner på noe magisk som bare ikke kan forklares. Men samtidig: Det er noe helt eget med å oppleve et nytt sted for aller første gang. Å gå i ukjente gater, se landskap man bare har drømt om, møte nye kulturer og kjenne på den spenningen. Det er jo akkurat den forventningen, den gleden før en reise, som gjør det hele så spesielt.

Hun reiser rundt på de samme stedene, kan være fordi hun føler at det er kjent og trygt. Hun har jo ikke så mange å reise sammen med for å oppleve nye ting. Det må da være familien.  Når de har tid?🫣 Tokyo ble det ikke noe av, det kunne vært spennende. Tenk Pimpen in Tokyo 😄🙃 Men alle ferieplaner har blitt skrinlagt inntil videre. Nå er det korte k turer med forskjellige Gjøker som er prioritert.🤭🫢🫣🤫🤔🫡 

• Liker 5
Gjest Eivor.I
Skrevet
Murukleiven skrev (51 minutter siden):

Er det rart at de begge bor i Dubai og kan lett treffe hverandre når som helst, men de velger å reise til Maldivene??

Synes det er litt pussig.

Han hadde nok lyst til å treffe henne i sommer. Han er på ferie, og er nok borte i flere måneder. Han er nok ikke så langt fra M nå. Tror det er samme tidsforskjell i hvertfall. Da ble det ikke så langt for han å reise dit.

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hun reiser rundt på de samme stedene, kan være fordi hun føler at det er kjent og trygt. Hun har jo ikke så mange å reise sammen med for å oppleve nye ting. Det må da være familien.  Når de har tid?🫣 Tokyo ble det ikke noe av, det kunne vært spennende. Tenk Pimpen in Tokyo 😄🙃 Men alle ferieplaner har blitt skrinlagt inntil videre. Nå er det korte k turer med forskjellige Gjøker som er prioritert.🤭🫢🫣🤫🤔🫡 

Jeg gledet meg også til å se Pimpen i Tokyo 🫣

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (11 minutter siden):

Jeg gledet meg også til å se Pimpen i Tokyo 🫣

Samme her, tror det hadde blitt tidenes show.💝💗💞💕

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Må være flaut, starte så gira. Sette standarden liksom. 

Men nå har J O tid til å trene sammen med henne imorgen. 

Ingen venninne treff til lunsj, shopping eller bare henge.

Hun må vente til de andre avser tid til henne,  nei IR er ensom.

Dette skjer alltid…. Veldig ofte ihvertfall. Snakket om Taco kveld med jentene osv også… Altså - de gidder ikke bruke en kalori på henne.. Ganske tragisk 

• Liker 15
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Samme her, tror det hadde blitt tidenes show.💝💗💞💕

Jeg også! Håper de gjennomfører på et tidspunkt 😁

Tuppenoglillemor12 skrev (46 minutter siden):

Dette skjer alltid…. Veldig ofte ihvertfall. Snakket om Taco kveld med jentene osv også… Altså - de gidder ikke bruke en kalori på henne.. Ganske tragisk 

Ja det er faktisk ganske trist å følge med på. Isabel ser jo tydeligvis på de ekle søstrene som ekte venninner, men det virker jo ikke som om det er gjensidig i det hele tatt....

• Liker 8
  • Hjerte 3
Skrevet

Hvem er hun ikke venner med lenger ? 

Skrevet
spirå12 skrev (1 minutt siden):

Hvem er hun ikke venner med lenger ? 

Kom inn for å spørre om akkurat det samme😅

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (34 minutter siden):

Ja det er faktisk ganske trist å følge med på. Isabel ser jo tydeligvis på de ekle søstrene som ekte venninner, men det virker jo ikke som om det er gjensidig i det hele tatt....

Syns også disse O søstrene er motbydelige.., i både oppførsel og personlighet..,

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Lykkeligper skrev (8 timer siden):

Blir vell å bare råtne hjemme. Men herregud tenk så mange timer hun sitter alene hjemme.. det er ikke godt for helsen 

Nei, hun lurer på hvorfor hun får angstanfall i folkemengder nå.... Asså.

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (52 minutter siden):

Overfladisk vennskap. 🤔 Tror de drar nytte av hverandres følgere, alt er bare skuespill. (bare noe jeg tror)

• Liker 7
Skrevet
lajlaj skrev (16 minutter siden):

Nei, hun lurer på hvorfor hun får angstanfall i folkemengder nå.... Asså.

Hun sitter der i hula si i Dubai, babler til 400.000 følgere om K.turer, K.kompiser,B. Jobs, utroskap, nye Gjøker hver time.

Samtidig som hun sier hun vil være classy?

Naturlig å få angstanfall, når man må bevege seg ute av eventyr hula. Å se folk rett i øya.

• Liker 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden):

Syns også disse O søstrene er motbydelige.., i både oppførsel og personlighet..,

Godt det ikke bare er meg 🫣 

agent skrev (17 minutter siden):

Overfladisk vennskap. 🤔 Tror de drar nytte av hverandres følgere, alt er bare skuespill. (bare noe jeg tror)

Søstrene har jo nesten ingen følgere på snap, med mindre det har dratt kraftig på seg siden sist jeg sjekket. Men de er jo store på Instagram. Jeg syntes det virker ekte fra Isabel sin side, men fullstendig overfladisk den andre veien...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Screenshot_20250728_182758_Snapchat.thumb.jpg.4af63a67f8d7af2959285df4e2e4585a.jpgHun skal få cred for denne i dag. Det er riktig nok "bare" penger, but still. 

Nå er det vel mot gruppereglene å poste uten link, men jeg orker ikke trykke meg tilbake til denne spesifikke snapen. Men i hvertfall IR sin snap i dag 28/7.

Endret av refill
  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Godt det ikke bare er meg 🫣 

Søstrene har jo nesten ingen følgere på snap, med mindre det har dratt kraftig på seg siden sist jeg sjekket. Men de er jo store på Instagram. Jeg syntes det virker ekte fra Isabel sin side, men fullstendig overfladisk den andre veien...

Jeg har ikke sjekket, det er noe tenkte høyt . Isabel 400000 hjelper dem. I kan få drahjelp Instagram. Bare en tanke🫣🤫

Men overfladisk jaaaa, men det går begge veier.

Hun fikk jo treffe Bianca I gjennom dem.

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Måtte google litt på disse to søstrene i Dubai.. De er fra en vanlig familie i Sverige hvor de er influencere, og søstrene bor gjerne med den ene eller den andre som har fått samboer. Og da varierer de litt etter hvem den andre bor med. De henger med den ene eller andre samboeren. De leier og har også vært bostedsløse. Det står mye om de på Reddit om hvor inntektene kommer fra og der stiller Isabell mye bedre stilt en disse to søstrene.

• Nyttig 1
Skrevet

Liker ikke influencer turer etc etc. nå har hun skrevet nda for noe greier. Men tenker når pengene daler så blir det nok en del sånne turer

• Liker 1
Skrevet

Hvem var venninnen Pierre lå med på Rhodos 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...