Vålull Skrevet 5 timer siden #14061 Del Skrevet 5 timer siden Turkis Sau skrev (34 minutter siden): Ja, det var det. Fint at du ser det selv😊 PS. IKKE ment passivt aggressivt, syns genuint det er fint at du skjønner at den kommentaren var teit. Men nå i snart 2025 så har folk lov til å ha egne meninger å da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 4 timer siden #14062 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Vålull skrev (44 minutter siden): Men nå i snart 2025 så har folk lov til å ha egne meninger å da. Ja for all del! Syns bare meningene din var litt...teit😉 Endret 4 timer siden av Turkis Sau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 2 timer siden #14063 Del Skrevet 2 timer siden Turkis Sau skrev (2 timer siden): Ja for all del! Syns bare meningene din var litt...teit😉 Fint at det er meningen din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 2 timer siden #14064 Del Skrevet 2 timer siden Vålull skrev (18 timer siden): Som jeg sa "sikkert teit av meg" så ja da var det teit av meg å tenke sånn. Synes ikke det var teit av deg, men det er grunnet at jeg ser og opplever hvor nært knyttet kjæledyret vårt er mot oss. Og når vi forlater det grunnet ferie, når vi ikke har anledning til å ha det med på reisen, så beskrives det at kjæledyret leter og sutrer etter oss av de som passer på. Så nei, det er "langt unna skikkelig teit av deg"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå