agent Skrevet 15. juni #20101 Skrevet 15. juni (endret) Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Jeg tror at de mest aktive på Snapchat maler seg inn i et hjørne når de insisterer på å publisere så store deler av dagene sine. Jeg tror at ingen mennesker i verden lever så spennede og innholdsrike liv at det er av interesse for andre 24/7. Alle mennesker har dager som ikke er særlig innholdsrike, perioder i livet man ikke orker på være på og dager man bare må bruke til kjedelige, men nyttige ting. De aller fleste (alle?) mennesker har en viss rutine i livet som ikke er spennende for noen. Jeg er helt sikker på at om man hadde fulgt for eksempel Taylor Swift eller Erling Braut Haaland, for å ta to tilfeldige kjendiser som er kjent for det de utretter og som virker til å ha travle liv, time for time dag etter dag, så hadde det også blitt repeterende og uinteressant. Det er lite progresjon på det mentale og det intellektuelle, for meg blir hun mer og mer barnslig. Denne turen som hun er på nå har bare vært light only f, bare plastikk ræv og pupper. Endret 15. juni av agent 5 10
Sveits35 Skrevet 15. juni #20102 Skrevet 15. juni Måne69 skrev (6 timer siden): Unskyld meg men hvilken verden lever du i! Jeg skjønner @Vacheron. Det er så mye elendighet i verden nå at det er godt med kanaler der vi får hvile hodet innimellom. 2 6
Sveits35 Skrevet 15. juni #20103 Skrevet 15. juni Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Enig, trist, men hun blir mer og mer bare ett tomt skall. Ser at hun mister følgere hele tiden nå. Men, er jo ikke rart. Nå har hun vært på tre resorter og hva skjer? Jo, ingenting, absolutt ingenting. Flotte resorter, men det går i det samme. Posere med bikinier, ligge på en solseng, massasje, filme matcha og kaffe, selvfølgelig med sirupen. Innimellom jappe om en eller annen gjøk. Så en følger kommentere at Isabel har et kjedelig liv og det var Isabel dypt uenig i. Men, for et kjedelig liv…bare ligge på en solseng. Utrolig hvordan hun ha endret seg på ett år. Da jeg « fant» henne i fjor var det mye selvironi, humor og morsomt. Nå er det bare reklame, sexy poseringer og hver dag eviglange seanser om gardiner som trekkes fra, iskaffe og reklame, reklame, reklame. Hun er vel et godt eksempel på hva penger kan gjøre med mennesker, hvor kyniske og selvsentrerte de kan bli. Enig i at innholdet er kjedelig. Men antall følgere har ikke gått ned siden sist du skrev det samme for flere dager siden. 3
Hatsumomo Skrevet 15. juni #20104 Skrevet 15. juni (endret) Really skrev (17 minutter siden): Hvis hun fortsetter med den uendelige reklameringen av bikiniene, så kommer hun til å fortsette å miste følgere. Hun er blitt en reklamekanal, blandet med iskaffe og gjøker. Følgertallet går ned dag etter dag. Det er blitt helt ekstremt, har sluttet å kikke innom henne og ikke fått med meg SA turen, men leser jo her at det fortsetter i samme løpet. Men så mye reklame som hun drev med for litt siden, så blir det bare slitsomt å være inne på snappen hennes, i tillegg til endeløse teatimes som handler om omtrent ingenting. Endret 15. juni av Hatsumomo 8
Sveits35 Skrevet 15. juni #20105 Skrevet 15. juni Kikket på snapper fra i går der Isabel og Rami diskuterer hvilket språk de fremtidige barna hennes skal prate hjemme. Isabel sier hun vil prate norsk med dem hjemme og la dem lære arabisk på skolen. Dette sier Rami han ikke kommer til å respektere. Han skal prate arabisk med den hjemme… Er det bare jeg som reagerer på sånt? Rami virker veldig unorsk på veldig mange vis og det er selvfølgelig helt greit, men at han har veldig dominerende trekk som jeg synes er alarmerende. 6 12
Zenhouse Skrevet 15. juni #20106 Skrevet 15. juni Sveits35 skrev (4 minutter siden): Kikket på snapper fra i går der Isabel og Rami diskuterer hvilket språk de fremtidige barna hennes skal prate hjemme. Isabel sier hun vil prate norsk med dem hjemme og la dem lære arabisk på skolen. Dette sier Rami han ikke kommer til å respektere. Han skal prate arabisk med den hjemme… Er det bare jeg som reagerer på sånt? Rami virker veldig unorsk på veldig mange vis og det er selvfølgelig helt greit, men at han har veldig dominerende trekk som jeg synes er alarmerende. Men hvor skal de bo da? Bor Isabell i Dubai med barn, er det jo lurt å snakke norsk hjemme, for da har de jo arabisk på skolen vel? Men får de barn i Norge, så er det jo mer naturlig å ta arabisk hjemme. Uansett, er enig i at Rami virker mer «tradisjonell». Husker han sa en gang for lenge siden at han skal ha en irakisk kone, ikke norsk. 9
Populært innlegg Sunniva K Skrevet 15. juni Populært innlegg #20107 Skrevet 15. juni Hei godt folk! Jeg blokkerte henne for 14 dager siden og det ER så deilig. Jeg oppfordrer alle og enhver her til å gjøre det samme. Folkens; vi må våkne! Vi lever én gang. Vi får ikke tilbake tiden vi bruker. Og likevel sitter vi og ser på 100 snaps om dagen fra en influenser som poster det samme tomme innholdet hver eneste dag – og blir rik på at vi kaster bort livet vårt på det. Jeg har blokkert henne. Ikke fordi jeg "hater", men fordi tiden min er verdifull. Fordi livet mitt er mer enn reklame, drama og selvopptatt innhold. Tenk på det: Hvor mange timer har du brukt på dette det siste året? Hvor mye av livet ditt har du gitt bort – gratis? Du skylder deg selv mer enn det. Blokker. Gå videre. Bruk tiden din på noe som faktisk betyr noe. 15 3 35
Korpsnerden Skrevet 15. juni #20108 Skrevet 15. juni Jeg synes det ble mer og mer inshallah, walla, habibi, bror osv. Hun blir sikkert påvirket av å bo i et muslimsk land, og feriere på muslimske destinasjoner, i tillegg til sin egen familie. 14 1
Ugresset Skrevet 15. juni #20109 Skrevet 15. juni Sveits35 skrev (1 time siden): Enig i at innholdet er kjedelig. Men antall følgere har ikke gått ned siden sist du skrev det samme for flere dager siden. Hun mister ca 100 følgere hver eneste dag. Hun har vært oppe i 383.000/384.000 følgere. I dag er det 380.600. Poenget er; hun mister følgere, hun øker ikke lengre som hun har gjort hele veien. 2 11
Teflonhjernen Skrevet 15. juni #20110 Skrevet 15. juni Sveits35 skrev (2 timer siden): Enig i at innholdet er kjedelig. Men antall følgere har ikke gått ned siden sist du skrev det samme for flere dager siden. Jo, det har det. 09.06 skrev jeg at hun hadde 380.800 følgere og i dag er det 380.600 så det er gått ned. Hun sier jo alltid at følger tallet går opp når hun reiser, men nå går det ned. 3 7
Natu Skrevet 15. juni #20111 Skrevet 15. juni Jeg har greid det, og endelig avfulgt henne 😅 Det har gått forbausende greit. Merket særlig den siste tiden at reklamen har tatt helt over. Så begynte jeg å reflektere over hvor utrolig mye kropp, pupper og lepper jeg brukte brukte tiden min til å se på 😂 Det er jo et helt enormt sykt kroppsfokus hun har, se på meg se på meg. Og når man tenker på den store andelen av følgere er damer så blir det jo enda mer fascinerende 😂 Hva i all verden holder vi på med?? 😂😂 Kommer til å følge med litt her inne da. Men jeg vil anbefale alle og avfølge influencere og heller skape innhold i eget liv 🙂👍❤️ 8 6 13
Sveits35 Skrevet 15. juni #20112 Skrevet 15. juni Ugresset skrev (3 timer siden): Hun mister ca 100 følgere hver eneste dag. Hun har vært oppe i 383.000/384.000 følgere. I dag er det 380.600. Poenget er; hun mister følgere, hun øker ikke lengre som hun har gjort hele veien. Det var nøyaktig 380.600 følgere sist jeg sjekket og det er flere dager siden. 2
Sveits35 Skrevet 15. juni #20113 Skrevet 15. juni Natu skrev (1 time siden): Jeg har greid det, og endelig avfulgt henne 😅 Det har gått forbausende greit. Merket særlig den siste tiden at reklamen har tatt helt over. Så begynte jeg å reflektere over hvor utrolig mye kropp, pupper og lepper jeg brukte brukte tiden min til å se på 😂 Det er jo et helt enormt sykt kroppsfokus hun har, se på meg se på meg. Og når man tenker på den store andelen av følgere er damer så blir det jo enda mer fascinerende 😂 Hva i all verden holder vi på med?? 😂😂 Kommer til å følge med litt her inne da. Men jeg vil anbefale alle og avfølge influencere og heller skape innhold i eget liv 🙂👍❤️ Tror ikke denne avfølge-kampanjen som drives her inne har noen effekt. Men bruk gjerne tid på det hvis det gir mening for deg 2
Ugresset Skrevet 15. juni #20114 Skrevet 15. juni Sveits35 skrev (1 minutt siden): Det var nøyaktig 380.600 følgere sist jeg sjekket og det er flere dager siden. Du kan bare krangle på det. Det totale antallet synker raskt. 10
Sveits35 Skrevet 15. juni #20115 Skrevet 15. juni (endret) Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jo, det har det. 09.06 skrev jeg at hun hadde 380.800 følgere og i dag er det 380.600 så det er gått ned. Hun sier jo alltid at følger tallet går opp når hun reiser, men nå går det ned. Da sjekket jeg sikkert den 12.06 og det har ikke endret seg siden dette. Endret 15. juni av Sveits35 1
Sveits35 Skrevet 15. juni #20116 Skrevet 15. juni Ugresset skrev (1 minutt siden): Du kan bare krangle på det. Det totale antallet synker raskt. Jeg ser bare at det overdrives når det gjelder synkende følgere. Har ingen problemer med at hun mister følgere, hun har godt av å skjerpe seg 1
Teflonhjernen Skrevet 15. juni #20117 Skrevet 15. juni (endret) Sveits35 skrev (6 minutter siden): Endret 15. juni av Teflonhjernen 1
Teflonhjernen Skrevet 15. juni #20118 Skrevet 15. juni (endret) Sveits35 skrev (3 minutter siden): Jeg ser bare at det overdrives når det gjelder synkende følgere. Har ingen problemer med at hun mister følgere, hun har godt av å skjerpe seg Føler ikke det overdrives, for min del er det mer at tidligere da hun reiste så føk antall følgere i været, mens nå synker det jevnt og trutt. Noe som sier meg at de reisene hennes er nå kjedelige og hun gjør bare det samme hele tiden. Da hun var i Vietnam så fikk hun jo en haug med nye følgere hver dag. Den turen var jo ekstremt pinlig å se på. For en oppførsel 🙈 Endret 15. juni av Teflonhjernen 4 3
Klatrepia Skrevet 15. juni #20119 Skrevet 15. juni Jeg blir litt kynisk og tror i mitt eget hodet at denne Europa gjøken egentlig er naboen hun skal besøke… et skalkeskjul. Men det er nok bare jeg som fikk en underlig tanke… 1 6
Harnoejegvilsi Skrevet 15. juni #20120 Skrevet 15. juni Sunniva K skrev (5 timer siden): Hei godt folk! Jeg blokkerte henne for 14 dager siden og det ER så deilig. Jeg oppfordrer alle og enhver her til å gjøre det samme. Folkens; vi må våkne! Vi lever én gang. Vi får ikke tilbake tiden vi bruker. Og likevel sitter vi og ser på 100 snaps om dagen fra en influenser som poster det samme tomme innholdet hver eneste dag – og blir rik på at vi kaster bort livet vårt på det. Jeg har blokkert henne. Ikke fordi jeg "hater", men fordi tiden min er verdifull. Fordi livet mitt er mer enn reklame, drama og selvopptatt innhold. Tenk på det: Hvor mange timer har du brukt på dette det siste året? Hvor mye av livet ditt har du gitt bort – gratis? Du skylder deg selv mer enn det. Blokker. Gå videre. Bruk tiden din på noe som faktisk betyr noe. Har gjort akkurat det samme🙏 Trodde jeg skulle få abstinenser, men de uteble. Nå sletter jeg titt og stadig andre profiler. Eneste jeg har klikket meg inn på, i ettertid er Kristin G. Jeg ble så nysgjerrig på livets fargebonanza 😂 Man får det bedre ved å kutte de ut. Vi hadde et liv før disse pengekåte menneskene fikk en plattform. Ta den delen av livet tilbake. Fordi? Dere fortjener det❤️ 6 2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå