Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Etter den storyen i dag er det iallefall null sympati fra meg. I går trodde hun naboen hadde følelser, da går hun altså ut og feirer med å finne en NY gjøk. Hun må jo være helt ute å kjøre! Så stygt gjort? Og i morra er det vel snørr og tårer der hun drar frem barndommen og fisker sympati etter å ha flydd litt for høyt i helga. Nå virker hun bare ekstremt usympatisk og superegoistisk🤮

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natu skrev (32 minutter siden):

Etter den storyen i dag er det iallefall null sympati fra meg. I går trodde hun naboen hadde følelser, da går hun altså ut og feirer med å finne en NY gjøk. Hun må jo være helt ute å kjøre! Så stygt gjort? Og i morra er det vel snørr og tårer der hun drar frem barndommen og fisker sympati etter å ha flydd litt for høyt i helga. Nå virker hun bare ekstremt usympatisk og superegoistisk🤮

Enig. Jeg har ikke sett alt enda, men har sett nok til å tenke wtf??? Det er skikkelig dårlig gjort av henne. Selv om hun og naboen ikke dater så har de definitivt en eller annen slags greie. Dette var ikke ok.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Hun la jo også ut at hun snakket med han tidligere på dagen og sa hun kom til å ringe han når hun var «Suzy» og han hadde svart han syntes bare det var søtt. Så hinter han til at han ønsker noe mer/har følelser. Også svarer hun med å skal på date med en ny. Skjønner hun har forpliktelsesissuses. Men man leker ikke med følelsene til mennesker på den måten. 

hun fortjener han ikke og håper han løper langt vekk. 

dette begynner bare å bli slitsomt å se på. 

Endret av ARima
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at hun legger det så tydelig ut på snap som hun gjør. Både clickbait overskriften og screen av tlf samtalen midt på natten. Nå følger jo trolig ikke han (naboen) aktivt med på snap, men hun vet jo at han følger. Det er ikke noe problem å oversette tekst direkte på snapstories uten å screene. 

For all del, date gjerne, men ikke klin det opp i trynet på han når han tydeligvis er litt forbi "friends with benefits". De er jo egentlig det begge to. Eller hun "bruker" i hvertfall han utover det. I mine øyne, selvsagt. Men jeg er jo kvinne som har pushet 40 for noen år siden så 😅🎉

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (5 minutter siden):

Det verste er at hun legger det så tydelig ut på snap som hun gjør. Både clickbait overskriften og screen av tlf samtalen midt på natten. Nå følger jo trolig ikke han (naboen) aktivt med på snap, men hun vet jo at han følger. Det er ikke noe problem å oversette tekst direkte på snapstories uten å screene. 

For all del, date gjerne, men ikke klin det opp i trynet på han når han tydeligvis er litt forbi "friends with benefits". De er jo egentlig det begge to. Eller hun "bruker" i hvertfall han utover det. I mine øyne, selvsagt. Men jeg er jo kvinne som har pushet 40 for noen år siden så 😅🎉

Hun er selv en voksen dame på over 30 år. At hun har problemer med å forplikte seg er ikke ensbetydende med å ha en unnskyldning for å leke med andres følelser. Og ja, clickbaiten vitner jo om at hun har god kontroll på hva hun gjør og vil dra seere til hennes story. Veldig ufint og ekkelt. Snakk om å utlevere andre for å dra oppmerksomhet til seg selv, stakkars nabo.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen genererer klikk og vanvittig engasjement. Han er spennende og hemmelig. Han er content for dager hvor lite skjer. «Naboen» er Isabel’s kanskje mest geniale oppfinnelse. Dessverre er jeg redd han kun er det, en oppfinnelse. Nå har han vart en stund, og han blir kjedelig. Han skaper (antageligvis) mindre blest og engasjement så nå er det en ny på trappene. Antageligvis også like hemmelig, men som det skjer masse (content) med. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroquel skrev (15 minutter siden):

Naboen genererer klikk og vanvittig engasjement. Han er spennende og hemmelig. Han er content for dager hvor lite skjer. «Naboen» er Isabel’s kanskje mest geniale oppfinnelse. Dessverre er jeg redd han kun er det, en oppfinnelse. Nå har han vart en stund, og han blir kjedelig. Han skaper (antageligvis) mindre blest og engasjement så nå er det en ny på trappene. Antageligvis også like hemmelig, men som det skjer masse (content) med. 

Spot on💯

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (1 time siden):

Så enig! Hun la jo også ut at hun snakket med han tidligere på dagen og sa hun kom til å ringe han når hun var «Suzy» og han hadde svart han syntes bare det var søtt. Så hinter han til at han ønsker noe mer/har følelser. Også svarer hun med å skal på date med en ny. Skjønner hun har forpliktelsesissuses. Men man leker ikke med følelsene til mennesker på den måten. 

hun fortjener han ikke og håper han løper langt vekk. 

dette begynner bare å bli slitsomt å se på. 

Helt enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun hele tiden trenger oppmerksomhet, hun er også redd for å binde seg fordi hun er redd for å gå glipp av noen, som i hennes øyne er bedre enn den mannen hun har! Hun kommer alltid til å jakte på noen "bedre"!! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 1.2.2025 den 22.28):

To be fair; at influencere/mediepersonligheter har "collabs" (som det het før i tiden) med beautybrands el er jo helt normalt. Det har blitt gjort siden sosiale medier gjorde sitt inntog. Husker "alle" store sminkeguruer på Youtube fikk "egne" brands for både 10 og 15 år siden. 

Hilsen gammel 🤝

Ja, men hun omtaler det jo som sitt eget, noe som jeg syns er rart, for jeg ser ingen spor av at hun eier noe som helst av Nude. Så lurer på hvordan hun får betalt for det der... Må jo få skrekkelig godt betalt for å reklamere for det og være ansiktet utad vel..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...