Sirah Skrevet 19 timer siden #15281 Del Skrevet 19 timer siden refill skrev (31 minutter siden): Jeg tror ikke noen aktive her er våken om natten fordi Isabel er det. Eller lager fake jul. Eller har klokken på for å nå nye slipp av produkter. De fleste vil nok være enig i at hun ikke lever et bærekraftig liv, også får det nå være opp til hver enkelt om man vil støtte det eller ei (vi er "alle" slaver av forbrukersamfunnet av en eller annen grad så man skal kanskje være litt forsiktig med å klyve opp på de høyeste hestene). Det er selvsagt greit å ikke tro på naboen og bla bla, men jeg syntes det er utrolig unødvendig med den nedlatende holdningen enkelte har. Det gjør det så utrolig lite "givende" å være i denne (og andre) tråder. I den grad KG er givende. Så utrolig enig med deg på alle punkt. Jeg har aldri sett noen her inne som i det hele tatt er i nærheten av å være Raadsquad. Det har vært gode, morsomme og innimellom friske diskusjoner, men stemningen har jevnt over vært god selv om man har vært uenige. Enig med @Sveits35, det skjedde omtrent samtidig som Raadsquad 2.0 forsvant….. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #15282 Del Skrevet 19 timer siden Velinda skrev (43 minutter siden): Hun lager jo kopivarer selv,både parfymer,bikinier og klæ,hun er ikke mye flau da Godt poeng 👍🏻 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 18 timer siden #15283 Del Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Jeg reagerte også på det at hun sa at hun var størst i norden. Hun sa hun var størst på engasjement, ikke på antall følgere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #15284 Del Skrevet 18 timer siden Kønn skrev (6 minutter siden): Hun sa hun var størst på engasjement, ikke på antall følgere. Ja, skjønte det (flere som kommenterte det) ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 18 timer siden #15285 Del Skrevet 18 timer siden lajlaj skrev (2 timer siden): Det som er trist er at hun ikke kjøper noe fine klær. Hun lar seg blende av glorete logoer. Når man legger ned flere hundre tusen kroner så burde man klare å få til en bra basisgarderobe med god kvalitet og stil. Enig. Det er også trist å se den kortvarig lykken denne shoppingen gir henne. En annen ville ha pakket ut, sortert, prøvd kanskje og hengt på plass i garderoben med en gang man kommer hjem. Noe av det hun kjøper har hun ikke engang prøvd på, Posene står uåpnet i flere dager. Jeg reagerer en del negativt på alt dette, samtidig får jeg vondt av henne. En nydelig ung dame som kjemper en kamp om å føle seg trygg og elsket. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18 timer siden #15286 Del Skrevet 18 timer siden Kjenner jeg orker ikke følge med nå når hele familien skal være der.. synes det er litt morsomt å følge Isabel innimellom, men er det to ting som irriterer meg så er det Pimpen og den logo-shoppinga til Isabel. Hun kan jo ikke gå på vanlige butikker virker det som. Provoserende faktisk…. Om hun bare hadde handlet kvalitet på ordentlige butikker så hadde jeg fulgt med! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17 timer siden #15287 Del Skrevet 17 timer siden DiaJess skrev (7 timer siden): Etter å ha sett hun snappe all shoppingen sin igjen blir jeg nesten trist. Er vondt å se at når ting går "dårlig" så shopper henne bort problemene sine. Dette er ikke noe vondt ment på noen måte, men hun burde kanskje få bedre hjelp? Hun viser jo hele verden at hun har et "problem" og følgerne bare hyper henne opp! Det er vondt å se at disse "fansene" er med på det og støtter opp unner slikt. Jeg mener ikke at hun ikke kan unne seg shopping, men hun har vist verden det samme flere ganger nå at hun shopper bort problemene sine. Kan også hende noe av det er for content. Usikker på om hun fortsatt går til coachen/psykologen sin eller hvor ofte, men hun burde kanskje få hjelp for sin egen del. Ønsker henne bare alt godt og håper hun får det bedre med seg selv etterhvert! Hun tjener gode penger på å shoppe vilt, det er en stor del av content. Hun sier det selv, til mer vanvittig pengebruk hun har til mer tjener hun. Smart businessdame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16 timer siden #15288 Del Skrevet 16 timer siden Hallepalle2 skrev (43 minutter siden): Hun tjener gode penger på å shoppe vilt, det er en stor del av content. Hun sier det selv, til mer vanvittig pengebruk hun har til mer tjener hun. Smart businessdame Ja hun har jo fortalt om det mange ganger. Hun fortalte også at den gangen hun omtrent har tjent minst var under turen til India når de drev veldedighet, donerte en million til ny skole og kjøpte en hel lekebutikk for å dele ut til ungene i landsbyen. Helt sinnsykt trist at folk syntes det er gøyere å se henne gå amok på Chanel og Hermes enn når hun faktisk bidrar til å hjelpe fattige. Faktisk så syntes de at det var så kjedelig at hun omtrent tapte penger på turen. Personlig syntes jeg det var kjempespennende å følge dem i India. Det var et nytt land, en ny kultur og en drøss av ting man aldri noengang har sett før. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16 timer siden #15289 Del Skrevet 16 timer siden Velinda skrev (3 timer siden): Hun lager jo kopivarer selv,både parfymer,bikinier og klær,hun er ikke mye flau da Men hun skriver ikke Termés, Canel eller Cucci på dem 🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 15 timer siden #15290 Del Skrevet 15 timer siden Pigaloppa skrev (13 timer siden): Lenge siden jeg innså hvor kynisk IR er, hvordan hun i forkant manipulerer og bygger opp til nye salg av sine produkter. Men enkelte vil la seg lure, hun sier jo dem er elsklingene sine..og tror dem på det🙈 Akkurat som alle reklamebyrå og firma som har noe å selge har gjort i all tid? Selvfølgelig har man salgsstrategier når man lanserer produkter man vil selge? At folk enda ikke forstår hva influenser-bransjen går ut på, er helt utrolig. De driver egne "reklamefirmaer", og bruker seg selv som modell. Det er bare en moderne metode sammenlignet med kjendiser som frontet produkter for 20 år siden, og også reklamekampanjer med ukjente mennesker. Sirah skrev (7 timer siden): Mener hun sa at det ikke handlet om antall følgere, men antall visninger og engasjement hos de som fulgte. Sikkert antall likerklikk og kommentarer. Pluss hvor mange som ser hele snappen og ikke bare trykker seg gjennom. Som er helt logisk! Rart at folk her ikke skjønner det. Hun er helt åpen om alt rundt snap-businessen sin. De andre store i Europa, som har mange flere følgere, snapper langt fra så ofte som henne, og har ikke like fengende innhold. Det som gir penger i kassa er jo hvor mange reklamesnapper alle må innom mens man ser de lange storyene hennes. Guris skrev (7 timer siden): Er virkelig trist og sjokkerende at I er så usikker på seg selv at hun ikke tør å bruke de fine sandalene hun fikk av familien i dag fordi det ikke er et kjent merke. Hun sa hun synes de er kjempe fine men tør ikke bruke de. Det må være fælt å ha det sånn. Hun har ingen egen identitet så derfor støtter hun seg på kjente merker fordi hun tenker at folk da godtar henne og definerer henne utifra merkene hun bruker. Man bruker bare ikke så tydelige fake produkter! Det er så flaut. Men for dere som kjøper fake Michael Kors vesker i Tyrkia skjønner jeg jo at det er vanskelig å forstå... Hvorfor handle crap kvalitet på H&M når man kan investere i vesker og ting av merker som skal vare, og som vil beholde sin verdi? Hun har masse klær fra Zara f.eks, som brukes jevnlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 12 timer siden #15291 Del Skrevet 12 timer siden lajlaj skrev (13 timer siden): Hvorfor orker du å se på når du har så mye forakt? Hvorfor vil du tilbringe 2 timer daglig med en person du forakter så sterkt? Det er nettopp det jeg ikke orker lengre, sa jeg. Har hoppet av lasset for noen uker siden, vil ikke bidra med klikk eller kaste bort mer tid på repetering. Hun bruker ikke pengene sine på noen måte fornuftig. Kasting av mat, kaste bort penger på tull. Det er bare gjentakelser på hva hun gjør, som mange påpeker. Takler ikke en gang til til Madivene. Jeg blir kvalm i måten hun snakker på og hvordan hun drar på ordene og ynker seg bare hun er litt syk. Posh og ekkel. Artig at alle 3 har blitt syke bare få uker etter et iv-drypp til 50 lapper.. Har lyst til å dra til hele kjerringa. Hun er en nevemagnet. Jeg har fått nok av den dumme plastikkhora 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9 timer siden #15292 Del Skrevet 9 timer siden Akkurat den shopping-greia reagerer jeg også veldig på og det er den tingen jeg liker minst med Isabel. Vanlige folk gleder seg kanskje til å få en pakke i posten med et enkelt, relativt billig plagg og hun glemmer nesten hva hun har kjøpt så snart hun kommer inn døra. Tror nok ikke hun hadde tjent så mye mindre på å kjøpt litt mer fornuftig. Og hva er liksom vitsen med å ha samme armbånd i tjue forskjellige farger? Det armbåndet kommer jo ikke til å være in for alltid. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #15293 Del Skrevet 7 timer siden Stay skrev (8 timer siden): Man bruker bare ikke så tydelige fake produkter! Det er så flaut. Men for dere som kjøper fake Michael Kors vesker i Tyrkia skjønner jeg jo at det er vanskelig å forstå... Hvorfor handle crap kvalitet på H&M når man kan investere i vesker og ting av merker som skal vare, og som vil beholde sin verdi? Hun har masse klær fra Zara f.eks, som brukes jevnlig. Enig. Virker ikke som om folk her skjønner forskjellen på en dupe som er et produkt som er inspirert av et annet produkt, og en direkte kopi/fake vare. Familien var veldig klar over at hun ikke kom til å bruke disse fake produktene, så de kjøpte dem til henne for tull. Det var veldig tydelig hele veien. Enig med deg ang HM, bedre å investere i kvalitet. At jeg så ikke er enig i klesstilen hennes er mitt problem og ikke hennes. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #15294 Del Skrevet 7 timer siden Synne.h.e. skrev (4 timer siden): Det er nettopp det jeg ikke orker lengre, sa jeg. Har hoppet av lasset for noen uker siden, vil ikke bidra med klikk eller kaste bort mer tid på repetering. Hun bruker ikke pengene sine på noen måte fornuftig. Kasting av mat, kaste bort penger på tull. Det er bare gjentakelser på hva hun gjør, som mange påpeker. Takler ikke en gang til til Madivene. Jeg blir kvalm i måten hun snakker på og hvordan hun drar på ordene og ynker seg bare hun er litt syk. Posh og ekkel. Artig at alle 3 har blitt syke bare få uker etter et iv-drypp til 50 lapper.. Har lyst til å dra til hele kjerringa. Hun er en nevemagnet. Jeg har fått nok av den dumme plastikkhora Men ærlig talt, hva i alle dager har hun gjort deg? Du kan ikke skrive sånt om folk! At du ikke gidder å følge henne og syntes at hun er teit må du gjerne få lov til, men å gå derfra til direkte trakassering er overhodet ikke ok! Du er rapportert. 6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 7 timer siden #15295 Del Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (14 minutter siden): Men ærlig talt, hva i alle dager har hun gjort deg? Du kan ikke skrive sånt om folk! At du ikke gidder å følge henne og syntes at hun er teit må du gjerne få lov til, men å gå derfra til direkte trakassering er overhodet ikke ok! Du er rapportert. Hun kaller seg selv plastikkhore, så hun legger vel litt opp til det selv. Jeg ville aldri kalt noen for det, men det er en annen sak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 6 timer siden #15296 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Kønn skrev (40 minutter siden): Hun kaller seg selv plastikkhore, så hun legger vel litt opp til det selv. Jeg ville aldri kalt noen for det, men det er en annen sak. Med den høye body counten hun har, jo, da kaller jeg henne for det. Med rette. Hun har virkelig en fortid. Hun har ikke gjort meg noe personlig, annet enn å overdele til det punktet at jeg forakter henne. Er det ikke lov å bli usaklig? Hvor er ytringsfriheten? Sirah, du er et snowflake, slutt å være så skjør og sensitiv. Rapportér meg alt du vil, husk på ytringsfriheten....Folk har glemt den. Endret 6 timer siden av Synne.h.e. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #15297 Del Skrevet 6 timer siden Synne.h.e. skrev (13 minutter siden): Med den høye body counten hun har, jo, da kaller jeg henne for det. Med rette. Hun har virkelig en fortid. Hun har ikke gjort meg noe personlig, annet enn å overdele til det punktet at jeg forakter henne. Er det ikke lov å bli usaklig? Hvor er ytringsfriheten? Sirah, du er et snowflake, slutt å være så skjør og sensitiv. Rapportér meg alt du vil, husk på ytringsfriheten....Folk har glemt den. Ytringsfrihet er ikke det samme som ytringsrett. Søk opp definisjonen. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 5 timer siden #15298 Del Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (10 timer siden): Ja hun har jo fortalt om det mange ganger. Hun fortalte også at den gangen hun omtrent har tjent minst var under turen til India når de drev veldedighet, donerte en million til ny skole og kjøpte en hel lekebutikk for å dele ut til ungene i landsbyen. Helt sinnsykt trist at folk syntes det er gøyere å se henne gå amok på Chanel og Hermes enn når hun faktisk bidrar til å hjelpe fattige. Faktisk så syntes de at det var så kjedelig at hun omtrent tapte penger på turen. Personlig syntes jeg det var kjempespennende å følge dem i India. Det var et nytt land, en ny kultur og en drøss av ting man aldri noengang har sett før. What. Det er jo en av de få interessante tingene hun har gjort og jeg satt klistret 😲 La hun ut bevis på at snapinntekten gikk ned? Eller sa hun det bare? Syns det høres veldig rart ut at følgerne ikke syns dette var interessant 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5 timer siden #15299 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (5 minutter siden): What. Det er jo en av de få interessante tingene hun har gjort og jeg satt klistret 😲 La hun ut bevis på at snapinntekten gikk ned? Eller sa hun det bare? Syns det høres veldig rart ut at følgerne ikke syns dette var interessant 🤔 Det er en god stund siden hun snakket om det så jeg husker helt ærlig ikke om hun la ut bevis. Jeg fikk bare så sjokk når hun sa at den uken var den uken hun hadde hatt lavest inntekt og minst engasjement på kjempelenge. Hun syntes det var veldig trist selv, for hun hadde håpet at dette skulle skape mer engasjement enn det gjorde. Jeg er helt enig med deg, jeg syntes også det var spennende. Det var lissom noe helt nytt og ikke minst en helt fantastisk god sak. Men det beviser jo at Raadsquad syntes det er gøyest med Chanel, haul og gjøker - dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5 timer siden #15300 Del Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker og tilhørende svar. Denne modereringen gjelder kun nevnt innhold. Skulle det være gjenstående regelbrudd oppfordrer jeg dere til å rapportere det, slik at innholdet får en vurdering. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå