Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #15341 Del Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (11 minutter siden): Helt uvettig pengebruk de siste dagene. At man må handle inn litt til Bimbo og Pimpen som ikke hadde med seg klær til Maldivene er jo helt ok, men disse mengdene? Heldigvis ble det meste handlet på Zara hvor prisene er relativt ok i det minste. Jeg fikk sjokk når hun brukte 60.0000kr på å oppgradere flybillettene også. Det er snakk om en 4 timers flytur. Skulle de flydd i 20 timer så kunne jeg kanskje skjønt det. Men den korte turen? Emirates har vel relativt ok fly uansett klasse har jeg skjønt på de som har flydd med dem. Så noe helt annet: Jeg har alltid sett på Zara som noe lignende HM og Cubus, men ser jo at de har veldig mye fint! De har en Zara ikke så langt unna meg, men har aldri vært der. Er det noen som kan fortelle meg hvordan kvaliteten på klærne er? Er det verdt å kjøre til nabobyen bare for denne butikken? Ønsker ikke eventuelt bestille på nett da klær fra kjeder som HM og Cubus kort og greit ikke passer meg, så vil prøve først så jeg slipper å returnere. Følte Zara ble litt relevant for denne tråden likevel da de gikk amok der igår 😅 Helt enig! Virker som om hun er høy på noe slik hun har vært. Fremstår helt manisk. Tenker at det viser tydelig hvor mye shopping betyr. Virker som om det er eneste lykke for henne. Pimpen stakkars virker helt utslitt…fikk vondt av henne. Spesielt at Sidra ikke får bleke håret pga Isabel ikke vil hun skal. Viser hvem som bestemmer og sitter på pengene. Er ikke Isabel enig så stenges krana. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #15342 Del Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Helt enig! Virker som om hun er høy på noe slik hun har vært. Fremstår helt manisk. Tenker at det viser tydelig hvor mye shopping betyr. Virker som om det er eneste lykke for henne. Pimpen stakkars virker helt utslitt…fikk vondt av henne. Spesielt at Sidra ikke får bleke håret pga Isabel ikke vil hun skal. Viser hvem som bestemmer og sitter på pengene. Er ikke Isabel enig så stenges krana. Ja enig i at det virker nesten manisk, uten at jeg skal slenge rundt meg med «diagnoser» jeg ikke har greie på. Men det er det eneste ordet jeg kommer på som beskriver det. Ang håret så er jeg litt uenig med deg. Jeg har selv gått fra nesten så mørkt hår som Sidra har til blond, og jeg er et vandrende bevis på hvor mye det fucker opp håret selv om behandlingen er utført av en flink frisør. Sidra har også farget hår noe som gjør prosessen enda vanskeligere. Jeg oppfattet det som at Isabel ikke ønsket å betale for at Sidra skulle ødelegge håret sitt, noe som er helt fair. Sidra pushet likevel på og Isabel ga seg tilslutt. Sidra er 19 år og har fått for seg at hun vil bli blond og ser neppe at konsekvensene ved den behandlingen er svært skadelig for håret. Jeg er nesten dobbelt så gammel og så heller ikke disse konsekvensene 😅 Her syntes jeg egentlig at Isabel gjorde rett og skulle for Sidra sin skyld ønske at hun ikke ga seg. Når det er sagt så kledde Sidra blondt hår veldig godt så forstår at hun ønsker tilbake dit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 6 timer siden #15343 Del Skrevet 6 timer siden Gipetto skrev (1 time siden): Men Karen har jo også en jobb som gjør at hun ikke bare kan dra, uansett hvor lyst hun eller resten av familien har? Hun har nok ikke den jobben lenger nei. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 5 timer siden #15344 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Enig i hva dere skriver om Isabel sin oppførsel i går. Jeg har aldri sette henne sånn som dette. Det er jo rett før hun letter. Høy eller manisk, ikke vet jeg, men noe er det med henne. Hele personligheten hennes er som en annen person. Hun snakker med annet toneleie, prater høyt, hopper og skråler, kroppsspråket er annerledes, hun framstår hektisk. Etter min mening har hun har mistet bakkekontakten totalt. Hun bosser rundt og er tydelig sjefen i familien. Tok meg selv i at jeg satt og måpte på haulen. Det ville jo ingen ende ta. Hun tok opp det ene etter det andre. Hvorfor trengte hun å kjøpe et jævla tre timer før hun reiser til Maldivene. Og kaffekopper, pynte teppe og pute? Selvfølgelig alt i Hermes. For meg framstår dette IKKE FRISKT. Hun har mistet bakkekontakt. Det er det dyreste som gjelder på alt av smykker klær businessclass på fly og dyreste øya joali i Maldivene. Bare tenk hvor mye penger hun kommer til å bruke på øya for 4 personer. Det kommer til å bli vanskelig for Isabel og finne en mann som blir værende hos henne. Endret 4 timer siden av Really 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 5 timer siden #15345 Del Skrevet 5 timer siden Really skrev (1 time siden): Stakars Karen som må bli i Norge. Hvis hun går gjennom noe vondt, så er det stygt av Isabel og ta med resten av familien til Maldivene. Karen har det vondt i Norge, så isabel, mor og søskene storkoser seg på Maldivene. Hva forskjell gjør det for Karen om familien hennes er i Dubai eller på Maldivene? Håper ikke hun er så egoistisk at hun ikke ønsker dem det beste selv om hun selv går igjennom noe vanskelig akkurat nå. Hun skal snart flytte, og har ikke mulighet til å reise akkurat nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 4 timer siden #15346 Del Skrevet 4 timer siden Natu skrev (1 time siden): Hun har nok ikke den jobben lenger nei. Nei hun har jo ikke vært på jobb siden Dubai. Pluss hun måtte haste hjem fra Irak pga noe helt forferdelig hadde skjedd som var hennes egne ord. jeg mistenker at hun har mistet jobben pga stuntet med denne Tiril, der hun brukte sin egen snap til å mobbe henne med denne Tiril lyden. Å som lærer kan man ikke holde på slik, elever som kanskje følger henne osv. Men det er bare fri tankegang fra min side altså, å jeg kan selvsagt ta feil 😅 Hun sa vel også senest i går at hun ikke ville si hva det var. Men faktum som hun selv sa at hun skulle begynne på jobb etter Dubai kommer man ikke unna. Så noe må jo ha skjedd med jobb tenker jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 4 timer siden #15347 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Eneste grunnen til at I 'elsker' å være med familien er fordi de gjør alt hun begjærer til enhver tid. Hun spør ikke om de vil dra å spise pizza eller dra til Maldivene. Det er ordrer hele tiden, nå skal vi dit, nå skal vi ditt og nå skal vi datt. Og så jabber hun om hvor mye hun 'elsker' å være med familien. Hvis de hadde sagt de ikke ville spise pizza eller ikke ville til Maldivene, så hadde hun kjapt ikke vært så begeistret for de allikevel. Hvis de ville spist på en salat bar og reist til Oman, så hadde hun sutret og blitt i sengen, fordi hun ikke evner å gjøre noe for noen. (Bortsett fra å bruke penger, fordi hun elsker å bruke penger, det gir henne en rùs, så det er enkelt for henne) Og derfor blir hun aldri gift fordi en mann orker ikke dette. Det er dette hun ønsker fra en mann, en som vil reise dit hun vil akkurat når hun vil, ikke et sted han vil og ikke når han vil! Endret 4 timer siden av Guris 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #15348 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (1 time siden): Helt enig! Virker som om hun er høy på noe slik hun har vært. Fremstår helt manisk. Tenker at det viser tydelig hvor mye shopping betyr. Virker som om det er eneste lykke for henne. Pimpen stakkars virker helt utslitt…fikk vondt av henne. Spesielt at Sidra ikke får bleke håret pga Isabel ikke vil hun skal. Viser hvem som bestemmer og sitter på pengene. Er ikke Isabel enig så stenges krana. Når man har ADHD er man i perioder veldig på en høy, trenger mer og mer dopamin før man "krasjer" litt. Ser når hun er i ferd med å gå på en snurr, og der er hun nå. Hun prater f.eks. unødvendig fort etc. Mangler vel dopamin når hun har gått hjemme i pysjen siste uka. Kommer seg ikke ut og får dagslys engang, rett på Dubai Mall. Jeg tror også all den sjongleringen med naboen og lunsjgjøken satte for mye fart på nervesystemet hennes og gjorde at dopamin-injeksjonene ble for høye. Og nå klarer hun ikke regulere det ned igjen og fortsetter å feede nervesystemet samme mengde dopamin gjennom penger. Endret 4 timer siden av lajlaj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #15349 Del Skrevet 4 timer siden Really skrev (2 timer siden): Hun satt på do og stirret i veggen i 1 time. Hun gråt en hel dag før hun måtte reise hjem fra Irak. Hun har delt hun har det vanskelig på snappen. Vi har alle sett at hun ikke har det bra på snappen. Ikke anklag meg for noe som ikke er sant! Men når du skriver at det er stygt av dem å dra til Maldivene fordi hun har det vondt.... Det blir å dra det for langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #15350 Del Skrevet 4 timer siden Really skrev (33 minutter siden): Enig i hva dere skriver om Isabel sin oppførsel i går. Jeg har aldri sette henne sånn som dette. Det er jo rett før hun letter. Høy eller manisk, ikke vet jeg, men noe er det med henne. Hele personligheten hennes er som en annen person. Hun snakker med annet toneleie, prater høyt, hopper og skråler, kroppsspråket er annerledes, hun framstår hektisk. Etter min mening har hun har mistet bakkekontakten totalt. Hun bosser rundt og er tydelig sjefen i familien. Tok meg selv i at jeg satt og måpte på haulen. Det ville jo ingen ende ta. Hun tok opp det ene etter det andre. Hvorfor trengte hun å kjøpe et jævla tre timer før hun reiser til Maldivene. Og kaffekopper, pynte teppe og pute? Selvfølgelig alt i Hermes. For meg framstår dette IKKE FRISKT. Hun har mistet bakkekontakt. Det er det dyreste som gjelder på alt av smykker klær businessclass på fly og dyreste øya joali i Maldivene. Bare tenk hvor mye penger hun kommer til å bruke på øya for 4 personer. Det kommer til å bli vanskelig for Isabel og finne en mann som blir værende hos henne. Ja det var direkte vondt å se på. Virker som om hun har sånne «perioder» innimellom. Vi har diskutert det før vet jeg. Håper hun får noe hjelp for hva enn som er årsaken til det. Hun bruker jo å krasje skikkelig etterpå. Må være vondt å ha det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 4 timer siden #15351 Del Skrevet 4 timer siden Ayesha2 skrev (15 timer siden): Jeg synes det er ganske spesielt at voksne mennesker (de to yngste er myndige ergo voksne) går med på å bli kalt nedverdigende kallenavn bare for å please Isabel. 'Karen' er et navn som har vært i lang tid, men det er i de siste årene der det har blitt en forklaring på en klagete, kjeftende, sint og ufin person. 'Pimp' vet vi hva betyr og har kun en betydning. Samt 'bimbo' og 'baddie'. Så din søster er en sutrete kjerring, din mor selger deg for den som betaler mest, din søster er en slags 'ta meg dukke' og din bror er en som ligger med alt på to bein... At dette er morsomt for de og andre synes jeg er merkelig. De går med på dette slik at de kan få flotte ferier og shopping. Ref snap i dag; de er ute og spiser, søsteren ber RaadSquad om å overtale Isabel om å betale for å fikse vippene. Er det slik at hele denne familien virkelig tror at disse fremmede er deres venner eller? Etter shopping, hår og vipper dro de hjem og hun organiserte klesskapet til Isabel og sa med egne ord; "det er ikke gratis å være sugar baby". Hun andre søsteren dro et sted med hunden for å slappe av for det trengte hun, etter en ferie i Irak og egentlig har bare vært hjemme siden hun kom tilbake. Hun har begynt å herme etter slik Isabel skriver og snakker med å banne mye mer, skrive at "vi" skal det og det sammen, og ende et ord med 'faen'. Broren ble tilbudt om å smake på suppe, han sa tydelig nei, men måtte allikevel smake. Moren surrer bare rundt og nyter alt det hun får. De få setningene hun sier på norsk inneholder banneord og null fornuft. Spiller veldig overrasket da hun får vite prisen på det som ble betalt fra en dyr beachclub butikk som de var i lenge og kom ut med 5 poser. Også er det all den overdrevne klemming og kyssingen. Sier ikke at mor ikke er glad i sine barn, men det er en stor forskjell på hvordan hun er med Isabel kontra storesøsteren. Alt handler om penger! Apropos penger. Jeg bryr meg lite om hvor mye hun vil sløse på klær, vesker, sko osv. Vi har ikke lik smak i det hele tatt. Jeg tror noe av det hun kjøper synes hun selv ikke er fint, men siden logoen er så 'in your face' så da er det verdt det. Det er litt sørgelig at livet hennes er så tomt at hun må kjøpe så mye dyrt for å fylle et tomrom og gleden etter er minimal. Hun er kjempe giret mens hun shopper, viser frem prisen og når hun går rundt med poser, dopamin er på sitt høyeste, så drar hun hjem og enten har glemt hva hun har kjøpt eller ikke orker å åpne det. Når hun først gjør en haul så bare slenger hun klærene rundt og er ofte usikker på om det var fint/godkjent eller ikke fra hennes fremmede venninner. Hun kjøper klær som skal fremstille henne som classy men som er det man kaller tacky. Det er ofte bar mage, bryst ut på luft og minimalt med klær. Hun er usikker på hvem hun er så derfor blir det motsigelser fra det hun forteller seg selv (wifey og classy) til hvordan hun kler og ter seg. Det er derfor hun er annerledes når hun er med venner - usikkerhet. Apropos venner. Når hun er blant de hun henger med en gang i blant så virker hun så usikker. Hun filmer seg selv mens hun prater med de og det virker som hun ikke helt henger med på hva som blir sagt. Øynene blir større med et nysgjerrig og undrende blikk som et lite barn, hun forstår ikke hva de sier også ler det bare bort med en shot. Det var tydelig blant de søstrene at de lo av og ikke med henne. Hun betaler jo, so who cares. Det samme var da hun var i 'Girls of Oslo' der hun ikke kunne redigere hva som blir lagt ut. Man merker umoden og usikkerhet og ikke samme person som bare japper dagen lang til sine fremmede venninner. Fordi på Snapchat kan hun snakke hva hun vil usant eller sant, ingen kan kontrollere om det stemmer. Og 90% består av menn. Apropos menn. Jeg er i 30 årene og har datter i tenårene. Jeg hører ofte hva datteren min og venninne snakker om og de er ikke i nærheten av å være så guttegal som Isabel er som er snart 31 år. Det dopamin og sulten på oppmerksomhet hun trenger fra en mann er hverken bra eller sunt for henne. Hun stiller latterlig krav, blir helt giret da hun får én sms/dm og når det blir stille så faller hun helt sammen og ligger i sengen og klager i dagesvis. Hun var med han Jack som kjøpte alt til henne, tok henne med til Maldivene, New York etc, fancy hotell, restauranter, ferier og hun var helt i ekstase og veldig forelsket. Alt viste seg å være en løgn. En løgn og fasade som hun valgte å vise følgerne sine men hun skjønte ikke at hun kun lurer seg selv. Også var det han andre britiske som hun sa at han ville at hun skulle innrede leiligheten hans på hans regning, det var skikkelig stats for henne. Hun tok med følgerne på innkjøp av det ene og det andre, men det kom senere frem (fra henne selv) at hun endte opp med å betale alt for han. Nå er det denne naboen som er som en berg og dal bane og har vart en stund. Han går i perioder uten å gi lyd fra seg fordi han er så opptatt, men han har tid til å komme opp til leiligheten hennes med kofforter på vei til flyplassen for å si hadet til henne i 5 min..? Hva var vitsen med å drasse med kofforter eller i det hele tatt komme opp på så kort tid når du har et fly å rekke? Jeg bare føler at disse mennene er mye for content. De er mange og skikkelig på en liten periode også forsvinner de. Mange av de meldingene hun viser frem er at de mennene skriver typ 'babe' 'babes' allerede første gangene de kommuniserer. Det er ikke akkurat normalt for en person som tar deg seriøst og ser noe langsiktig med deg som skriver slikt. De mennene ser hva de ser, lettkledd, umoden og desperat kvinne med masse penger. Grunnen til at jeg sier desperat er ikke for å vær slem. Hun har selv sagt flere ganger at på de første dates hun har vært i med alle disse mennene så har hun snakket om barn, giftemål, drukket seg full og enten kysset de eller tatt de med hjem. For en mann så virker det som en desperat person og vice verca. De er der for å ha det litt gøy en periode også forsvinner de. Men det er hennes holdning til menn som må forandres. Ikke alle menn er det og det faen. Bare det at en voksen kvinne kaller alle menn for gjøker og faen sier mye om hvor umoden hun er. Men det er det hun tiltrekkes av og blir giret på. Med den oppførsel og tankegangen kan hun ikke finne en oppegående mann som vil etablere en fremtid med henne. Hun må stoppe med den særbehandling hun føler hun fortjener på første date fordi mann eller kvinne - man blir lei av sånt. Og når de mennene da underveis/etterpå får vite at hun har delt med sine fremmede venninner hva dere har snakket om, hvordan natt dere hadde sammen og t.o.m viser meldinger - alt for penger... Da er ikke det rart at de stikker fordi ikke alle vil leve i denne sosiale medier verden. Apropos sosiale medier. Man kan si at hun er god på det hun gjør og tjener rått på det - men er det noe man burde se opp til og praise? Hun sier ofte at hun jobber hardt, for meg er ikke det å jobbe hardt. Hun vet at hun har en fanbase som kjøper alt hun selger. Og ikke for å dømme noen men det er tydelig at mange i RaadSquad ikke er helt oppegående mennesker. De er sårbare, ensomme og faller lett i den fantasien om at de er venninner og hun bryr seg om de. Det vet både du, meg og Isabel. Men hun utnytter disse menneskene ved å gi dem en illusjon som er kun det - illusjon. Når hun leser, gledes, nyter og poster på sin side om følgere som ikke får sove før de hører fra henne. Andre oppsøker fosterfamilien. Andre kjører i flere timer for å se henne. Andre gråter når hun gråter. Andre oppsøker Maldivene. Andre attakerer en hver mann på sosiale medier som hun dater. Andre tømmer lommeboken sin for å kjøpe all tullet hun har overpriset. Og andre faktisk åpner munnen sin for å bli matet gjennom tlf hver gang Isabel skal spise eller drikke noe... Altså. Hun må slutte å tjene på sårbare mennesker og heller bare kalle det de er: følgere/kjøpere. Det må settes en grense. Hun deler på sosiale medier at hun går på do hver dag, har hatt klamydia i ansiktet og laser fjerning i rumpa. Hun sier at hun går til psykolog, noe som jeg ikke tror på, men deler aldri noe om det fordi det er "for privat". Dersom hun går til psykolog så burde hun bytte til en annen, ellers så burde hun slutte med det kyniske spillet hun driver med for det gagner ingen i lengden. En dag slutter Snapchat å betale - and the what..? Langt innlegg fra meg, ha en fin kveld alle sammen. Jeg må bare applaudere dette innlegget, for her er du spot on for meg også 👏👏 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 4 timer siden #15352 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har muligens levd under en stein, men fikk virkelig sjokk i dag da jeg kom over ett bilde av hvordan hun så ut før😱 Jeg visste jo at hun har fikset mye på utseendet, men at det var så galt ante jeg ikke. Hun har jo blitt en helt ny person 😲 Det satte ting i ett nytt lys for meg! Hvorfor skal så mange mennesker hylle et så åpenbart lite friskt menneske? Både utseendemessig og når det gjelder oppførsel så må jo alle alarmer gå her? Hvorfor sier ingen noe? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #15353 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Ja det var direkte vondt å se på. Virker som om hun har sånne «perioder» innimellom. Vi har diskutert det før vet jeg. Håper hun får noe hjelp for hva enn som er årsaken til det. Hun bruker jo å krasje skikkelig etterpå. Må være vondt å ha det sånn. Ja, det er ekstremt slitsomt å bare høre henne prate på snap i de periodene. Man ser at hun "vibrerer". Hun bruker å få det slik når hun har vært en del på reisefot, hatt hektiske perioder. Hun er egentlig sliten, men skrur opp tempoet for å overstyre det. Man kan bli litt manisk i perioder under ADHD også, ikke nødvendigvis klinisk manisk, men jeg selv og mannen merker at "Nå går du på høygir" - fordi man flyter på stress og klarer ikke regulere seg ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #15354 Del Skrevet 4 timer siden Natu skrev (1 minutt siden): Jeg har muligens levd under en stein, men fikk virkelig sjokk i dag da jeg kom over ett bilde av hvordan hun så ut før😱 Jeg visste jo at hun har fikset mye på utseendet, men at det var så galt ante jeg ikke. Hun har jo blitt en helt ny person 😲 Det satte ting i ett nytt lys for meg! Hvorfor skal så mange mennesker hylle et så åpenbart lite friskt menneske? Både utseendemessig og når det gjelder oppførsel så må jo alle alarmer gå her? Hvorfor sier ingen noe? Øyenbryn gjør utrolig mye med en person, det skal du ikke glemme. Jeg ser ærlig talt bare at nesen er annerledes, øyenbrynene gjør sjukt mye med trekkene og sminken ødelegger også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #15355 Del Skrevet 4 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Helt enig! Virker som om hun er høy på noe slik hun har vært. Fremstår helt manisk. Tenker at det viser tydelig hvor mye shopping betyr. Virker som om det er eneste lykke for henne. Pimpen stakkars virker helt utslitt…fikk vondt av henne. Spesielt at Sidra ikke får bleke håret pga Isabel ikke vil hun skal. Viser hvem som bestemmer og sitter på pengene. Er ikke Isabel enig så stenges krana. Manisk er ordet👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 4 timer siden #15356 Del Skrevet 4 timer siden Er det ingen av fan skaren som fikk med seg at for to uker siden så takket hun sine følgere sånn at hun kunne leve den livsstilen. All den hamstringen av ting er ikke normalt. En slik jobb er jo og usikker på sikt etterhvert som man blir eldre. Jeg lurer jo på hvorfor folk går av hengslene for de krusene, lysene og alt det hun selger. Hun er jo ikke designer etter som jeg har forstått. Det er jo kun snapper som viser hva hun kjøper, hvor hun spiser etc. Hva er hypen med alt dette? En dag er man faktisk ikke relevant lenger i den grad som nå. Det og legge ut så mye private ting forstår jeg ikke. Det er flere i Dubai som er arrestert som ikke har fulgt reglene der. Det er strengene enn hun forteller. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #15357 Del Skrevet 4 timer siden Ellenn skrev (47 minutter siden): Hva forskjell gjør det for Karen om familien hennes er i Dubai eller på Maldivene? Håper ikke hun er så egoistisk at hun ikke ønsker dem det beste selv om hun selv går igjennom noe vanskelig akkurat nå. Hun skal snart flytte, og har ikke mulighet til å reise akkurat nå. Det som er normalt er vell at om noen sliter i en familie så stiller familie opp. Man vil den som har det tungt det beste, egoistisk å reise til Maldivene på familietur, alle uten henne . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #15358 Del Skrevet 4 timer siden lajlaj skrev (27 minutter siden): Når man har ADHD er man i perioder veldig på en høy, trenger mer og mer dopamin før man "krasjer" litt. Ser når hun er i ferd med å gå på en snurr, og der er hun nå. Hun prater f.eks. unødvendig fort etc. Mangler vel dopamin når hun har gått hjemme i pysjen siste uka. Kommer seg ikke ut og får dagslys engang, rett på Dubai Mall. Jeg tror også all den sjongleringen med naboen og lunsjgjøken satte for mye fart på nervesystemet hennes og gjorde at dopamin-injeksjonene ble for høye. Og nå klarer hun ikke regulere det ned igjen og fortsetter å feede nervesystemet samme mengde dopamin gjennom penger. Kjenner mange med ADHD, og ingen av dem oppfører seg så manisk som Isabel virker å være. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4 timer siden #15359 Del Skrevet 4 timer siden Pigaloppa skrev (16 minutter siden): Kjenner mange med ADHD, og ingen av dem oppfører seg så manisk som Isabel virker å være. Har hun ADHD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 4 timer siden #15360 Del Skrevet 4 timer siden Har Isabel faktisk sagt at hun er utredet og fått diagnosen ADHD? Er bare noe hun sier selv eller er det en diagnose noen her onne bare har satt på henne? De jeg kjenner som har ADHD har jeg aldri sett slik oppførsel hos. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå