Sveits35 Skrevet i går, 19:21 #13941 Del Skrevet i går, 19:21 Doris Becker skrev (2 timer siden): Men hun påvirker fortsatt på denne måten. Ved å benytte det selv, og promotere det. Hun postet også vekten sin på 44 kg, og kjører på med triggere når det gjelder pron ana og mat. Synes forøvrig hun fremsto ganske manipulativ og smart allerede i 2016 jeg da. Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 21:48 #13942 Del Skrevet i går, 21:48 Begynner å bli lei tidsoptimisten. Har sååååå mye å gjøre men ligger til langt på dagen og surrer med kaffe og annet. Så er det ut å spise. Må vel snart lære. Utnytte dagen bedre med alle de planene hu har🙆🏻♀️Kom for sent til tennis igjen blant annet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 15 timer siden #13943 Del Skrevet 15 timer siden Sveits35 skrev (11 timer siden): Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. Monkey See Monkey Do. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 6 timer siden #13944 Del Skrevet 6 timer siden Hva er det hun snakker om på snap i dag? Kan ikke ha på lyd, men ble litt nysgjerrig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 4 timer siden #13945 Del Skrevet 4 timer siden Aintnofun skrev (1 time siden): Hva er det hun snakker om på snap i dag? Kan ikke ha på lyd, men ble litt nysgjerrig 😅 Hun har blitt syk, eller har i hvertfall veldig vondt i hodet, noe som passer dårlig siden hun drar til London i natt. Også var det noe ick greier på han prettyboyen hun var på date med fordi han var needy og krevde reassurance mens hun er vekkreist eller noe sånt. Er jo forsåvidt enig i at det kan virke litt overkill med "send meg meldinger om hva du gjør" etter en date, men samtidig så kaster jo hun folk på dør om de ikke er nok invested 😂🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3 timer siden #13946 Del Skrevet 3 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3 timer siden #13947 Del Skrevet 3 timer siden refill skrev (29 minutter siden): Hun har blitt syk, eller har i hvertfall veldig vondt i hodet, noe som passer dårlig siden hun drar til London i natt. Også var det noe ick greier på han prettyboyen hun var på date med fordi han var needy og krevde reassurance mens hun er vekkreist eller noe sånt. Er jo forsåvidt enig i at det kan virke litt overkill med "send meg meldinger om hva du gjør" etter en date, men samtidig så kaster jo hun folk på dør om de ikke er nok invested 😂🤷♀️ Ja det kan ikke være enkelt å være hennes date 😅 Enten er de for mye på, eller for lite 😅 Ellers sender de selfier tatt i feil vinkel (uten snabel) 🙈 Skulle nesten ønske det hadde funket med naboen, for han virket som om fant seg i mye av det dramaet hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå